Atooppinen ihottuma päänahassa.. apua!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on atooppista ihottumaa ympäri vartaloa, mutta päänahassa tuosta on eniten haittaa. Hiuspohja kutisee/kirvelee aivan mielettömästi, jos erehdyn esim. unissani raapimaan on hiukset ällöttävästi täynnä hilseillyttä ihoa. Toisinaan iho ihan hajoileekin, mulla on siis päänahassa myös jatkuvasti pieniä rupia.

Mulla on nyt viime vuosina ollut todella kuiva päänahka etenkin talvisin, mutta yleensä ongelma on hävinnyt kesän aikana. Tällä kertaa ei kuitenkaan kesä pelastanut, vaan oon hätää kärsimässä edelleen.. Oliskohan kenelläkään mitään neuvoa, miten tuosta pääsisi eroon?
 
vierailija
Varaa aika ihotautilääkärille. Itselläni on ollut monenlaista vaivaa atooppisen ihon kanssa ja pahimmat ajat vaativat ihotautilääkärillä käynnin sekä täsmähoitoa. Mikäli tilanne kroonistuu, on sitä myös vaikeampi saada paranemaan.
 
vierailija
Mulla myös. Käytetty Locoid-kuuria mutta se tehoa sina vaan hetkeksi.
Etsimällä etsin shampoon ja sopivan hoitoaineen,löysin ja nyt päänahka parempi. Stressi toki aina välillä laukaisee kunnon ihottuman
 
Systen 4 Climbazole Scalp Tonic on todella hyvä tuote. Aina kun päänahkani alkaa kutista ja siihen tulee rupia, tämä helpottaa oireita heti, ja muutaman päivän päästä vaiva on poissa. Suosittelen! System 4:lla on muutenkin hyvät shampoot ja hoitoaineet eri vaivoihin.
 

Yhteistyössä