Anteeksiantamatonta vai?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä tehdä..
Mieheni kanssa olen ollut noin kuusi vuotta. On välillä erittäin stressaantunut töidensä takia, josta johtuen on suuttunut minulle syystä tai toisesta ja yleensä ilman mitään syytä. Haukkuu, heittää kodista ulos ja lähes aina sanoo haluavansa erota. Olemme olleet terapiassa ja keskusteltu ja sovittu että ei enää, eli ei ennen seuraavaa kertaa.
Noh pari päivää sitten suutahdin kun lapsemme halusi mieheltä huomiota, eikä mies väsymykseltään ja stressiltään halunnut antaa. Oli myös minulle ärsyyntynyt.
Nyt tilanne on se että haluaa minusta eron käytökseni takia. Eli hän on halunnut erota, käyttäytynyt todella törkeästi, haukkunut jne ja puhumalla selvitty nyt mulla kerran hitsas kiinni niin se on anteeksiantamatonta..
Uskomatonta. Onko muilla kokemusta tälläisestä?
 
vierailija
Tuossa käytöksessä ei ole mitään normaalia, miehesi on jäänyt 5 vuotiaan tasolle ihmissuhdetaidoissa.

Hanki itsellesi kämppä ja lähde, äläkä tule takaisin jos mies ei hanki itselleen apua oikeasti.

Mun mielestä perusriita ei oikeuta heittämään toista yhteisestä kodista, eikä lapsiperheessä kaivata lapsien lisäksi naurettavista asioista kiukuttelevia vanhempia.
 
vierailija
Onhan tuo miehen käyttäytyminen mennyt entisestä eteenpäin, kun ei enää suuttuessaan heittänyt sinua ulos. Tämä uusi toimintamalli eli sinun käyttäytymisesi haukkuminen ja sen vuoksi erolla uhkailu korvaa aiemman tavan. Jos haluat jatkaa miehesi kanssa, niin kannattaa jättää mies oman rauhaansa silloin, kun hän on väsynyt. Suurimmalla osalla ärsytyskynnys on hyvin alhainen väsyneenä ja silloin on paras antaa toisen olla, ellei halua riitaa aikaiseksi. ilmeisesti et halua erota ja senkin vuoksi mies käyttää sitä aseena sinua vastaan.
 
vierailija
niin tottahan toi ja olen yrittänyt ymmärtää ja antanu olla rauhassa jne. Mutta seinä tulee välillä itsellekin vastaan ja eniten harmittaa kun lapsi haluaa huomiota niin ei jaksa sitä antaa. Makaa vaan ja ei ota kehenkään mitään kontaktia. Vaikuttaa todella tylyltä.
 
vierailijaxxx
Samaa täällä pohdin; miksi ihmeessä haluat olla tuollaisen ääliön kanssa? Kuka haluaa tuhlata energiaansa sellaiseen ihmiseen, joka ei selkeästi halua olla sun kanssa?

Sinuna lähtisin, ja aloittaisin elämään omaa elämään ja löytämään sellaisen kumppanin joka kohtelee sua kuin kuuluisi kohdella.

Ja btw. Mä olin sen joka huusi miehelle aina "mä vihaan sua, mä haluan eron, mene pois", jos tuli PIENIKIN erimielisyys. Mökötin, nakkelin niskoja, olin tyly ja paskapää. Miksi? Koska mä en yksinkertaisesti rakastanut miestä, halusin eron, halusin aloittaa oman elämän, mutta en osannut tehdä sitä siirtoa itse. Nyt erottu (luojan kiitos), ja elämä tuhtuu hyvältä.
 

Yhteistyössä