APUA! R-KIOSKIN FORMULA RAAPUTUSARPA....

  • Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
mamma
miten se oikein menee? minulla niissä lokeroissa on i-phone, cocacola ja voileipä, dallaspulla ja kanvi. :O
oonko mä nyt voittanu noi? ärsyttää ku siinä ei sanota että mitä sitten jos niissä on joku niistä voitoista.. ja voiko niissä lokeroissa olla että ei voittoa tjs...?
äkkiä neuvoja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
miten se oikein menee? minulla niissä lokeroissa on i-phone, cocacola ja voileipä, dallaspulla ja kanvi. :O
oonko mä nyt voittanu noi? ärsyttää ku siinä ei sanota että mitä sitten jos niissä on joku niistä voitoista.. ja voiko niissä lokeroissa olla että ei voittoa tjs...?
äkkiä neuvoja.
Et ole voittanut mitään. Niitä pitää olla kolme samanlaista ni saa joko voiton TAI tuote-edun(saa siis ostaa sen jutun halvemmalla). Mutta voit sinne taakse kirjoittaa nimen ja osoitteen ja palauttaa Ärrälle niin osallistut arvontaan.
 
ed
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miks siinä ei sit sanota semmosta? nii et pitäis olla kolme... perk.... sentään että piti taas innostua ja sit............................. :/
En tiiä, eikö se lue siellä takana? Ja sanotaankin näköjään!
 
ostaja
arpoja saa siis yksii per päivä ....ok, mutta miksi eri käytäntö

eri kioskeilla ,toisilta saa arpoja toisilta ei,toisilta joutuu pyytämään

jotkut eväävät arvat alaikäisyyteen vedoten???

Pukinmäen ärrällä jopa kysyttiin henkkareita 10-12 vuotialt pojilta ...hämärää touhua

Jos ei selviä sääntöjä iästä ,eli selvästi tieto tiskille arpoja ei alle 18v jne...tai keksikää muita

houkutuksia kaupankäynnin edistämiseksi ...



 
harmistunut
Miten voivat ilmoittaa arvoissa olevan voittoja yli 3 miljoonaa kun tuote-etuja on yli 3 miljoona eikä ne minun mielestäni ole voittoja???!!!!! Tuote-etuhan on sellainen, että ko. tuotteen saa ostaa vähän edullisemmin kuin normaali Ärrän hinta (jotka on kalliita!) Käytännössä voittoja ei ole kuin vähän yli 120.000, joista taatusti oma väki raaputtaa osan.
Ihmisten harhauttamista, saako noin noita voittoja edes mainostaa???
 
Kyllähän tuo on itsestään selvyys, että pitää olla 3 samaa. :)

Toisaalta ihmetouhua, mulla tulee aina vaan niitä tuote-etuja, on tullut jo 9 sellasta, että saa jotain ostaa halvemmalla. Ne on sellaisia mitä en ikinä edes ostaisi, joten ihan turhaa. Pitää ne kai jollekin antaa. Kerran tullut sellainen missä oli kaikki eri kuvia.
 
seppo
Minä taas kävin Lahdessa ......in kioskilla ja vein loton. Sain formula raaputusarvan, MUTTA JOKU OLI JO TUTKINUT SEN VETÄMÄLLÄ KYNNELLÄ TMS. RAAPUTUSKENTTIEN YLI JA TARKISTANUT, ONKO VOITTOJA. OLEN TÄSSÄ TUTKINUT NETTIÄ, MIHIN VOISIN ILMOITTAA KO. EPÄREHELLISYYDESTÄ, mutta en ole löytänyt mitään osoitetta. Tarkistakaapa erityisesti Lahtelaiset, onko arpanne jo tutkittu. Ei silti, en ole koskaan voittanut mitään, mutta suututtaa kaikki epärehellisyys ja se, ettei palautetta saa annettua mihinkään. R-kioskin palautesivu oli jumissa!
 
palautteenantaja
R-kioskin sivun kautta voi antaa palautteen (jos sivut toimii, tuntuu tökkivät - ovat varmasti täynnä palautteita). Myös Rautakirja.fi sivulla "ota yhteyttä" on palautelomake. Kannattaa ehdottomasti antaa palautetta niin voivat tutkia asiaa.

 
vierailija
juu saat, mutta se maksaa 3,5 ?. Minä ostoksilla samalla´lunastin´ arvan ja kotona laskeskelin ylimääräistä laskutettavan.. Soitin kiskalle ja selvisi ´etuhinta´ cocikselle ja sandwichille.. Hämmentävää oli ja kiska suositteli lukemaan arvan takapuolen. Sitä on olettanut kolmen saman voittaneen. Pännii =((
 
vierailija
Tuote-etu tarkoittaa, että saat tuotteen normaalihintaa edullisemmin.
Esim. jos cokis + leipä maksaisi (en tiedä oikeaa normaalihintaa) normaalisti vaikkapa 4 euroa, niin arvalla saat sen 3,50 eurolla. Sinä saat silloin 0,50 euroa tuotealennusta eli etua.

Ei ole siis voitto, joka yleensä on maksuton. Mutta Ärrällä on omat sääntönsä, joita ei välttämättä aina tajua.
 
voittaja
voitin mää ton skootterin 28.6 mut se ei oo vielkää tullu sit menin kysyy niilt myyjilt et mikä on niin se vain sanoi voi voi et tainnut laittaa oikeehe osoitteeseen -.-...
 
vieras
Joo, mutta muistattehan, että se ei ole meidän myyjien vika, mitä ne on keksineet noihin arpoihin laittaa... Mä olen ainakin ihan kaulaa myöten täynnä niitä, kun ihmiset luulee voittaneensa jotain ja sitten selvittää, että ei, ei, tällä voit vaan ostaa halvemmalla... Se v****ttaa itseäkin jakaa noita arpoja asiakkaille :(
 

Yhteistyössä