Arvostellaa mun tämän päivän syömiset.

  • Viestiketjun aloittaja Syömäri
  • Ensimmäinen viesti
Syömäri
Mitä ootte mieltä? Aamupala:kaurapuuroa lautasellinen, kahvi 2dl, domino keksi. Myöhemmin päivällä ananaspurkillinen, 2 tortilla kuppia missä yhteensä noin 40g jauheliha, tomaattikastiketta+kurkku, tomaatti, salaatti, ananas. Ja kuppi kahvia.
 
vierailija
Mitä ootte mieltä? Aamupala:kaurapuuroa lautasellinen, kahvi 2dl, domino keksi. Myöhemmin päivällä ananaspurkillinen, 2 tortilla kuppia missä yhteensä noin 40g jauheliha, tomaattikastiketta+kurkku, tomaatti, salaatti, ananas. Ja kuppi kahvia.
Pois lihavoidut ja tilalle jotain oikeaa ruokaa. Lisäksi noidenkin kanssa melko vähän ruokaa, ei pidä näännyttää itseänsä ja se onnistuu jättämällä paskat hiilarit pois, lisäämällä (hyviä=voi, kookos, eläin, oliivi, kala) rasvoja ja tarpeen mukaan proteiinin saantia, 1-2 grammaa/painokilo.
 
vierailija
Pois lihavoidut ja tilalle jotain oikeaa ruokaa. Lisäksi noidenkin kanssa melko vähän ruokaa, ei pidä näännyttää itseänsä ja se onnistuu jättämällä paskat hiilarit pois, lisäämällä (hyviä=voi, kookos, eläin, oliivi, kala) rasvoja ja tarpeen mukaan proteiinin saantia, 1-2 grammaa/painokilo.
Tosin siis tuolla ruokavaliolla et saa mitään riittävästi, et edes hiilihydraatteja. Toi on keskitysleiriruokavalio. Lihakset katoaa, aineenvaihdunta hidastuu jne.
 
Syömäri
Mulla tahtoo olla se ongelma, että en osaa syödä oikein. :/ syön näköjään liian vähän ja sen mitä syön niin väärää. Oma mieli sanoo, että oon syönyt tänään liikaa ja sen tiedän että makea suosiolla pitäisi jättää pois. Osaisi vaan miettiä mitä tilalle. Allergiat, kala,kananmuna ja broileri hankaloittavat asiaa. Ap
 
vierailija
Mä söin tänään: aamupala: verigreipin puolikas, munakas juustolla ja papuja tomaattikastikkeessa. Lounas: valmis-tomaattikeitto ja kylmäsavupororouhetta, banaania ja mansikoita turkkilaisella jogurtilla. Päivällinen: vihersalaattia punakaalisalaatilla ja tomaatilla, juustoa ja kirsikoita. Iltapala:halloumi-salaatti. Olen ihan tyytyväinen tähän, en retkahtanut kuten monesti :D
 

Yhteistyössä