Apua, näemme exän kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heips! Erosimme poikaystäväni kanssa muutama viikko sitten mielestäni aika mitättömistä syistä. Meille sattui lyhyen ajaan sisään vähän liian paljon kränää johon exäni väsyi ja tiemme erkanivat. Tunteita on kuitenkin vielä molemmin puolin.
Minä haluaisin exäni takaisin koska muuten yhteinen elämämme oli täydellistä ilman näitä riitoja. Otin exääni yhteyttä ja sovimme tapaamisen illaksi. Miten minun pitäisi siis käyttäytyä? Kerronko suoraan että palaisin mielelläni yhteen hänen kanssaan vai juttelenko vaa normaaliin tapaan niitä näitä?
 
Heips! Erosimme poikaystäväni kanssa muutama viikko sitten mielestäni aika mitättömistä syistä. Meille sattui lyhyen ajaan sisään vähän liian paljon kränää johon exäni väsyi ja tiemme erkanivat. Tunteita on kuitenkin vielä molemmin puolin.
Minä haluaisin exäni takaisin koska muuten yhteinen elämämme oli täydellistä ilman näitä riitoja. Otin exääni yhteyttä ja sovimme tapaamisen illaksi. Miten minun pitäisi siis käyttäytyä? Kerronko suoraan että palaisin mielelläni yhteen hänen kanssaan vai juttelenko vaa normaaliin tapaan niitä näitä?
Eiku virittele joku käsittämätön peli päässäsi jolla yrität saada asiat tapahtumaan oman mielesi mukaisesti. Muista analysoida joka sana erikseen mitä hän sanoo, niissä voi olla piilomerkityksiä. Ehkä paskinta mitä voit tehdä on kertoa ihan suoraan mitä ajattelet. Eihän siinä ole mitään jännää kun molemmille tulisi kerralla asiat selviksi. Ei muutako kunnon salatut elämät/emmerdale juonikuviot päälle. Ai niin ja muista tehdä päätökset vasta kun olette siideripöhnässä niitä yhdessä kanalauman kanssa riepotelleet.

Toivottavasti tästä oli apua :)
 

Yhteistyössä