Citymarket Myyrmanni boikottiin

  • Viestiketjun aloittaja stoppi huonolle palvelulle
  • Ensimmäinen viesti
stoppi huonolle palvelulle
Olipahan PASKAA "palvelua" Myyrmäen citymarketissa. Kävin asiakaspalvelupisteelle kertomassa ostoskorien olevan jälleen kerran loppu. Samalla sanoin, että ongelma on toistuva ja joka päivä sama tilanne kellonajasta huolimatta jotta jotain pitäisi varmaan tehdä. No, myyjäpä ei sanonut sanaakaan koko tilanteessa vaan päätti katsoa haistavittukatseella ja häipyä paikalta juttelemaan kolleegalle. o_O Siis mitä helvettiä?! Ei vissiin ole huomannut olevansa asiakaspalvelutehtävissä.
Taidanpa äänestää jatkossa jaloillani ja viedä euroni toiseen kauppaan.
 
"vieras"
Mä asuin ennen aika lähellä mutta kävin ruokakaupassa muualla kun siellä oli aina vanhat salaatit ja hedelmät. Kärpäset vaan pörräs ja homeisia sai nakella pois mutta kauppias ilmeisesti odotti että joku ne ostaa koska tuoreita ei näkynyt..
 
  • Tykkää
Reactions: pikku yllätys
Mä taas sain siellä harvinaisen hyvää palvelua kahdeltakin eri myyjältä kenkäosastolla joitain viikkoja sitten. Mä en toisaalta mennytkään valittamaan tai vittuunnuksissani aukonut päätäni kenellekään, että ehkä heilläkään ei ollut tarvetta juosta karkuun ettei paha tuuli tartu :D

Hassua sinänsä miten eri asioihin ihmiset kiinnittää huomiota. Mä haen ihan tyytyväisenä kassalta korin jos ne ovat sisääntuloaukolta loppu. En ole edes tajunnut että asiasta pitäisi valittaa :O No, nyt tiedän! Ymmärrän kyllä ärsytyksen, mutta ainahan sitä voi tosiaan äänestää jaloillaan jos tuntee olevansa väärässä paikassa :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pikku yllätys;29098705:
Sama on tullut huomattua homeisten tuotteiden osalta. Emme asioi mekään tuolla vaikka vieressä asutaankin.
Okei, sama meno jatkuu edelleen. Me muutettiin sieltä kulmilta jo v. 2010. :D

Ja nyt kun joku muu tuosta valitti, korit tosiaan oli usein loppu. Mutta en kokenut ongelmaksi hakea lähimmältä kassalta. Miinus kyseiselle kaupalle myös piiiitkistä jonoista jopa keskellä päivää. Lounasostokset jäi välillä hyllyyn kun koko ruokatauko olis mennyt siinä jonottaessa. Sama otti päähän vaativan vauvan kanssa, joka ei todellakaan viihtynyt vaunuissa niitä minuutteja jotka olisi pitänyt kassajonossa viettää. Kaks kassaa auki ja järkyttävät jonot. Säästöä siinäkin?
 
Mä taas sain siellä harvinaisen hyvää palvelua kahdeltakin eri myyjältä kenkäosastolla joitain viikkoja sitten. Mä en toisaalta mennytkään valittamaan tai vittuunnuksissani aukonut päätäni kenellekään, että ehkä heilläkään ei ollut tarvetta juosta karkuun ettei paha tuuli tartu :D

Hassua sinänsä miten eri asioihin ihmiset kiinnittää huomiota. Mä haen ihan tyytyväisenä kassalta korin jos ne ovat sisääntuloaukolta loppu. En ole edes tajunnut että asiasta pitäisi valittaa :O No, nyt tiedän! Ymmärrän kyllä ärsytyksen, mutta ainahan sitä voi tosiaan äänestää jaloillaan jos tuntee olevansa väärässä paikassa :)
Kyllä mun mielestä, kuten ap'n myös, kuuluu korien toimitus sisäänkäyntien luo vain ja ainoastaan kaupan henkilökunnalle. Ei maksavan asiakkaan kuulu joutua niitä itse noutamaan kassoilta, hei haloo.
Toi kauppa on muutenkin vähän surkuhupaisia tapaus, tuoreosastolta harvemmin löytää mitään tuoretta. Useamman kerran mä olen saanut huonoa tavaraa, niin kasvisten kuin lihojen osalta. Viimeksi meni 15min aiemmin ostettu kala roskiin, koska haisi pilaantuneelta. Ja kauppias ei luonnollisesti ota asiasta mitään vastuuta. Hyvä jos muiden osastojen palvelu toimii, hevi+lihapuolella ei ainakaan vanhojen tuotteiden hyllystäpoisto toiminut kun vielä tuolla asioin.
 
tiitt
Mä taas sain siellä harvinaisen hyvää palvelua kahdeltakin eri myyjältä kenkäosastolla joitain viikkoja sitten. Mä en toisaalta mennytkään valittamaan tai vittuunnuksissani aukonut päätäni kenellekään, että ehkä heilläkään ei ollut tarvetta juosta karkuun ettei paha tuuli tartu :D

Hassua sinänsä miten eri asioihin ihmiset kiinnittää huomiota. Mä haen ihan tyytyväisenä kassalta korin jos ne ovat sisääntuloaukolta loppu. En ole edes tajunnut että asiasta pitäisi valittaa :O No, nyt tiedän! Ymmärrän kyllä ärsytyksen, mutta ainahan sitä voi tosiaan äänestää jaloillaan jos tuntee olevansa väärässä paikassa :)
Ammattitaitoinen aspa ei kyllä ota asiakaspalautetta "vittuuntuneen ihmisen päänaukomisena". Mun mielestä se pitäisi ottaa tosissaan, jos asiakas kertoo haittaavan asian toistuvan todella usein.

Ja korien loppuminen on kyllä amatöörimäinen virhe, kertoo vain siitä että henkilökunta on laiskaa niitä palauttamaan, tai henkilökuntaa on liian vähän niitä palauttamaan.

Jokatapauksessa laittaisin palautetta, sekä koreista että huonosta palvelusta. Nämä viralliset palautteet kun menevät usein sinne ihan pomolle asti.
Lisää vielä kellonaika ja myyjän tuntomerkit, jottei mene huudot väärään osoitteeseen.

Tästä voi laittaa palautetta ja muista, se voi olla rakentavaakin, ei tarvitse olla joko ihanmahtavaa tai haistakaavittua, vaan ihan fiksusti ilmaistu on se paras.

Citymarket Myyrmäki
 
  • Tykkää
Reactions: pikku yllätys
Ammattitaitoinen aspa ei kyllä ota asiakaspalautetta "vittuuntuneen ihmisen päänaukomisena". Mun mielestä se pitäisi ottaa tosissaan, jos asiakas kertoo haittaavan asian toistuvan todella usein.

Jokatapauksessa laittaisin palautetta, sekä koreista että huonosta palvelusta. Nämä viralliset palautteet kun menevät usein sinne ihan pomolle asti.
Lisää vielä kellonaika ja myyjän tuntomerkit, jottei mene huudot väärään osoitteeseen.

Tästä voi laittaa palautetta ja muista, se voi olla rakentavaakin, ei tarvitse olla joko ihanmahtavaa tai haistakaavittua, vaan ihan fiksusti ilmaistu on se paras.

Citymarket Myyrmäki
Juuri näin.
 
Nimenomaan, asiakaspalaute kannattaa ohjata suoraan myymäläpäälikölle tai kauppiaalle. Tietysti sille ei mitään mahda jos ketään ei kiinnosta, mutta ketjutasollekin voi reklamoida mikäli homma ei muuten toimi. Tai sitten äänestää klassisesti jaloillaan. Mua rupesi sen verran korpeamaan toi huonolaatuisen ja pilaantuneen ruuan myynti, että kävelin muualle kun pari valitusta ei tuottanut minkäänlaista lopputulosta vaan syy laitetaan aina asiakkaan niskoille. Ammattikokin papereilla osaan kyllä varmasti säilyttää ja kuljettaa kalan oikeassa lämpötilassa ja tunnistan pilaantuneen lihan ( vihreä leikkuupinta pakkauksen alapinnalla jota ei kaupassa voi tarkistaa, samana päivänä kuulemma pakattu...)
 
gj9sosg
Mun mielestä siellä infossa on ollut just tollasia tylyjä työntekijöitä, leikkivät etteivät näe asiakasta vaan puuhailevat omiaan jne. Kassoilla sitten välillä tosi mukaviakin myyjiä.
Ja karseet jonot siellä tosiaan on mihin aikaan päivästä tahansa, mutta voihan se olla ettei heillä ole tarpeeksi myyjiä pitämään kassoja auki.
 
Ei puhuta
Sain samanlaisen hiljaisen vastaanoton kun kävin lähi S-marketissa sanoin että , hei teiltä on suolakurkut loppu, että saisiko niitä lisää. Nainen katsoi vain eikä sanonut sankaakaan, lähti sitten kaiketi niitä hakemaan. Huusin kyllä perään, että yleensä sitä vastataan kun toinen puhuu. Siinä tuntee itsensä tyhmäksi, ja paljon se vaatisi, sanoa "no mä käynkin hakemassa lisää, kiitti ilmoituksesta". Seuraavalla kerralla kysyn nimen ja laitan palautetta.
 
Kaupan päälle paha mieli
Myyrmannin Citymarketin asiakaspalvelu on kyllä harvinaisen huonoa! Huonoa palvelua saa toistuvasti. Tuotteiden päiväykset täytyy muistaa syynätä tarkasti. Ilmeisesti on asiakkaan vastuulla ettei kauppa myy vanhentuneita elintarvikkeita. Reklamaatioihin saa odottaa vastausta viikkotolkulla, tai sitten sitä ei saa ollenkaan. Asiakkaalle ei varsinaisesti tarjota mitään hyvitystä jos kauppa on mokannut. Edes kauppiasta ei tuntunut kiinnostavan asiakaspalvelu. Minä en viitsi enää heille valittaa, kun asenne tuntuu olevan ylintä porrasta myöten se, että asiakas on aina kuitenkin väärässä. Siitä tulee vain itselle entistä huonompi mieli. Voi kuinka odotankaan Prismaa Myyrmäkeen!
 
vierass
Mä kävin siellä vuosia sitten ruokaostoksilla mutta sitten vaihdoin työpaikkaa ja asioin sen jälkeen S-kaupassa. Ja ruokalasku tippui tosi paljon. Törkeän kallis kauppa on siis tuo Cittari ja tosiaan hedelmät ja vihannekset ihan nuupahtaneita ellei homeisia.
Kerran olin kesällä ostoksilla ja olisin ostanut kengät, joissa oli ale-lappu mutta kassatytön mukaan ale alkoi vasta parin päivän päästä, joten jäi kengät kauppaan. Vois sit hinnoitella ne oikeaan aikaan, vai luottaako ne ettei kukaan huomaa?
 
Myyrmannin Ex asiakas
Outo kauppakeskus se myyrmanni. Kesällä 2012 kävin siellä eräässä burgermestassa, (jota ei enää ole), jonossa oli paljon etnisesti työrajoitteisia henkilöitä. Avasin suuni, en sanonut sanaakaan, mutta annoin huulteni liikkua sanan LÄÄKÄRI mukaiseti. Jolloin ET TY RA Henkilö valitti kassalle ja vartia paikalle ja minä, Finska pihalle. Outoa mutta totta. Jos sanot kuurolle LÄÄKÄRI tai N*****I, huulilta luku on vaikeaa, testatkaapa vaikka,(ei tarvitse olla kuuro). Samoihin aikoihin siellä saivat mellastaa myös pikku*annet, (alaikäiset), joista yksi löi minua puukolla kasvoihin,(*erno), tosin torilla, ulkona. Heitä oli 2, ja naisystävänikin meinasi saada puukosta selkään, tappouhkaus tuli samalla. Syy ei saanut ryöstettyä puolikasta keskikaljatölkkiä. Viinakaupassa Timo myyjä repii viinat pois. Joten en ole kokenut kauppakeskusta enää omakseni ja ruokakuntamme on kantanut rahansa muualle. Vartijatkin voisivat vähän katsella millaista porukkaa siellä pyörii ja miettiä kuka sinne rahansa kantaa. Lypsävää lehmää ei kannata tappaa.
 
"Juu"
Aika jännä, käyn Myyrmannin Cittarissa monta kertaa viikossa, eikä minulla koskaan ole ollut siellä minkäänlaisia ongelmia. Erityisesti leipäosaston työntekijät ovat olleet aina erittäin avuliaita. Hedelmäosastolla olen osoittanut työntekijöille pilaantuneita hedelmiä, ja heti he ovat ne siivonneet pois.

Korit ovat usein loppu, mutta niin ne ovat loppu ihan kaikissa muissakin kaupoissa, enkä jaksa siitä nillittää, vaan haen kassalta korin. Sisäänmennessä kassat ovat kuitenkin ihan siinä vieressä, joten montaa ylimääräistä askelta ei tarvitse ottaa. Kärryjäkin on aina mukavasti saatavilla, päinvastoin kuin esim. Kauppakeskus Kaaren Prismassa, jossa kärryjä on aina lähdettävä metsästämään parkkihallikerroksesta. Tämän vuoksi minulla onkin Kaaren Prisma boikotissa.
 
vierailija
Näin huonoa ja kallista "hypermarkettia" ei juuri ole muualla Suomessa tullut vastaan. KCM Manni on hinnoiltaan kuin Stocka (ja monesti jopa kalliimpi), mutta tuotteet ovat samaa bulkkia kuin jossain jämä-supermarketissa.
 
vierailija
Mä taas sain siellä harvinaisen hyvää palvelua kahdeltakin eri myyjältä kenkäosastolla joitain viikkoja sitten. Mä en toisaalta mennytkään valittamaan tai vittuunnuksissani aukonut päätäni kenellekään, että ehkä heilläkään ei ollut tarvetta juosta karkuun ettei paha tuuli tartu :D

Hassua sinänsä miten eri asioihin ihmiset kiinnittää huomiota. Mä haen ihan tyytyväisenä kassalta korin jos ne ovat sisääntuloaukolta loppu. En ole edes tajunnut että asiasta pitäisi valittaa :O No, nyt tiedän! Ymmärrän kyllä ärsytyksen, mutta ainahan sitä voi tosiaan äänestää jaloillaan jos tuntee olevansa väärässä paikassa :)
ei se ole vittuilua tai pään aukomista jos huomauttaa, missä on puutteita.
Hyvä kauppa korjaa puutteensa ettei asiakkaat äänestä jaloillaan.
Ei kaupassa työskentelevät välttämättä ole huomanneet joka-asiaa, se on ihan hyvä jos joku tulee kertomaan esim korien puuttumisesta.

Mä huomautin viimeksi että muovikassit on loppumassa. Kassa kiitti ja sanoi että hakee niitä lisää kun on mua ensin palvellut. Nimittäin mun ottama kassi oli viiminen.
En tehnyt sitä vittuillakseni, vaan ajattelin sekä myyjää että seuraavia asiakkaita.
Ei ollut kyllä samasta kaupasta kyse. :)
 
vierailija
Outo kauppakeskus se myyrmanni. Kesällä 2012 kävin siellä eräässä burgermestassa, (jota ei enää ole), jonossa oli paljon etnisesti työrajoitteisia henkilöitä. Avasin suuni, en sanonut sanaakaan, mutta annoin huulteni liikkua sanan LÄÄKÄRI mukaiseti. Jolloin ET TY RA Henkilö valitti kassalle ja vartia paikalle ja minä, Finska pihalle. Outoa mutta totta. Jos sanot kuurolle LÄÄKÄRI tai N*****I, huulilta luku on vaikeaa, testatkaapa vaikka,(ei tarvitse olla kuuro). Samoihin aikoihin siellä saivat mellastaa myös pikku*annet, (alaikäiset), joista yksi löi minua puukolla kasvoihin,(*erno), tosin torilla, ulkona. Heitä oli 2, ja naisystävänikin meinasi saada puukosta selkään, tappouhkaus tuli samalla. Syy ei saanut ryöstettyä puolikasta keskikaljatölkkiä. Viinakaupassa Timo myyjä repii viinat pois. Joten en ole kokenut kauppakeskusta enää omakseni ja ruokakuntamme on kantanut rahansa muualle. Vartijatkin voisivat vähän katsella millaista porukkaa siellä pyörii ja miettiä kuka sinne rahansa kantaa. Lypsävää lehmää ei kannata tappaa.
 
vierailija
Mä taas sain siellä harvinaisen hyvää palvelua kahdeltakin eri myyjältä kenkäosastolla joitain viikkoja sitten. Mä en toisaalta mennytkään valittamaan tai vittuunnuksissani aukonut päätäni kenellekään, että ehkä heilläkään ei ollut tarvetta juosta karkuun ettei paha tuuli tartu :D

Hassua sinänsä miten eri asioihin ihmiset kiinnittää huomiota. Mä haen ihan tyytyväisenä kassalta korin jos ne ovat sisääntuloaukolta loppu. En ole edes tajunnut että asiasta pitäisi valittaa :O No, nyt tiedän! Ymmärrän kyllä ärsytyksen, mutta ainahan sitä voi tosiaan äänestää jaloillaan jos tuntee olevansa väärässä paikassa :)
Sä varmaan syöt ihan tyytyväisenä niitä homeisia hedelmiä ja ikääntyneitä kalojakin...
 
vierailija
Mä kävin siellä vuosia sitten ruokaostoksilla mutta sitten vaihdoin työpaikkaa ja asioin sen jälkeen S-kaupassa. Ja ruokalasku tippui tosi paljon. Törkeän kallis kauppa on siis tuo Cittari ja tosiaan hedelmät ja vihannekset ihan nuupahtaneita ellei homeisia.
Kerran olin kesällä ostoksilla ja olisin ostanut kengät, joissa oli ale-lappu mutta kassatytön mukaan ale alkoi vasta parin päivän päästä, joten jäi kengät kauppaan. Vois sit hinnoitella ne oikeaan aikaan, vai luottaako ne ettei kukaan huomaa?
 
vierailija
joo melko huono palvelu varsinki sellanen nainen jolla on käsivarret tatuoitu välillä kassalla välillä info-pisteellä, varmaan just pääsyt linnasta, tiuskii asiakkaille heittelee vaihtorahat pitkin tiskiä, naama on kuin petolinnun perse.

K CITYMARKET MYYRMANNI VANTAA.8900
 
vierailija
Itsekin kävin tuossa keväällä asioimassa kyseisessä marketissa ja ostin joitain tarjoustuotteita, jotka kassalla olivatkin normaalihintaisia. Kävi niin, että puolet siitä hyllyn päädystä on tarjouksessa ja toinen puoli ei. Kävin infopisteessä palauttamassa tuotteet ja sanoin kuinka helposti tuossa menee sekaisin, jolloin osastonhoitaja(?) tuli käymään ja väitti koko ajan vastaan, että ei mene sekaisin ja tyyliin "asiakkaitten pitäis osata lukea". Annoin siitä naisen käytöksestä vielä kunnon kirjallisen palautteen joka meni olevinaan jollekin tärkeälle tyypille, mutta ei sieltä koskaan mitään vastausta tullut...
 

Yhteistyössä