Asiallista keskustelua seksistä. OV

  • Viestiketjun aloittaja Hei kaikille
  • Ensimmäinen viesti
Hei kaikille
Tässä ketjussa saa kertoa, kysellä ja keskustella asiallisesti häpeilemättä kaikenlaista seksiin liittyvää.

Muutama kysymys näin alkuun:

Paras naima-asento mielestäsi? Minä tykkään eniten ihan perinteisestä lähetyssaarnaajasta.

Kun otat suihin, nieletkö? Itse inhoan suihin ottoa, mutta joskus ukon mieliksi suostun. En niele, yök.

Tyydytätkö itseäsi kumppanisi nähden vai aina yksin? Aina yksin.

Tykkäätkö peppupanosta. En ole suostunut kokeilemaan.
 
Hei kaikille
Voit kysyä omia kysymyksiä ym. Kaikkea mahdollista asiallisesti. Minä tykkään siinä mielessä vain miehistä, mutta kyllä tähän ketjuun homot, lesbot, biseksuaaliset ym. asiallisesti käyttäytyvät on tervetulleita.
 
nauttiva_n
Tässä ketjussa saa kertoa, kysellä ja keskustella asiallisesti häpeilemättä kaikenlaista seksiin liittyvää.

Muutama kysymys näin alkuun:

Paras naima-asento mielestäsi? Minä tykkään eniten ihan perinteisestä lähetyssaarnaajasta.

Kun otat suihin, nieletkö? Itse inhoan suihin ottoa, mutta joskus ukon mieliksi suostun. En niele, yök.

Tyydytätkö itseäsi kumppanisi nähden vai aina yksin? Aina yksin.

Tykkäätkö peppupanosta. En ole suostunut kokeilemaan.
Paras asento on nainen päällä. Kaikki miehet eivät vain osaa sinä asennossa hoitaa omaa osuuttaan.

Nielen.

Itseni tyydytän aina yksin. Jos on mies saatavilla, niin silloin otan miehen hyötykäyttöön.

Peppupano on ihan ok silloin tällöin.

Itse tykkään enemmän g-pisteorgasmeista kuin klitorisorgasmeista. Miten teillä muilla?
 
vierailija
Lempiasento lähetyssaarnaaja niin että jalat on ylhäällä että pääsee mahdollisimman syvälle, joskus lujaa mutta useimmiten syvälle ja hitaasti rakastellen.

Suihin en tykkää oikein ottaa, en tiedä mikä siinä on mutta se on ruvennut ällöttämään, toki joskus miehen mieliksi vaikka 69.

Peppupanoa kokeiltu muttei oo ollu meidän juttu ollenkaan.
 
vierailija
Tuntuu meinaten maailma olevan aika seksipainotteinen, mutta musta tuntuu ettei tuo oikeasti kiinnosta kuin miehiä. On luotu vain sellanenteollisuus seksin ja seksikkyyden ympärille, että naiset uskoo sen ja antavat miehille kun haluavat olla haluttuja, sellasta teeskentelyä alusta loppuun.
Miehillä on suut virneessä ja lasteja lennätetään, naisilla hehkuu sydämet silmissä ja ajattelevat olevansa panijan sydämen valittuja. :D
 
vierailija
tykkään lähestyssaarnaajasta ja takaapäin panemisesta. Mies vaan tulee takaapäin melko nopeaan. Onko vinkkejä tähän? Yhdynnän keskeyttäminen ei toimi, koska silloin mun orgasmi karkaa.

En tykkää ottaa suihin. Mies ei ole kovin hyvä nuolemaan joten sitä on ehkä kerta vuoteen. Tykkäsin kyllä siitä kun on taitava nuolija. Yhden kanssa sain ihan järkyttävän ison orgasmin nuolemalla, huh! Vieläkin kiihotun kun sen muistan.

Tyydytään itseni yksin, mutta mies tietää että mulla on dildo ja klitoriskiihotin. Jälkimmäistä on käytetty myös yhdessä.

Vähän kyllästyttää sama seksikumppani reilun 10 vuoden jälkeen. Jos pystyisin olemaan sotkematta tunteita seksiin, kävisin varmaan jo vieraissa.
 
Tässä ketjussa saa kertoa, kysellä ja keskustella asiallisesti häpeilemättä kaikenlaista seksiin liittyvää.

Muutama kysymys näin alkuun:

Paras naima-asento mielestäsi? Minä tykkään eniten ihan perinteisestä lähetyssaarnaajasta.

Kun otat suihin, nieletkö? Itse inhoan suihin ottoa, mutta joskus ukon mieliksi suostun. En niele, yök.

Tyydytätkö itseäsi kumppanisi nähden vai aina yksin? Aina yksin.

Tykkäätkö peppupanosta. En ole suostunut kokeilemaan.
perinteinen lähetyssaarnaaja, tai sitten takaa päin, ehkä itse tykkään takaa enempi kuin mies taas toisin päin, inhoan suihin ottoo, mutta otan kyllä ja nielen myös, nykyisin jopa yökkäämättä. En ikinä tousen nähden harrasta itsetyydytystä, ennen tykkäsin peppupanosta, nykyisin en enää jostain syystä
 
Seksi on kivaa
Paras naima-asento mielestäsi? Ratsastus

Kun otat suihin, nieletkö? Nielen usein, mut usein myös teen jotain kiva... En koskaan sylje.

Tyydytätkö itseäsi kumppanisi nähden vai aina yksin? Mieheni nähden ja mies mun nähden. Harvoin yksin, ku ei oo tarvetta.

Tykkäätkö peppupanosta. Neki on kivoja, mut mielummin teen muuta.

Kysymyksiä:

Mikä olet hetero, homo, lesbo, bi... ?
Tykkäätkö 69 hommista. Tykkään paljon ja mieski tykkää.
Kuinka usein harrastatte seksiä. Joka päivä jollain tavalla.
 
fakta.
Mä en usko että yksikään nainen saa yhdynnästä mitään kivaa.
vaikka ne muuta väittäiskin.
Ei se naiselle tunnu miltään. Samaan aikaan vain mietitään muita asioita, toivotaan että se joka siinä päällä tai takana ähisee, laukeais nopeasti.
Se on niin noloa jotenkin, taukkien hommaa koko touhu.
naisilla ei ilmeet värähdäkään kun penis jyystää reiässä, ne on kyllästyneen näkösiä. Tosin välillä ottavat kiihkeän tekoilmeen naamalle, koska pitää näytellä himokasta.
Seksi on miesten hupia, naisille pelkkää huuhaata.
ps.Tähän vastaa nyt monta naista jotka sanovat rakastavansa seksiä, mä en usko yhteenkään kommenttiin, vaan nauran sisäisesti. Ne harrastaa sitä ainoostaan koska haluavat miellyttää jotain miespuolista.
 
Hahhhah
Mä en usko että yksikään nainen saa yhdynnästä mitään kivaa.
vaikka ne muuta väittäiskin.
Ei se naiselle tunnu miltään. Samaan aikaan vain mietitään muita asioita, toivotaan että se joka siinä päällä tai takana ähisee, laukeais nopeasti.
Se on niin noloa jotenkin, taukkien hommaa koko touhu.
naisilla ei ilmeet värähdäkään kun penis jyystää reiässä, ne on kyllästyneen näkösiä. Tosin välillä ottavat kiihkeän tekoilmeen naamalle, koska pitää näytellä himokasta.
Seksi on miesten hupia, naisille pelkkää huuhaata.
ps.Tähän vastaa nyt monta naista jotka sanovat rakastavansa seksiä, mä en usko yhteenkään kommenttiin, vaan nauran sisäisesti. Ne harrastaa sitä ainoostaan koska haluavat miellyttää jotain miespuolista.
:D :D :D
 
vierailija
Mä en usko että yksikään nainen saa yhdynnästä mitään kivaa.
vaikka ne muuta väittäiskin.
Ei se naiselle tunnu miltään. Samaan aikaan vain mietitään muita asioita, toivotaan että se joka siinä päällä tai takana ähisee, laukeais nopeasti.
Se on niin noloa jotenkin, taukkien hommaa koko touhu.
naisilla ei ilmeet värähdäkään kun penis jyystää reiässä, ne on kyllästyneen näkösiä. Tosin välillä ottavat kiihkeän tekoilmeen naamalle, koska pitää näytellä himokasta.
Seksi on miesten hupia, naisille pelkkää huuhaata.
ps.Tähän vastaa nyt monta naista jotka sanovat rakastavansa seksiä, mä en usko yhteenkään kommenttiin, vaan nauran sisäisesti. Ne harrastaa sitä ainoostaan koska haluavat miellyttää jotain miespuolista.
 
Hei kaikille
Onpa täällä häveliästä porukka, kun ei edes asiallisesti voida keskustella täysin normaalista ja luonnollisesta asiasta. Vastaan itse noihin muihin kysymyksiin illemmalla.
 
Hei kaikille
Paras naima-asento mielestäsi? Ratsastus

Kun otat suihin, nieletkö? Nielen usein, mut usein myös teen jotain kiva... En koskaan sylje.

Tyydytätkö itseäsi kumppanisi nähden vai aina yksin? Mieheni nähden ja mies mun nähden. Harvoin yksin, ku ei oo tarvetta.

Tykkäätkö peppupanosta. Neki on kivoja, mut mielummin teen muuta.

Kysymyksiä:

Mikä olet hetero, homo, lesbo, bi... ?
Tykkäätkö 69 hommista. Tykkään paljon ja mieski tykkää.
Kuinka usein harrastatte seksiä. Joka päivä jollain tavalla.
Hetero, en pahemmin, kerran viikossa tai vähän harvemmin.
 
kokenut nainen
Tuntuu meinaten maailma olevan aika seksipainotteinen, mutta musta tuntuu ettei tuo oikeasti kiinnosta kuin miehiä. On luotu vain sellanenteollisuus seksin ja seksikkyyden ympärille, että naiset uskoo sen ja antavat miehille kun haluavat olla haluttuja, sellasta teeskentelyä alusta loppuun.
Miehillä on suut virneessä ja lasteja lennätetään, naisilla hehkuu sydämet silmissä ja ajattelevat olevansa panijan sydämen valittuja. :D
Mikäs aseksuaali siellä oikein kirjoittelee. Naisilla on yhtälailla haluja ja seksuaalisia tarpeita kuin miehilläkin. Toisaalta ei kaikki miehetkään ole jatkuvasti seksin perään, vaan vähähaluisia miehiäkin löytyy.

Miesten seksuaalinen huippu on parikymppisenä, kun taas naisilla se osuu neljänkympin tietämille. Ehkäpä juuri siitä syystä puuma-suhteet ovat toimivia.

En ymmärrä ollenkaan tuollaista, että nainen antaa ja mies saa. Seksissä molempien pitää nauttia tasapuolisesti. Kumpikin antaa ja saa. Sekään ei pidä paikkaansa, etteikö naiset pysty erottamaan rakkautta ja seksiä toisistaan.
 

Yhteistyössä