candy world haaparanta, Oletko käynyt? Mitä tarttui mukaan?

  • Viestiketjun aloittaja hammaspeikko
  • Ensimmäinen viesti
Karkkisyöppö
[QUOTE="minä vain";25163643]paljonko maksaa kaks lasta sisälle leikki paikkaan ne on 12 ja 10<3?[/QUOTE]

Tässäpä CandyWorldin nettisivu (Kai työ nyt sen verran osaatte ruotsia) Candy World
Näkee hinnat leikkimaahan ja jotain tarjouksia yms yms..
Suomentamaan en viitsinyt alkaa kun kuvittelin että suomen kouluissahan on pakollinen se ruotsin kieli eli kai työ sitä vähän edes osaatta :D
 
Suvi L.
Olen käynyt Candy Woldissa.4 lasta tuli mukaan ja 2 aikusta:/.Mun pikkusisko osti Sellaisen Toffee pussin ja itse 3 karkki pussia ja jalkis pussin syömisessä kesti noin 2 päivää:O .Ostin suklaa jalkapallo pussin ja 3 edullista Panda karkkipussia Mun 2 puoli iso veljeää osti myös karkkia yksi mun veljistä osti irtokarkkia ja toinen suklaata ja kaikki saatin TÖLKKI limukat.Mun ISO sisko ole ROVANIEMELLÄ!:)
 
"paras"
hyviä on tobleroled ja myös lakupiiput ja kaikkea siellä pyörähtää monesti parikin tuntia tai enemän juomista saa halvalla 10€ lava energia juomia esim jtn saa halvalla myös BURN energydrink on hyvää se maksaa 1€ölkki eli suhteellisen halpaa batterykin on edullista vaikka se maksaa 24€ lava että jos eteläst tuut niin kannattaa ostaa rutkasti kamaa mukaan saahan sieltä ihan kivat tuliaisetkin kavereille ja myös se candy world on näkemisen arvoinen paikka et kantsii käydä ja ikeasta saat hyviä huone kaluja ja parhaita hod doggeja halvalla
 
"sari"
Maksakaa hyvät ihmiset kortilla tai hankkikaa kruunuja niin ei ne mitään kalliita ole kun laskee OIKEALLA kurssilla ne euroiksi koska ainaki minä joka käy päivittäin haaparannalla niin joka kaupassa on OMAT KURSSINSA! äly hoi, älä jätä ;)
 
tuntematon tyttö
Oon käynyt kahdesti siellä ja on paljon ostettavaa! Irtokarkkeja kauheesti. Siellä voi maksaakki ihan euroilla, suomenkielisiäki myyjiä :) Pikkusisko osti sieltä sellasen kilon pussin missä oli haribon minipusseja täynnä karkkii :p
 
Yksvaa
Itse olen pari kertaa tänä vuonna käynyt Candy Worldissa. Nyt viimeksi kun kävin niin ostin sieltä 3 Malacon pientä pussia (2 toffeepallo pussia ja 1 apinakarkkipussin), lisäksi ostin Smarties-tuubin ja 2 pulloa limukkaa (mustikka ja kiwi).

Irtokarkkeja en ole koskaan tuolta ostanut, enkä aijokkaan ostaa, koska ne on aika ällöttävän näkösesti siinä esillä ja epahygienisesti.
Irtokarkkienhan päällä ei tuolla Candy Worldissa ole mitään suojaa eli ne ei oo ns. laatikoissa, kuten yleensä marketeissa.
 

Yhteistyössä