Carena Easy matkarattaiden käyttökokemuksia?

meillä oli koko viime kesän käytössä ne carena easy hello kitty rattaat. mielestäni oli ihan ok:t, eivät maksaneet hirveitä ja oli ihan kivat työntää. olivat kokoaikaisessa käytössä. renkaat olivat mielestäni ihan hyvät myös, kestivät kovaakin menoa.
 
Meillä on nuo. Käytettynä ostettu ja olen ollut ihan tyytyväinen. Kulkee talvellakin perusloskassa Tampereen kaduilla. Olen myös lykkinyt niitä Lontoossa, Liettuassa, Tukholmassa jne eli käytetty on. Helpot ja nopeat kasata, kestävät. Meillä oli ennemmin Espritin rattaat ja ne oli sellaiset väännettävät hetkut. Ja hintahan noissa ei päätä huimaa.

Ja jos jalkapeitettä tarvit, niin multa saat kympillä mustan, lähes käyttämättömän. :)
 
Ne on kyllä karseat pilipalinitinativinkupinkurattaat. En tykkää yhtään, mutta ostettiin sillon aikanaan, kun ne passasi yhteen Brio Primon kaukalon kanssa. :headwall:
 
Meillä on nuo. Käytettynä ostettu ja olen ollut ihan tyytyväinen. Kulkee talvellakin perusloskassa Tampereen kaduilla. Olen myös lykkinyt niitä Lontoossa, Liettuassa, Tukholmassa jne eli käytetty on. Helpot ja nopeat kasata, kestävät. Meillä oli ennemmin Espritin rattaat ja ne oli sellaiset väännettävät hetkut. Ja hintahan noissa ei päätä huimaa.

Ja jos jalkapeitettä tarvit, niin multa saat kympillä mustan, lähes käyttämättömän. :)
millanen se jalkapeite siis on?
 
ei
En ostaisi enää koskaan. Ihan kaameat, oli käytössä meillä kaksi kuukautta ja möin pois. Heti uutena jo vinkuivat ja kitisivät, tilaakin vei auton takakontissa melkeimpä saman kuin perus emmaljungat. Ostettiin brion ponyt ja ollaan niiiiiin tyytyväisiä. Toki nuo ei ihan pienelle käy, pitää ostata istua.
 

Yhteistyössä