bumbo istuin

Viestiketju alueella 'Lastentarvikkeet' , aloittaja pikkukukka, 25.10.2004.

1. pikkukukka

pikkukukka Vieras

Onko kellään kokemusta uudesta bumbo istuimesta? Oisko järkevä ostos vai meneekö rahat hukkaan?

2. sumu

sumu Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.09.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Muakin kiinnostais jos jollakin on kokemusta... =) Tuttu niitä myy ja hän on kehunu tosi paljon, mutta olis kiva kuulla muitakin kokemuksia!

3. Mulla on kokemusta.
    Tuli hommattua kun ei poika enää sitterissä viihtynyt. Oon tykänny, samoin poika. Touhuaa sen kanssa lattiallakin.
    Ei pääse ponnistamaan siitä pois, saa istua ja paukutella reunoja. Helppo siirrellä paikasta toiseen.Siis meillä ainakin ihan verraton väline juuri siitä syystä ettei poika(6kk) sitterissä viihdy.

4. Emilia 83

Emilia 83 Vieras

Mekin saimme sellaisen lahjaksi. Poika 4kk ei ainakaan vielä viihdy kovin hyvin, varmaan vähän vanhempana paremminkin. Käy myös syöttötuolista kyläillessä, helppo kuljettaa muovipussissa mukana.

5. pikkukukka

pikkukukka Vieras

\
    Istuuko vauva siinä sun mielestä tukevasti/mukavasti? Ite oon just miettiny sitä et onkohan kovin hyvä ennen kuin osaa ite jo istua. Kun meijän tyttö ei oo vielä 4 kuukauttakaan.

6. \
    Nimen omaan voi istuskella siinä heti kun kannattelee vaan päätään tukevasti. Istuin on muotoiltu niin että peppu on alempana kuin jalat..

7. äityli

äityli Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mistäs niitä saa ja paljonko maksaa. Asun tampereella, eikä täälläpäin oo näkyny, kiinnostais todella.

8. lurkki

lurkki Vieras

tampereella lastentarvikkeesta löytyy ainkin ja hinta oli 40 euroa. just kävin tänään ja pisti silmään :)

9. lurkki

lurkki Vieras

siis sori 49 euroa...

10. rouva-79

rouva-79 Vieras

nostellaan ylös =)

Jaa tämä sivu