APUA LÄÄKÄRIÄ/HOITAJAA PALSTALLA???? TARVIN APUA!!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Valikko

Etsi
http://www.vauva.fi/keskustelu/2731581/apua-laakariahoitajaa-palstalla#

Alueen etusivulle

Keskustelun etusivu | Aihe vapaa
APUA LÄÄKÄRIÄ/HOITAJAA PALSTALLA????


Olen 16v ja pelkään, ettå saan keuhkosyövän joskus.
Olin nuorempana paljon hylätyissää rakennuksissa joiden seinät olivat huonokuntoisia.
Niissä oli vissiinkin asbestia.
Olenko ollut suuressa alttiuksessa??

Lisäksi oon polttannu elämäni aikana yhteensä vuoden tupakka niin, että ensin kesästä 2015 jouluun 2015 tuolla ajalla tuli nikotiini koukussa poltettua tyhmyyksissä aika paljon maasta muiden heittämiä puolikkaita natsoja.

Tiiän, että oli tyhmää, mutta en ajatellu asiaa silloin. Nyt pelottaa , kun kuulin, että tumppejen polttaminen olisi vaarallisempaa vielä, kuin rööki yleensä.
Apua!!! Lisäsinkö tuolla pahasti keuhkosyöpäriskiä. Lopetin joulukuussa 2015 ja
Sitte oli tauko kesäkuuhun 2016 asti en polttanut MITÄÄN. Sitte aloin saada ihan kokonaisia röökejä ja olen polttanut pari päivässä itsenäisyyspäivään 2016 asti.
Lopetin siis silloin enkä enää polttanut. Mulla kauhea huoli siitä, että kun on tullut tehtyä tällaista kaikenlaista tyhmää niin onko mulla suuri syöpäriski jos nyt lopetan enkä enää ikinä jatka????
 
vierailija
Yksi tuttuni on lääkäri ja voisi varmaan neuvoa sinua täällä palstallakin. Toki ei harjoita ammattiaan ilmaiseksi ja taksa viestinkirjoittamisesta on se normaali, eli 80 euroa per 15 minuuttia (ilman Kela-korvauksia).
 

Yhteistyössä