AIKUISIÄN AKNE - apuanne kaivataan

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Kenelläkään tietoa? Neuvoa miten saa pois? Kaikki tieto/apu tervetullutta :)
Mulla yhtäkkiä puhjennut akne ja ikää lähes 30v. Teininä ei ollut mitään. Kosmetologilla olen käynyt mutta ei näytä auttavan. Olisko teillä rakkaat palstalaiset mitään neuvoa? Tätä on jatkunut jo ainakin puolivuotta ja koko ajan vain pahenee :(
 
HELLU
Mene ja osta luontaistuotekaupasta tuotetta nimeltä BACTOSAN.
Yksi pilleri päivässä.

Itselläni on ruusufinni ja nyt se on melkein poissa tämän tuotteen ansiosta!

Tehoaa siis finneihin yms. ihotauteihin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
on sellainen hyvä kuuri juuri akneen. nimeltään Roacutta.
se on tosi tehokas,mutta sen saamiseksi on ehtona negatiivinen raskaustesti,aiheuttaa sikiövaurioita.
Roaccutane on ihan mieletön myrkky. Sitä ei helpolla anneta hedelmällisessä iässä olevalle naiselle. Täytyy ensin käydä läpi kaiken maailman tetrasykliinikuurit ja jos nekään ei auta, antavat sen myrkkykuurin :p (jota en muuten itse huolisi ikimaailmassa).
:D
 
vieras
Kuinka kauan noi Roacutta ja tetrasykliini-kuurit kestää ja hoitaako ne akne ihan kokonaan pois? Tietenkin hoidon jälkeen pitää asianmukaisesti hoitaa/puhdistaa iho, mutta noin niinkuin muuten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kissinminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
on sellainen hyvä kuuri juuri akneen. nimeltään Roacutta.
se on tosi tehokas,mutta sen saamiseksi on ehtona negatiivinen raskaustesti,aiheuttaa sikiövaurioita.
Roaccutane on ihan mieletön myrkky. Sitä ei helpolla anneta hedelmällisessä iässä olevalle naiselle. Täytyy ensin käydä läpi kaiken maailman tetrasykliinikuurit ja jos nekään ei auta, antavat sen myrkkykuurin :p (jota en muuten itse huolisi ikimaailmassa).
:D
äitini sen joskus söi,itte en ole.
varmasti on kova myrkky,siks varmaan niin tehokas.
 
ap
Kiitos vinkeistä! Laittelen näita nyt ylös ja eikun ostamaan ja testailemaan :)
E-pillereitä ei käytössä - vauva haaveissa. Joten myöskään tuo Roacutta ei käy. Onko nämä muut kertomanne ihan 'sallittuja' vaikka olisi raskaana?

Lisää vinkkejä saa laittaa!
 
HELLU
Edelleen suosittelen Bactosania!!

Minulla roacuttan vei vastustuskyvyn ja kuivatti kaikki limakalvot yms. ihan hirveiksi!:(
Joudut käyttämään e-pillereitä automaattisesti,koska kuurin aikana ei saa tulla raskaaksi,koska lääke on sellaista myrkkyä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka kauan noi Roacutta ja tetrasykliini-kuurit kestää ja hoitaako ne akne ihan kokonaan pois? Tietenkin hoidon jälkeen pitää asianmukaisesti hoitaa/puhdistaa iho, mutta noin niinkuin muuten.
äitini söi sen roacutta kuurin kerran eikä senjälkeen ole akne kiusannut. toki finnejä sillontällön edelleen vaikka on jo 47v mutta ei paha enää. muistaakseni mamma söi tuon kuurin kun oli 30v
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HELLU:
Mene ja osta luontaistuotekaupasta tuotetta nimeltä BACTOSAN.
Yksi pilleri päivässä.

Itselläni on ruusufinni ja nyt se on melkein poissa tämän tuotteen ansiosta!

Tehoaa siis finneihin yms. ihotauteihin!
Onko kallista???
 
veiras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vinkeistä! Laittelen näita nyt ylös ja eikun ostamaan ja testailemaan :)
E-pillereitä ei käytössä - vauva haaveissa. Joten myöskään tuo Roacutta ei käy. Onko nämä muut kertomanne ihan 'sallittuja' vaikka olisi raskaana?

Lisää vinkkejä saa laittaa!
Tietääkseni myöskään tetrasykliiniä ei saa raskaana ollessa käyttää.
 
ap
Ihotautilääkärillä en vielä ole muuten käynyt. Pitäisköhän varata ihan jostain yksityiseltä aika? Vai miten nopeeta sais kunnalliselta puolelta? Paljonhan tuo yksityinen maksaa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kissinminttu:
kokeile antibioottihoitoa ihotautilääkärin kautta jos apteekinkaan tuotteet ei auta. Lääkehoitoja on paljon erilaisia. Yks todella hyvä on antibiottipohjainen clindoxyl-voide. tekee nopeesti ihmeitä iholle. :)
Saako tätä clindoxyl-voidetta ilman reseptiä?
 
vieras
Toi clindoxyl on TOSI tehokasta, kuivattaa finnin kuin finnin yhdessä yössä. Reseptilääke ja voi käyttää joitakin viikkoja säännöllisesti jonka jälkeen pidettävä viikon tauko ettei tuu immuuniks.
 
Yhteenvetona:
no tietty noi antibiottipohjaset on asia erikseen jos raskaaksi haluat.
Kokeile ensin noita muita tuotteita esim se Bactosan (ei oo itellä kokemusta), jos ei auta, niin sit turvautuisin noihin antibioottihoitoihin..antibiootti on kuitenkin aina antibiootti ja vaikuttaa vastustuskykyyn... tetrasykliinikuurit ei oo sallittuja raskaana ollessa. Tosin tota Clindoxyliä oon kuullu käytettävän raskaana ollessakin, kun on ihovoide. (reseptillä) Sit noi Vichyn tuotteet on kans tosi hyviä. Samoin Seba-medin. Widmerin tuotteet on vahvoja ja antavat melkeimpä vaikeeseen akneen vaan sen hetkellisen avun. (juu kokemusta aknesta on)... :p
 
nappulanaama
Mulla sama vaiva ja vain pahenee:( Viime talvena alkoi ja olen jo useamman vuoden yli 30-vuotias. Äidilläni samanikäisenä sama vaiva ja molemmat teineinä akneettomia ja finnejä tosi vähän silloin. Myöhäis puberteetti;)
 

Yhteistyössä