Clomifen + Terolut samassa kierrossa

Hei!

Onko teillä kokemuksia kyseisestä yhdistelmästä? Meillä siis vuosi toisen lapsen yritystä takana.
Olen syönyt alkuvuodesta Terolut 3kk kuurin, joka helpotti tiputtelua vähän. Sitten yritimme 4kk omalla kierrolla ja nyt tämä kierto koitettiin pelkillä Clomeilla kp 3-7 1tbl johon saatiin hyvin vastetta verikokeella ja folliultralla. Kuitenkin jo dpo 9 alkoi ruskea tuhruvuoto joka on jatkunut nyt 5:dettä päivää. Seassa pari veristä viirua välillä. Tänään mennään dpo 13 ja odottelen kuukautisia alkavaksi. :(

Soitin gynelleni ja hän sanoi että määrää tiputteluun Terolutia tukemaan luteaalivaihetta. Eli määräsi ensi kiertoon 2tbl Clomifen kp 3-7 ja 1tbl Terolut 15-24. Mutta saan ovulaatioplussankin vasta kp 16? Eli eikö pitäisi ensin antaa ovulaation tapahtua ennenkun alkaa syömään keltarauhashormonia? Uskallanko aloittaa vasta oviksen jälkeen, ettei sitten pidennä kiertoa?

Olisin super kiitollinen jos joku voisi auttaa. Ja tietysti jos teillä on kokemuksia yhdistelmästä!:)
 
Tämä vastaus tulee varmaan hieman liian myöhään. Aloitin itse clomit edellisessä kierrossa terolutien kanssa. Annostuksella clomit 50mg kp5-9, ja sitten terolutit aloitan dpo3 ja syön niitä sen 10 päivää. Vuoto alkaa yleensä pari päivää viimeisen tabletin jälkeen eli minun kiertoni pituudeksi tulee yleensä sen 28pvää. Meillä tosin eka clomi-terolut kiero ei tuottanut tulosta joten nyt lähdetään toiseen kiertoon
 

Yhteistyössä