bumbo istuin

  • Viestiketjun aloittaja pikkukukka
  • Ensimmäinen viesti
marilii harmaana
Mulla on kokemusta.
Tuli hommattua kun ei poika enää sitterissä viihtynyt. Oon tykänny, samoin poika. Touhuaa sen kanssa lattiallakin.
Ei pääse ponnistamaan siitä pois, saa istua ja paukutella reunoja. Helppo siirrellä paikasta toiseen.Siis meillä ainakin ihan verraton väline juuri siitä syystä ettei poika(6kk) sitterissä viihdy.
 
Emilia 83
Mekin saimme sellaisen lahjaksi. Poika 4kk ei ainakaan vielä viihdy kovin hyvin, varmaan vähän vanhempana paremminkin. Käy myös syöttötuolista kyläillessä, helppo kuljettaa muovipussissa mukana.
 
pikkukukka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 17:56 Emilia 83 kirjoitti:
Mekin saimme sellaisen lahjaksi. Poika 4kk ei ainakaan vielä viihdy kovin hyvin, varmaan vähän vanhempana paremminkin. Käy myös syöttötuolista kyläillessä, helppo kuljettaa muovipussissa mukana.
Istuuko vauva siinä sun mielestä tukevasti/mukavasti? Ite oon just miettiny sitä et onkohan kovin hyvä ennen kuin osaa ite jo istua. Kun meijän tyttö ei oo vielä 4 kuukauttakaan.

 
Marilii harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 20:47 pikkukukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 17:56 Emilia 83 kirjoitti:
Mekin saimme sellaisen lahjaksi. Poika 4kk ei ainakaan vielä viihdy kovin hyvin, varmaan vähän vanhempana paremminkin. Käy myös syöttötuolista kyläillessä, helppo kuljettaa muovipussissa mukana.
Istuuko vauva siinä sun mielestä tukevasti/mukavasti? Ite oon just miettiny sitä et onkohan kovin hyvä ennen kuin osaa ite jo istua. Kun meijän tyttö ei oo vielä 4 kuukauttakaan.
Nimen omaan voi istuskella siinä heti kun kannattelee vaan päätään tukevasti. Istuin on muotoiltu niin että peppu on alempana kuin jalat..
 

Yhteistyössä