Beauty europe-verkkokaupasta kokemuksia?

Tilasin joulukuun puolessa välissä Beautyeurope.eu-sivustolta ja toimituksen piti olla 3-7 päivän sisällä. Tilaamaani tuotetta ei ole näkynyt eikä kuulunut. Olen nyt viikon sisällä kolme viestiä lähettänyt ja kysynyt, missä tilaukseni viipyy, mutta en ole saanut vastausta.

Olenko nyt tullut huijatuksi ko. sivuston kanssa?
 
vierailija
En uskoisi yllä olevaa kommenttia. Samaan aikaan postattu kun muilla foorumeilla, missä suosittelevat sivustoa. Ja vielä kuudelta aamulla lauantaina. En ole itse saanut tuotettani ja nyt mennyt 8 päivää. Laitan uuden viestin jos tuote saapuu.
 
vierailija
Tein tilauksen toissapäivänä. Tänään tuli viesti että tavarat toimitettu postiin. Olen ennenkin tilannut heiltä tuotteita ja on kyllä tullut perille. Ihmettelen kovasti.
 
vierailija
Olen tehnyt tilauksen kyseiseltä sivulta 24.2, eikä vieläkään ole tullut. Olen laittanut sinne s-postia, mutta eivät vastaa! Kyllä harmittaa, jos rahat meni hukkaan.. :(
 
vierailija
Luin aikaisemmin näitä viestejä ja meinasin itekkin olla tilaamatta. Tilasin sitten kummiskin, kun en löytäny mistään muualta ja tuote tuli viidessä päivässä.. Eli tilasin maanantaina ja perjantaina oli tuote tullut postiin. Tilasin valkaisuliuskoja.
Onko muille tullut tuotteet vai onko joku oikeesti jäänyt saamatta tuottetta?? Luulis et jos ois oikeesti joku huijari firma niin ei ois enää toiminnassa näin kauaa??
 
vierailija
Tilasin valkaisuliuskoja 3 viikkoa sitten enkä ole vieläkään saanut tilaustani :( Onko kukaan muu teistä saanut? Sähköpostiin he eivät vastaa ja puh.numero ei saa yhteyttä
 
vierailija
Älkää IKINÄ tilatko täältä firmasta mitään. Ikinä en ole näin huonoa ja olematonta asiakaspalvelua saanut missään. Myös 2kk odoteltu tuotteita, sähköposteihin ei vastata, puhelimeen ei saada yhteyttä.. En suosittele kenellekkään.
 
vierailija
Syyskuun alussa tilasin tuotteita ja eivät ole edelleenkään tulleet. Sähköposteihin ei vastata ja blokkaavat sp. osoitteet sitä mukaan kun olen tilauksen perään kysellyt, koen että olen tullut huijatuksi. Otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja toivottavasti myös muutkin jotka eivät ole tuotteitaan saaneet.
 
vierailija
Hah. En usko että tämän puljun suhteen tarvitaan mitään kilpailijoita mustamaalaamaan. Itse olen myös odottanut tuotteitani syyskuun alusta. En tule enää koskaan kyseisestä paikasta tilausta tekemään, sillä tunnen oloni huijatuksi myös. En suosittele teille muillekaan :)
Kertoo jo aika paljon yrityksestä mikäli puhelimeen ei saada yhteyttä tai sähköposteihin ei vastata.
 
vierailija
En suosittele!!!! Tilasin 20.2.2017 valkaisuliuskoja ja ei ole tullut perille.. mitään rahoja en saanut takaisin vaikka paypalin kautta maksoin ja sielt tuskailin niitä takaisin mutta en saanut.. en voi ymmärtää ugh
 
vierailija
En suosittele!!!! Tilasin 20.2.2017 valkaisuliuskoja ja ei ole tullut perille.. mitään rahoja en saanut takaisin vaikka paypalin kautta maksoin ja sielt tuskailin niitä takaisin mutta en saanut.. en voi ymmärtää ugh
Hei, tietääkseni Paypalista saa rahansa takaisin jos tuotetta ei näy. Eli nyt taitaa olla kilpailija vähän virittämässä toimintaa. Itse maksanut Paypalilla ja saanut kylläkin kaikki tuotteet.
 
vierailija
Tilasin kaksi kuukautta sitten tuotteen jota edelleen odottelen. Olen ollut yhteydessä sähköpostitse, mutta vastauksen sain ainoastaan ensimmäiseen lähettämääni viestiin pari viikkoa tilauksen jälkeen. En suosittele tätä verkkokauppaa. Olisinpa lukenut arvosteluja kyseisestä nettikaupasta ennen tilausta.
 
vierailija
Minulla on tuoreita kokemuksia - negatiivisia sellaisia. Älkää tilatko sieltä! Minulla meni rahat hukkaan. Valtavasti työtä ja vaivaa reklamaatioiden kanssa. :( tein tilauksen ja maksoin heti, enkä ole saanut yritykseltä tilausvahvistusta pyynnöstäni huolimatta. Raha kyllä veloitettiin mutta monen viikonkaan jälkeen tuotetta ei näy eikä heiltä vastausta lukuisiin yhtyedenottoihini ole kuulunut.
 
vierailija
Minulla on tuoreita kokemuksia - negatiivisia sellaisia. Älkää tilatko sieltä! Minulla meni rahat hukkaan. Valtavasti työtä ja vaivaa reklamaatioiden kanssa. :( tein tilauksen ja maksoin heti, enkä ole saanut yritykseltä tilausvahvistusta pyynnöstäni huolimatta. Raha kyllä veloitettiin mutta monen viikonkaan jälkeen tuotetta ei näy eikä heiltä vastausta lukuisiin yhtyedenottoihini ole kuulunut.
 
vierailija
En suosittele. Tein tilauksen 22.12.2018 ja 13.1.2019 lähetin s-postia kun mitään ei ollut kuulunut. 22.1 laitoin vielä muistutuksen ja 23.1. sain vastauksen: "Hei,
tuotteenne oli jäänyt logistiikkakeskuskseen. Eilen palautettu meille ja tänään Posti hakee pakettia uudestaan lähetettäväksi." Ei siis pahoittelua tai mitään muuta kun yllä oleva teksti. No, 5.2. postiluukussani oli viesti että paketin voi hakea postista, mutta linastus maksaa 10,40 € koska olivat laittaneet isokokoiseen paketin pelkästään normaalin postimerkin! Niin ja toimituksen piti olla ilmainen. Että tällaista toimintaa.
 
vierailija
Hei, en suosittele tätä myyjää. Tein tilauksen lokakuun lopussa ja en tähän päiväänkään mennessä ole saanut tilaamaani tuotetta, vaikka sitä on koko ajan myynnissä. Olen useampaan otteeseen ollut myyjään yhteydessä ja en ole saanut heiltä mitään vastausta lähettämiini viesteihin. Tuntuu koko firma olevan täyttä huijausta. Hyvä, että edes jotkut ovat saaneet tilaamansa tuotteet.
 
vierailija
Minä tilasin valkaisuliuskoja tammikuussa ja vieläkään en ole niitä saanut enkä myöskään mitään vastausta lähettämääni sähköpostiin. Uskomatonta toimintaa! Kyseistä tuotetta on kyllä myynnissä heidän nettisivuilla, mutta ei ilmeisesti mitään aikomusta toimittaa jo maksettua pakettia.

Älkää siis tilatko täältä mitään!
 

Yhteistyössä