Anttilan verkkokaupas on legot -30%, vain tänään.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Kyllä noi anttilan tarjoukset on tänään, ja nyt näköjään huomennakin. Aiemmin sielä oli et tarjoukset voimassa tän päivän, liekkö käyny niin et ihmiset ei oo paljo käyny ostoksilla ku tarjousaikaa oli pidennetty.
 
vierailija
Itse tilasin puolilta öin Toys r usista, missä on -25%. Muuta haettiin jo vastaavasta tarjouksesta aikaisemmin, ei enää huvittanut lähteä ryysäämään liikkeeseen. Käyn sitten joskus hakemassa ne sieltä, kunhan saapuvat nettikaupan varastosta. Voi tehdä vaikka kävelylenkin niiden parin pikku rasian takia, kun matkaa on reilu kilometri. Anttilassa ei edes tainnut olla noita, mitä ostin.
 
HippuTAR
Olen hyvin skeptinen näiden "tarjousten" kanssa ja aina kun sellainen tulee alan tekemään hintavertailua. Loppujen lopuksi tuoteen saa muulta halvemalla.
Anttilas ei tosiaan oo halvimmat legot, mutta en mistään suomesta nyt halvemmalla löytänyt. Esim. yks lego minkä ostin oli anttilas normihinnalla 79,99, muualta löysin halvimmillaan hintaan 59,95+postit 3,90. Anttilas tuli siis alennuksen kans 55,99 ja postikuluja ei tänään eikä huomenna mee.

Ostin tosin useampia paketteja ja mistään en halvemmalla löytänyt. Teen siis aina melko perusteellista hintavertailua ennenkuin ostan mitään.
 
vierailija
Legot on harvemmin alessa. Ulkomailta, siis ihan Euroopasta, niitä kuitenkin saa ja usein alennuksella. Mutta jos oma ostaminen rajoittuu Suomeen, niin tuo on kiinnostava tarjous.
 
vierailija
Näytäpä sieltä yksikin pakkaus, mikä on Lego. Kaikila muilla nimillä sitä myydään ja niiden sanotaan olevan 100% legon kanssa yhteensopivia. Mutta aitoja legoja ne ei ole.
Eli jos ei ole "aito" lego niin se on huono ? :)
Olen tollasen ison ferrari technic legon ostanut sieltä,sen hintaero oli melkein 3 x halvempi suomen hintaan verrattuna.
Kuten viittasin,itse rakentelija ei erota onko kyseessä aito vai kopio.
 
vierailija
Eli jos ei ole "aito" lego niin se on huono ? :)
Olen tollasen ison ferrari technic legon ostanut sieltä,sen hintaero oli melkein 3 x halvempi suomen hintaan verrattuna.
Kuten viittasin,itse rakentelija ei erota onko kyseessä aito vai kopio.
Kyllä huomaa!

Valmistusmateriaali erilaista, laatu erilaista, värimaalima erilaista, tuntuma erilaista.......

Sama asia kun väittäisi ladaa mersuksi, koska ladassakin on neljä pyörää ja ratti.
 
Kiitos vinkistä, käytin tarjouksen hyväkseni :)

Itsekin olen googletellut varsin tiiviisti noita Legoja nyt näin joulun alla, sillä haluan luonnollisestikin ostaa sieltä, mistä halvimmalla saan. Anttilasta tilaamani legopaketti oli todella Anttilassa kaikkein edullisin, Emman talo puolestaan oli edullisin Hong Kongissa (65€, mutta yli 50€ ostoksista sai alennuskoodilla vielä 10€ alennuksen, jolloin hinnaksi jäi 55€)
Eilen hain jonkun Lego Friends rantatalojutun Toys´r usista (-25%, hinnaksi jäi noin 32€) ja BR-lelusta ostimme viikko sitten Duplo-paketin (jonkinmoinen junaratasetti) tarjouksesta noin 50 eurolla.

Suunnittelin ostavani vielä Friendsien heppapaketin, jonka hinta on Prismassa noin 40 euroa, mutta BR myy sitä noin 30 euroon. Käyn se sieltä sitten kipaisemassa, kun seuraavaksi ajelen siitä ohi.
 
HippuTAR
Mä en noita aliexpressin palikoita ostais vaikka olis kuinka hyviä, on niin törkeästi suoria kopioita legoista mallit, nimet, paketit...

Jotain halppispallikoita oon ostanu mutta ne onkin ollut selkeesti omia tuotteitaan.
 

Yhteistyössä