Britanniassa sharia-oikeudet (jopa yli 85) sortavat naisia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
"Vieraiden kulttuurien ja uskontojen yliymmärtäminen johtaa ihmisoikeusloukkauksiin.

Väitöskirjaansa London School of Economicsissa tehdessään Moos huomasi, että islamin varjolla saatettiin kyseenalaistaa yleiset tasa-arvokäsitykset. LSE:ssä järjestettiin muun muassa muslimien illallistilaisuus, jossa miehet ja naiset oli erotettu sermillä toisistaan."
 
"BRITTIEN salliva asenne sharia-järjestelmää kohtaan johtuu monikulttuurisuuden väärinymmärtämisestä, sanoo yliopisto-opettaja ja ihmisoikeusaktivisti Chris Moos: ”Britanniassa ajatellaan helposti, että se, mitä ne muut tekevät, on vain osa niiden kulttuuria.”

MARK EARTHY

Britanniassa asuva saksalainen yliopisto-opettaja Chris Moos vastustaa uskonnon nojalla harjoitettavaa erottelua. Hänestä monikulttuurisuudesta on tullut tekosyy soveltaa eri sääntöjä eri ihmisryhmiin.
Vieraiden kulttuurien ja uskontojen yliymmärtäminen johtaa ihmisoikeusloukkauksiin
.

Hyvin sanottu. En tajua, miksi länsimaisissa sivistysvaltioissa hyväksytään "monikulttuurisuuden" nimissä mm. naisten epätasa-arvoinen kohtelu.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja AivanSama
Samoin tämä:
"Hän toivoo, että hallitus kieltäisi myös täyshunnut eli burkan ja niqabin. Myös Britanniassa yleisesti näkyvä pikkutyttöjen hunnuttaminen pitäisi kriminalisoida.

On valtion ja koulujen tehtävä suojella lapsia vanhempien uskonnolliselta hyväksikäytöltä.”

Käsittämätöntä, että Suomessakaan yhtäkään lastensuojeluun keskittynyttä tahoa tai järjestöä tämä asia ei tunnu kiinostavan yhtään. Iloitaan vain monikulttuurisuudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Naiset hyväksyy silkkaa tyhmyyttään ja miehet siksi että toivovat saada takaisin semmoista valtaa naisiin jonka ovat viime vuosikymmeninä menettäneet.
Ehkä turhan yksinkertaistava selitys moniuloitteiselle ilmiölle, mutta pakko myöntää, että ensimmäinen ajatus esim. tavatessa muslimiksi kääntyneen huivipäisen emänännän on, että "miten joku voi olla noin tyhmä".

Jotenkin, kun joka paikassa toitotetaan suvaitsevaisuutta ja erilaisten kulttuurien yhteenliittämisen ihanuutta, ei kukaan enää uskalla kyseenalaistaa mitään, minkä voi markkinoida "toisen kulttuurin tavaksi".
 
Ehkä turhan yksinkertaistava selitys moniuloitteiselle ilmiölle, mutta pakko myöntää, että ensimmäinen ajatus esim. tavatessa muslimiksi kääntyneen huivipäisen emänännän on, että "miten joku voi olla noin tyhmä".

Jotenkin, kun joka paikassa toitotetaan suvaitsevaisuutta ja erilaisten kulttuurien yhteenliittämisen ihanuutta, ei kukaan enää uskalla kyseenalaistaa mitään, minkä voi markkinoida "toisen kulttuurin tavaksi".
Tiedätkö, kun mä mietin ihan samaa. Mun on vaikea olla kyseenalaistamatta vapaaehtoisesti muslimiksi kääntyneen naisen älykkyyttä. Sen lisäksi tunnen halveksuntaa häntä kohtaan.
Minä koen, että tuollainen on hyvin loukkaavaa toimintaa kaiken sen jälkeen, mitä suomalainen yhteiskunta on tehnyt, jotta naiset ovat voineet saavuttaa sen aseman, joka heillä tänäpäivänä on.
 
"Vieraiden kulttuurien ja uskontojen yliymmärtäminen johtaa ihmisoikeusloukkauksiin.

Väitöskirjaansa London School of Economicsissa tehdessään Moos huomasi, että islamin varjolla saatettiin kyseenalaistaa yleiset tasa-arvokäsitykset. LSE:ssä järjestettiin muun muassa muslimien illallistilaisuus, jossa miehet ja naiset oli erotettu sermillä toisistaan."
Boldattu kohta osuu naulan kantaan.

Minun on myös vaikea ymmärtää, miten uskonnon nimissä voidaan sallia kaikenlainen kaltoinkohtelu ja ihmisoikeusloukkaukset. Se on suuri vääryys ja olen hämmentynyt ettei suomen viranomaiset ole tehneet mitään puuttuakseen tällaisiin väärinkäytöksiin.
 

Yhteistyössä