Apula

  • Viestiketjun aloittaja Ihmeissään oleva
  • Ensimmäinen viesti
Ihmeissään oleva
Jännä paikka tuo apula!Muutaman kerran olen jättänyt sinne ilmoituksen ja kerran nostin ilmoituksen kun en ollut lukenut sääntöjä,ilmoitustahan ei saa nostaa!No mulle napsahti heti ilmoituskielto,oisko ollu kuukaudeksi ja sitten uhka että jos yritän tuon ajan sisällä laittaa uudestaan ilmoituksen niin mut potkitaan pihalle koko palvelusta.Viimeksi mun ilmoitus oli ollu sen 2 viikkoa ja laitoin uuden niin taas se ilmoitus poistettiin!!
Ihmettelen vaan sitä että siellä on PALJON koirien ja kissojen myynti-ilmoituksia joita nostetaan jopa päivittäin!!!Miksi niitä ei laiteta kieltoon??
Kuka/mikä tuota apulaa pyörittää?Mahtaakohan olla palstan pitäjien tuttuja nämä ketkä saa päivittäin nostella ilmoituksia!!
Todella raivostuttavaa,eikö sitten kaikilla pitäisi olla samat säännöt?
 
:)
Ne ilmoituksethan pysyy sielä aina tietyn ajan, jonka jälkeen ne automaattisesti poistuvat, että ei ihmiset varmaan itse niitä hirveästi poistele...? Itse olen vain kerran jättänyt sinne ilmoituksen (todellakin luettuani säännöt), ja asiani tuli sillä yhdellä kertaa hoidettua. Se oli aika lailla positiivinen kokemus. Yksi tuttu on myös käyttänyt Apulan palvelua hyväkseen, ja hänelläkin on positiivisia kokemuksia. Enempää ei kyllä palvelusta ole kokemuksia, mutta oman kokemukseni perusteella voin sitä suositella.
 
"vieras"
Ne ilmoituksethan pysyy sielä aina tietyn ajan, jonka jälkeen ne automaattisesti poistuvat, että ei ihmiset varmaan itse niitä hirveästi poistele...? Itse olen vain kerran jättänyt sinne ilmoituksen (todellakin luettuani säännöt), ja asiani tuli sillä yhdellä kertaa hoidettua. Se oli aika lailla positiivinen kokemus. Yksi tuttu on myös käyttänyt Apulan palvelua hyväkseen, ja hänelläkin on positiivisia kokemuksia. Enempää ei kyllä palvelusta ole kokemuksia, mutta oman kokemukseni perusteella voin sitä suositella.
Varmaan käsitit vähän väärin ton ap:n tekstin.
 
ratu
Siis mitä nostaa ilmoitusta?? mitä se tarkoittaa.... itse käyttäny usein apulaa, mutta silti meni ihan ohi toi nosto juttu... Ei multa ainakaan oo ikinä poistettu ilmotusta kesken kaiken... Valaiskaa nyt mua!!!
 
"tööt"
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään oleva;22884997:
Jännä paikka tuo apula!Muutaman kerran olen jättänyt sinne ilmoituksen ja kerran nostin ilmoituksen kun en ollut lukenut sääntöjä,ilmoitustahan ei saa nostaa!No mulle napsahti heti ilmoituskielto,oisko ollu kuukaudeksi ja sitten uhka että jos yritän tuon ajan sisällä laittaa uudestaan ilmoituksen niin mut potkitaan pihalle koko palvelusta.Viimeksi mun ilmoitus oli ollu sen 2 viikkoa ja laitoin uuden niin taas se ilmoitus poistettiin!!
Ihmettelen vaan sitä että siellä on PALJON koirien ja kissojen myynti-ilmoituksia joita nostetaan jopa päivittäin!!!Miksi niitä ei laiteta kieltoon??
Kuka/mikä tuota apulaa pyörittää?Mahtaakohan olla palstan pitäjien tuttuja nämä ketkä saa päivittäin nostella ilmoituksia!!
Todella raivostuttavaa,eikö sitten kaikilla pitäisi olla samat säännöt?
Niin kauan kun et omista palvelua tai maksa siitä, niin on aika turha avautua
 
LEMMIKKIPÖRSSI.fi
Oletko kokeillut LEMMIKKIPÖRSSIÄ?

Olemme uusi lemmikkien ystävien kauppapaikka. Miellä käy päivittäin yli 500 kävijää ja ilmoitusten määrä kasvaa todella nopeasti.

Ilmoituksia ei poistetaan automaattisesti vaan ilmoittajan on poistettava ilmoituksensa kun se ei ole enää ajankohtainen.

Meillä ilmoitusta ei voi nostaa, eikä tupla/tripla.... ilmoituksia katsotaan hyvällä. Näistä väärinkäytöksestä tulee aika nopeasti bannit. Tässä strateginen myyntivinkki kaksplus käyttäjälle -> poista ilmoituksesi viikon välein jättäen uutta ilmoitus! ;)

http://lemmikkiporssi.fi
 
Pirkko Mäenpää
14 VIIKON IKÄINEN KOTIKISSANPENTU ETSII RAKASTAVAA KOTIA.

KISSA TULEE ensin SIJOITUKSEEN.

Katso kotisivumme Etusivu/Första sidan/Front page - Fin* Lumihelmen eurooppalaiset lyhytkarvakissat, tutustu ja ihastu kissoihimme!

Ota yhteyttä ja jutellaan lisää! Olet tervetullut tutustumaan kissoihimme.

Tyttönen on terve ja hyvin sosiaalinen, nauttii ihmisen seurasta ja leikistä omien ihmistensä kanssa. Tottunut lapsiin. Vanhemmat terveitä, eivät sukua keskenään.

Pentu on lyhytkarvainen eikä vaadi turkinhoitoa.

Kodin toivotaan löytyvän Turun, Rauman tai Porin alueelta.

Pirkko Mäenpää puh. 041 4321 858
Etusivu/Första sidan/Front page - Fin* Lumihelmen eurooppalaiset lyhytkarvakissat
 

Yhteistyössä