Antabuksen lopettaminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen syönyt antabusta reilut kaksi kuukautta ja mietin että kun otin viimeisen annoksen (puolikas tabletti) torstaina, 20.10 niin kuinka todennäköistä on että saan reaktion jos juon ensi viikonloppuna, 29.10? En haluaisi alkaa asian kanssa leikkimään jos varmuudella tulee oireita.
 
vierailija
Olen syönyt antabusta reilut kaksi kuukautta ja mietin että kun otin viimeisen annoksen (puolikas tabletti) torstaina, 20.10 niin kuinka todennäköistä on että saan reaktion jos juon ensi viikonloppuna, 29.10? En haluaisi alkaa asian kanssa leikkimään jos varmuudella tulee oireita.
Pakko kysyä.. miksi söit antabusta jos näköjään kuitenkin aiot juoda?
 
vierailija
Pakko kysyä.. miksi söit antabusta jos näköjään kuitenkin aiot juoda?
Tarkoituksena ei ole alkaa absolutistiksi vaan oli tavoitteena saada joka viikonloppuinen juominen katkaistua. Mulla vaikea masennus diagnosoitu vuosi sitten ja itselääkinnällisesti tuli juotua paljon, ei kuitenkaan arkisin. Nyt kuitenkin paljon parempi tilanne kesään verrattuna ja ystävän juhlat tulossa niin ajattelin että olisi siellä nauttinut pari siideriä mutta pelottaa kun tosiaan ei tulisi kuin vähän reilu viikko siitä kun antabuksen olen lopettanut.
 

Yhteistyössä