Auttakaa! Oon kännissä ku käki ja...

  • Viestiketjun aloittaja alkkis äiti
  • Ensimmäinen viesti
alkkis äiti
...mulla alkaa maanantaina työt loman jälkeen. Sunnuntaina lapset tulee isältään, ovat olleet sen luona toisella puolen Suomea koko kesän. Arki pitäis alkaa ja oon juonu koko loman. Mulla on tuttavan antamia antabus lääkkeitä, uskallanko ottaa yhden aamulla? Vaikka on krapula? Tää on aivan kamalaa, oon ihan pohjalla enkä tiedä mitä tehdä.
 
vierailija
...mulla alkaa maanantaina työt loman jälkeen. Sunnuntaina lapset tulee isältään, ovat olleet sen luona toisella puolen Suomea koko kesän. Arki pitäis alkaa ja oon juonu koko loman. Mulla on tuttavan antamia antabus lääkkeitä, uskallanko ottaa yhden aamulla? Vaikka on krapula? Tää on aivan kamalaa, oon ihan pohjalla enkä tiedä mitä tehdä.
Varmistelehan ensin ettei oo yhtään alkoa veressä!

Huomenna otat yhteyttä a-klinikalle, sulla on ongelma!

Älä perkele tuhoa elämääsi ja lasten elämää. Ne tarttee terveen äitin vielä pitkäks aikaa!

Nyt tartut härkää sarvista! Sen tehneenä voit ainoastaan voittaa!
 
vierailija aloittaja
Oon hakenu apua joskus. Täyttä paskanjauhantaa ja masislääkkeitä tyrkytettiin. Juttelemassaki oon käyny. Ei apua. Jossain vaiheessa aina tulee tunne että kyl tää tästä, mut sit taas havahdun jossain vaiheesa samaan paskaan.
 
vierailija aloittajaa
Tiedätkö, kun juo tarpeeks kaua, silloin osaa selviytyä hienosti arjen haasteista. Toleranssi nousee. Voisin aivan hyvin ottaa auton ja ajella 200 kilsaa ongelmitta. Jos poliisi pysäyttää, puhaltaisin huisit lukemat. Huomaa ettet tiedä alkoholismista mitään.
 
vierailija
Oon hakenu apua joskus. Täyttä paskanjauhantaa ja masislääkkeitä tyrkytettiin. Juttelemassaki oon käyny. Ei apua. Jossain vaiheessa aina tulee tunne että kyl tää tästä, mut sit taas havahdun jossain vaiheesa samaan paskaan.
Minä tiedän alkoholismista, vaikka itse en ole.
Käytkö töissä? Jos et, hommaa merkityksellistä tekemistä, jossa koet onnistumisen tunteita. Hommaa jotain hauskaa tekemistä jossa saa nauraa vatsa kippurassa/uusia ystäviä. Koita keksiä joku hyvä purkukeino vitutukselle: Tykkäätkö liikunnasta/kirjoittamisesta tms.
Jätä se ihminen/porukka jonka kanssa ryyppäät (tää on nro.1).
 
vierailija alkuperäinenn
Käyn töissä. On vakipaikka. Pelkään että jossain vaiheessa menetän sen juomisen takia. Nyt siis oon palaamassa töihin loman jälkeen. Mulla on ollu paljon poissaoloja juomisen takia. Aina oon päässy niistä ku koira veräjästä, keksimällä tekosyitä: flunssa, päänsärky jne...kukaan ei koskaan oo mua epäilly. Oon vissiin niin luotettavan olonen, kukaan ei uskois että oon alkkari. Paljastuminen pelottaa. Ja lastensuojelu. Lasten aikana oon aina selvänä mutta heti kun he lähtevät isälleen, alan juomaan, ja juon nonstoppina siihen asti että tulevat takas. Nyt tuntuu etten enää jaksa.
 
  • Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
vierailija
Sää voit hakeutua päivystykseen katkasuun. Saat parin tunnin välein diapamia niin kauan että nukahdat, ja saat nukkua nii kauan ett humala ja vieroitusoireet menee ohitse. Helppo juttu: )

Mihinkää katkasuklinikalle et joudu, etkä nyt pääsiskään, kun ne on kesän jäljiltä aivan täynnä. Eikä sun sielä sinänsä niitä lapsiakaan tarvii mainita, tai jos joku kysyy, nii kerrot että ovat isällään. (eikö he vois vaikka jäädäkin sinne jos sun tekee mieli ryyppää?)

Antabusta älä ota. Joudut siitä sairaalaan, ja voin kertoa, että olo on niin kauhea että luulet kuolevas.
 
vierailija
Sää voit hakeutua päivystykseen katkasuun. Saat parin tunnin välein diapamia niin kauan että nukahdat, ja saat nukkua nii kauan ett humala ja vieroitusoireet menee ohitse. Helppo juttu: )

Mihinkää katkasuklinikalle et joudu, etkä nyt pääsiskään, kun ne on kesän jäljiltä aivan täynnä. Eikä sun sielä sinänsä niitä lapsiakaan tarvii mainita, tai jos joku kysyy, nii kerrot että ovat isällään. (eikö he vois vaikka jäädäkin sinne jos sun tekee mieli ryyppää?)

Antabusta älä ota. Joudut siitä sairaalaan, ja voin kertoa, että olo on niin kauhea että luulet kuolevas.
Missä ihmeen puoskaripaikassa alkoholistia lääkitään/hoidetaan pameilla?!

Se jos mikä on iso virhe.

Jos haluaa alkoholista eroon, silloin pitää olla myös käyttämättä pameja tms.
Ne kun ei todellakaan ratkaise ongelmaa, pahentaa vaan.
 
vierailija
Pamit ihan ok apu vieroituksen alussa, kauaahan niitä ei saa eikä todellakaan "viinan tilalle uutena riippuvuutena", ei. Taitaa olla joku minnesotalainen tuo yksi kommentoija...

Eikö ap lapset vaistoa susta kireyttä kun haluat juoda etkä pääse juomaan? A-klinikalle menisin, ehkä AA-kerhoonkin jos itse apua haluat.
 
vierailija
Pamit ihan ok apu vieroituksen alussa, kauaahan niitä ei saa eikä todellakaan "viinan tilalle uutena riippuvuutena", ei. Taitaa olla joku minnesotalainen tuo yksi kommentoija...

Eikö ap lapset vaistoa susta kireyttä kun haluat juoda etkä pääse juomaan? A-klinikalle menisin, ehkä AA-kerhoonkin jos itse apua haluat.
Millä puoskaroinnilla sää sitten ajattelit lohduttaa koko kesän ryypännyttä?
Meinaan siinä on helposti krapula niissä mittasuhteissa, että on hengenlähtö lähellä - jolloi ainut keino on rauhottaa koko keho ja hermosto.

Mahdoitko käsittää jotain väärin? Oletit että ne on joku pitkäaikaishoito? Ei ole. Eikä niitä sellaiseen käytetä, eikä ap:kaan mihinkään pitkään hoitoon halunnutkaan.

Diapam-unella saadaan se ryyppyputki poikki. Ei muuta kummempaa, ei edes riippuvuutta aikaseks. Kotiakin pääsee jo heti huomenna.
 
vierailija
Minnesota hoito on ainut, joka oikeasti auttaa. Mene ihmeessä ja nyt heti! Olen nähnyt, mitä alkoholisti vanhempi tekee lasten kehitykselle, vaikka lapset eivät tätä humalassa näkisikään. Lapset tietävät tasan tarkkaan touhusi, vaikka et sitä nyt uskokaan. Kun olet päässyt alkoholista, voit kysyä heiltä. Tuhoat heidän elämänsä. Miksi et anna heitä isälleen? Mene oikeasti sinne hoitoon, vain rakastamalla itseäsi, voit antaa hyvän elämän lapsillesi.
 

Yhteistyössä