alastomana

  • Viestiketjun aloittaja exhib
  • Ensimmäinen viesti
exhib
Hei,

onko muita, joista on ihana olla alastomana niin, että joku näkee?

En nyt tarkoita itsensäpaljastamista sellaiselle, joka ei halua katsoa. Siinä ei ole mitään ihanaa.

Mutta olla esim. mökkilaiturilla alasti ja huomata, ettei se naapuri saa silmiään irti.

Onko muita, joista se tuntuu hyvälle. Tosi hyvälle.
 
vierailija
Jep, pidän kovastikkin, mutta niin, että olen ikään kuin piilossa eli naapuri tai kukavaan ohi menevä joutuu hieman kurkkimaan jotta näkisi, eli en halua olla suoraan näytillä.

Kerran kävi niin, että naapurin emäntä oli huomannut, ja tuli sitten pihalle käymään "vahingossa". Siinä sitten hetken se katseli yllättyneenä ja tuli sitten lähietäisyydella ja kysyi, että voisiko kätellä. Ymmärsin heti, että mitä halusi kätellä ja tokaisin, että ok. Hetken käteltyään hommat sitten siinä nurtsilla.
 
Mä olen ihan rehti exhibitionisti, mutten halua että kukaan laiturille töllistelee vaan toteutan itseäni bileissä joissa moinen on sallittua tai jopa suotavaa.

Ei silleen, että joku joka ei halua nähdä, joutuu näkemään.
 
Viihdyn usein vähissä vaatteissa tai kokonaan ilman, mutta kyseessää on lähinnä oma mukavuus. En siis normaalisti saa erityisiä kiksejä siitä alastomuudesta. Naapurin emäntä jokus osoittanut kiinnostusta kun kävin postilaatikolla nakuna, mutta otin sen lähinnä kiusoitteluna ilman selvää päämäärää.
 

Yhteistyössä