Amk-hakijat: joko on tullut kutsu valintakokeeseen

  • Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tuleeko sieltä siis kieltäväkin vastaus?

Mä hain kolmeen eri alaan samaan ammattikorkeaan. Sosiaalialan pääsykokeista eli hakutoiveista 1 ja 2 ei ole kuulunut mitään, matkailualan pääsykokeisiin tuli kutsu muutama päivä sitten, se oli hakutoiveissani kolmosena.
 
ap
Mä varmaan pompin seinille viikonlopun, jos ei tänään tuu kutsua.
Mä haluan niin niin kovasti opiskelemaan.
Hain sosiaalityötäkin opiskelemaan yliopistoon ja joka ilta kun lapsen saan nukkumaan, teen kotityöt ja sitten jää vielä pari tuntia aikaa lukea..
 
Mä jotenkin ajattelisin että miten noi kutsut ois ees voinut tulla vielä, kun ei mun lähtöpisteitäni ole ollut tiedossa ennen tätä päivää. Tänään siis tulee YO-kirjoitusten tulokset, ja haen ton lukion perusteella, niin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Mä jotenkin ajattelisin että miten noi kutsut ois ees voinut tulla vielä, kun ei mun lähtöpisteitäni ole ollut tiedossa ennen tätä päivää. Tänään siis tulee YO-kirjoitusten tulokset, ja haen ton lukion perusteella, niin...
Mut eiks ne alustavat numerot anneta jo keväällä? Eiks niillä haettu? Ei vanha musita kun 10 vuotta sitten oli kirjotukset :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Mä jotenkin ajattelisin että miten noi kutsut ois ees voinut tulla vielä, kun ei mun lähtöpisteitäni ole ollut tiedossa ennen tätä päivää. Tänään siis tulee YO-kirjoitusten tulokset, ja haen ton lukion perusteella, niin...
Mut eiks ne alustavat numerot anneta jo keväällä? Eiks niillä haettu? Ei vanha musita kun 10 vuotta sitten oli kirjotukset :ashamed:
Eipäskunjuupas. Näinhän se kai on. Eihän noihin ammattikorkeisiin haeta niillä kirjoitusten arvosanoilla, vaan niillä todistuksen arvosanoilla, keskiarvoilla... Oikiassa oot!
 

Yhteistyössä