Alhainen prolaktiini arvo?

se viitearvo on 102-jotain...mulla toi 102, mutta tosiaan...tuolla ei oo merkitystä ku lääkäri sen mulle sitte selitti...hoitaja vaa sai paniikin mulle päälle ku ei tienny asiasta oikeen mitään ja kuitenki huolestuneella äänellä sitä mulle selitti =) kyllä lääkäriki sano että iha alarajalla se on, mutta että ei pitäs vaikuttaa mihinkään :)
 
Meillä ainakin kun hakeuduttiin lapsettomuus tutkimuksiin niin oli ihan ensimmäinen hormoonikoe mikä otettiin. Tutkimukset ovat siis niin alussa ettei mitään muuta ole vielä ehditty ottaa. Mulla toi prolaktiini oli 235 ja se täti sanoi et sen pitää olla alle 500.
 
vierailija
Meillä ainakin kun hakeuduttiin lapsettomuus tutkimuksiin niin oli ihan ensimmäinen hormoonikoe mikä otettiin. Tutkimukset ovat siis niin alussa ettei mitään muuta ole vielä ehditty ottaa. Mulla toi prolaktiini oli 235 ja se täti sanoi et sen pitää olla alle 500.
Mul on prolaktiini 18 ja ne tutkii sitä en löydä mitää tietoo siit et ois noi alhane
Meillä ainakin kun hakeuduttiin lapsettomuus tutkimuksiin niin oli ihan ensimmäinen hormoonikoe mikä otettiin. Tutkimukset ovat siis niin alussa ettei mitään muuta ole vielä ehditty ottaa. Mulla toi prolaktiini oli 235 ja se täti sanoi et sen pitää olla alle 500.
 

Yhteistyössä