järki lähtee
Siis ensinnäkin, jos käytän jossain kohdassa täydentäviä liitteitä, niin merkitäänkö se siihen kohtaa tekstiä jotenkin? Esim sulkuihin ( liite 1) asian kohdalle?
Tehdäänkö liitteistä erillinen luettelo?
Ja sitten ihan kriteereihin... Mitä teille tulee mieleen kriteeristä (mulle ei ihan kokonaisuudessaan aukea nämä kaksi kohtaa):
1. Tietohallintaa koskevan tiedon hallinta / soveltaa tietohallintaa koskevaa tietoa työssään
What?
2. Työehtosopimusta, työnhakuasiakirjoja ja työsopimusta koskevan tiedon hallinta / perustelee monipuolisesti toimintaansa lähihoitajan työtä määrittelevillä työehtosopimuksen oikeuksilla ja velvollisuuksilla. Osoittaa työssään tietonsa työnhakuasiakirjojen ja työsopimuksen laadinnasta.
Joo, työhakmusasia aukee, mutta mitä hittoa tarkoitetaan noilla lähihoitajan työtä määrittelevillä työehtosopimuksen oikeuksilla ja velvollisuuksilla? Luin kvtes:akin enkä mitenkään nyt hoksannut, mitä ne ajaa takaa tuolla kriteerillä
Tehdäänkö liitteistä erillinen luettelo?
Ja sitten ihan kriteereihin... Mitä teille tulee mieleen kriteeristä (mulle ei ihan kokonaisuudessaan aukea nämä kaksi kohtaa):
1. Tietohallintaa koskevan tiedon hallinta / soveltaa tietohallintaa koskevaa tietoa työssään
What?
2. Työehtosopimusta, työnhakuasiakirjoja ja työsopimusta koskevan tiedon hallinta / perustelee monipuolisesti toimintaansa lähihoitajan työtä määrittelevillä työehtosopimuksen oikeuksilla ja velvollisuuksilla. Osoittaa työssään tietonsa työnhakuasiakirjojen ja työsopimuksen laadinnasta.
Joo, työhakmusasia aukee, mutta mitä hittoa tarkoitetaan noilla lähihoitajan työtä määrittelevillä työehtosopimuksen oikeuksilla ja velvollisuuksilla? Luin kvtes:akin enkä mitenkään nyt hoksannut, mitä ne ajaa takaa tuolla kriteerillä