Auttakaa joku pliis...

  • Viestiketjun aloittaja raX
  • Ensimmäinen viesti
raX
Tää on nyt tämmönen erilainen kerjuuviesti. Oon täysin rahaton. Ja prepaidliittymä on nollilla.

Yks ihminen on mulle 200€ velkaa. Lupasi maksaa eilen, mutta eipä maksanut :(

Ladatkaa joku mulle kympillä puheaikaa, että pääsen soittamaan tälle tyypille? Varma takaisin maksu
 
Watsapillakin voi soittaa samoin fb mutta sit pitää olla se nettiaikakin . Tietysti kaikilla ei oo älypuhelinta... oisin muuten kyl voinu kympin heittää mut raha tulee vast tiistaina joten ei minustakaan avuksi. Tiiän miten ärsyttävää ku saldo loppunu eikä ketään saa kiinni ku kova tarvis ja just sillon ei yleensä kukaan soitakkaan :p
 
vierailija
Nettipaketti on erikseen. Ja whatsappia tää ei käytä. Hän kyllä maksaa kunhan saan ensin jotenkin yhteyden. Ja ens viikolla saan itekin rahaa, mutta se on ens viikolla se.
 
Kyllä tiedän nistien tarinat tiedetään. Puheajalla ostat vaikka automaatista jotain, jonka voit myydä eteenpäin (tai palauttaa kauppaan) ja sillä rahalla sitten sitä varsinaista tarvittavaa asiaa… Vanha konsti.
No jos sen lataa suoraa kyseiseen liittymään niin eihän sillä nyt mitään oikeen voi ostella :D ja eiköhän ois kannattavempaa vaik tehä joku pikku keikka ja myydä varastettua tavaraa? Ku jotain 10ellä koittaa säätää että sais kama rahaa...?

Kyllä ihan "normaaleillakin" ihmisillä on välillä rahahuolia,ja avuntarve... minä ainakin myönnän että joudun välillä lainaan rahaa eikä ne mee päihteisiin...
 

Yhteistyössä