Ajatelkaa että Sanoma oikeasti tappoi Suomen vilkkaimman keskustelupalstan!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No en nyt tiedä oliko se kaikkein vilkkain, mutta yksi vilkkaimmista kuitenkin. Paluuta entiseen ei kuitenkaan tuolla ylimielisellä asenteella saada. Onko tämä sellainen uudistus, mitä toivottiin kun meiltä kesällä kyseltiin että mikä olisi hyvää? Mitä mainostajat pitävät tällaisesta yleisökadosta?
 
vierailija
Hei uutta putkeen vaan. Vauvan av ei ollut ikinä sun arvoinen, monet ois sanoneet sen sulle jos olisi avatutunut enemmän teidän suhteesta ja sen vaikeuksista. Koska semmonen ei oikeesti rakasta joka on sulle inhottava. Löydät vielä paremman! Älä lannistu!
 
vierailija
moderointi sen tappoi. Kun porukkaa bannataan ja sensuroidaan niin ne vaan suuttuu ja alkaa kiusaamaan modea kahta enemmän. Täällä ei ole lainkaan moderointia eikä sellaista paskaa lainkaan mitä av:llä on 24/7.

 
vierailijaaa
Joo, ei auta kuin siirtyä tänne. Tympi jo kun ketjuja jatkuvasti poistettiin ja palsta hiljeni. Tää uudistus oli nyt sitten kuolinisku, kun pitäisi rekisteröityä, jotta voii kirjoittaa. Tai siis ainakaan mun tabletilla ei onnistununut ilman.
 
vierailija
Joo, ei auta kuin siirtyä tänne. Tympi jo kun ketjuja jatkuvasti poistettiin ja palsta hiljeni. Tää uudistus oli nyt sitten kuolinisku, kun pitäisi rekisteröityä, jotta voii kirjoittaa. Tai siis ainakaan mun tabletilla ei onnistununut ilman.
Se rekisteröitymispakko taitaa johtua siitä huoltokatkoksesta. Sinne ei ole kukaan voinut kirjoittaa kuuden jälkeen mitään.
 
vierailija
Aletaan käymään täällä. Onhan tämä vähän kankea mutta eiköhän tähän totu. Pääasia, ettei kaikkea keskustelua koko ajan sensuroida. Mä en ainakaan enää palaa vauvalle. Mä jotenkin kypsyin siihen niin täysin.
 
vierailija
Uudistukseenkin tottuisi, mutta palstan pilasi ylimieliset modet? Pitää tosiaan opetella käyttämään tätä palstaa. Ilmoittaudutaanko tähän ketjuun kaikki av-hen kyllästyneet?
 

Yhteistyössä