aito vai feikki?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Feikki, näyttää hieman muoviselta, eikä korsin laukun sisäpuolella olevat tagit ole pinkkejä (tai muunkaan erikoisen värisiä) niinkuin tuossa kuvassa, Sisäpuolella oleva vetoketjun vedin on aina metallinen eikä nahkaa. Laukun kultainen laatta on väärän mallinen ja värinen. Tästä samasta laukusta oli kovaa keskustelua facebookissa, myyjä on ennenkin kaupitellut feikkejä aitoina, eikä ole oikea jälleenmyyjä. Nämä on näitä "laadukkaampia" feikkejä :/ Ei kannata ostaa. Tämän "yrityksen" eri ilmoituksissa on eri puhelinnumeroita, ja nekin on salaisia. Googlettelullakaan ei löydä kunnollista tietoa yrityksestä.
 
vierailija
Kopioitu fb ryhmästä: !Pakko tähän kommentoida, että tätä tapausta tarkemmin tuntematta voin kertoa, että olen työkseni sisäänostanut sekä Korsia että Versacea, ja tiedän kaikki viralliset jälleenmyyjät Suomessa, joilla esim. Korsia myynnissä. Tästä ko. henkilöstä en ole koskaan kuullutkaan, enkä myöskään hänen firmastaan. Lisäksi voin vakuuttaa että tämmöisillä toiminimellä toimivilla yksityisyrittäjillä ei valitettavasti ole mitään mahdollisuuksia päästä ostamaan Italiasta edes eriä." Samaa mieltä.
 
vierailija
Kopioitu fb ryhmästä: !Pakko tähän kommentoida, että tätä tapausta tarkemmin tuntematta voin kertoa, että olen työkseni sisäänostanut sekä Korsia että Versacea, ja tiedän kaikki viralliset jälleenmyyjät Suomessa, joilla esim. Korsia myynnissä. Tästä ko. henkilöstä en ole koskaan kuullutkaan, enkä myöskään hänen firmastaan. Lisäksi voin vakuuttaa että tämmöisillä toiminimellä toimivilla yksityisyrittäjillä ei valitettavasti ole mitään mahdollisuuksia päästä ostamaan Italiasta edes eriä." Samaa mieltä.
Olen tilannut 3 kertaa kyseisestä putiikista ja kaikki on toiminut erinomaisesti. Hän myy ainoastaan 100%:n aitoja tuotteita.
 
vierailija
Kopioitu fb ryhmästä: !Pakko tähän kommentoida, että tätä tapausta tarkemmin tuntematta voin kertoa, että olen työkseni sisäänostanut sekä Korsia että Versacea, ja tiedän kaikki viralliset jälleenmyyjät Suomessa, joilla esim. Korsia myynnissä. Tästä ko. henkilöstä en ole koskaan kuullutkaan, enkä myöskään hänen firmastaan. Lisäksi voin vakuuttaa että tämmöisillä toiminimellä toimivilla yksityisyrittäjillä ei valitettavasti ole mitään mahdollisuuksia päästä ostamaan Italiasta edes eriä." Samaa mieltä.
Olet vain kaksinaamainen valehtelija!
 

Yhteistyössä