Danny ja Erika romanttisissa merkeissä altaalla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Dannyn ja 51 vuotta nuoremman tango-Erikan lempi leiskui Rodoksella – paparazzikuva!
Viihdeuutiset 29.09.2016 07:00
Suomalainen viihdekenttä kohahti keväällä, kun Seiska uutisoi laulajalegenda Dannyn eli Ilkka Lipsasen, 74, löytäneen uuden rakkauden 51 vuotta nuoremmasta laulajasta Erika Vikmanista, 23. Kesällä Erika tuli tutuksi kaikelle kansalle, kun hänet kruunattiin tangokuningattareksi.

Parivaljakko on julkisuudessa kertonut olevansa vain hyviä ystäviä. Seiska päätti lähteä ottamaan suhteesta selvää, kun kävi ilmi, että Erikan oli matkustanut viime viikolla Dannyn seuraksi tämän keikkamatkalle Rodokselle.



Viihtyivät altaalla
Päivisin Danny ja Erika viihtyivät tiiviisti hotellinsa yhteydessä olevalla uima-allasklubilla.







Danny ja Erika eivät tyytyneet altaan reunalla vain auringonottoon, vaan intoutuivat myös hellimään toisiaan. Seiskan paparazzi oli valppaana, kun Erika nousi rantatuolissaan polvilleen Dannyn eteen ja moiskautti tämän suulle pusun.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Dannyn-ja-51-vuotta-nuoremman-tango-Erikan-lempi-leiskui-Rodoksella-paparazzikuva/1113364
 
vierailija
Näissä tapauksissa joissa toinen osapuoli on huomattavasti vanhempi tulee mieleen mitä siellä nuoremman taustalla on menneisyydessä. Siis suhteessa omaan isään tai ukkiin tai johonkin muuhun vanhaan miespuoliseen läheiseen ihmiseen.

Iän puolestahan tässä ukki hässii lapsen lapsensa ikäistä lasta.... ei kun naista. Kyllä minulla menee ymmärrysyli kun toinen voisi olla ukki.

Vaikka olen jo 41v niin en kyllä kehtaisi tapailla isänikään ikäistä. Ja jonkun kommenttiin lisäten; vaikka sillä miten iso parru housussa olisikin. Tai mainetta ja mammonaa.
 
vierailija Anastasia
Kumpi tässa käyttää kumpaa hyväkseen ? Jos suomalaisen tankolaulajan ura on tuollaisesta Gepartysta kiinni, niin suosittelen tytölle alan vaihtamista heti.
 
vierailija
Joo kiitti vaan. Nyt oli pakko zoomailla noihin kaameisiin leobardipöksyihin :X3:
Tarinani perustuu Cissen elämäkertaan. Tytöt tykkäs Cissestä. Osasi kai kehua ja pitää tyttöjä hyvänä. Toisinaan Cisse oli soitellut F-musiikkiin, että onko sauna vapaana. No, Cisse ei yleensä tullut yksin. Dooriksia oli mukana ja kohta kuului jo tyttöjen kirkuminen, kun leikkivät hippasta. Cisse oli juossut sladdi pystyssä typyjen perässä ja ääntä oli riittänyt.

Äffän väki oli keskenään miettinyt, että taitaa Cissellä olla vielä mahdottomampi aisa kuin Iso Deellä.
 
vierailija
Ei jumankauta... :sick: Mitä ton äijän päässä liikkuu? Tai yläpäässä ei näköjään mitään. Tai sitten todellakin on vai kyse molemminpuolisesta hyväksikäytöstä. Mutta tyttöparka joutuu maksamaan siitä vielä kovan hinnan. Tulevaisuudessa se tullaan tuntemaan vain nuorena "lumppuna" joka pani vanhoja gubbeja päästäkseen huipulle... Mutta tapa se on tuokin ja suuressa maailmassa ilmeisesti aika yleistä ja hyväksyttävääkin. Mutta oksettavaa mun silmissä... Mietin, että vaikka mä olen jo yli 4-kymppinen ja mun pitäs tuon samaisen äijän kanssa panna päästäkseni uralla eteenpäin, niin ei tulis mitään... Ei vaan pystyis, eikä kykenis...
 
kavereita vaan?
Danny hehkuttaa Erika Vikmania Apu-lehdessä: "Hän on fiksu likka, ylioppilas"
Viihde Julkaistu 06.10.2016 08:59


Tangokuningatar sanoo yhteishaastattelussa, että hän ei luota tällä hetkellä keneenkään niin paljon kuin Dannyyn.

Laulajakonkari Danny, 74, toimii tangokuningatar Erika Vikmanin, 23, mentorina. Kaksikko puhuu toisistaan uudessa Avussa.

Artikkelissa sivutaan Seiskan viime viikolla Dannysta ja Vikmanista julkaisemia salakuvia, joissa kaksikko lomaili Rodoksella.

– Olen sen verran kokenut, etten julkisesti pusuttele tai kulje käsi kädessä kaupungilla, mutta kun kuvia otetaan tietystä kulmasta ja lisätään väittämiä, saadaan kansa suuttumaan. Minusta viis, mutta Erikan uraa tällainen pahanhakuisuus voi haitata, Danny toteaa haastattelussa.

Danny ja Vikman lähes kehuvat toisiaan kilpaa artikkelissa. Vikman sanoo oppineensa Dannyltä verkostoitumista, taloudellisia asioita, ihmissuhteiden merkitystä ja järjestelmällisyyttä.

– Tällä hetkellä en luota kehenkään niin paljon kuin Dannyyn. Olen saanut häneltä hurjasti itsevarmuutta. Sen olen päättänyt, että seurusteluistani en puhu, vaan keskityn musiikkiin ja kuningatartöitteni hoitamiseen. Spekuloida saa aina, toteaa Vikman.

– Erika on fiksu likka, ylioppilas. Tällä alalla ei ole kovin yleistä, että on koulusivistystä, Danny sanoo.

Danny kiisti myös Ilta-Sanomien haastattelussa tuoreeltaan suudelleensa Vikmania uima-altaalla. Danny ja Erika Vikman esiintyivät molemmat Rodoksella. Miehen mukaan he asuivat eri huoneissa samassa hotellissa.

– Meillä on läheinen ihmissuhde ja olemme hyviä ystäviä. Mistään muusta ei ole kyse. Olen todella harmissani Erikan puolesta, että nousevan uransa alussa hän joutuu nyt kärsimään tällaisesta, Danny vakuutti lehdelle.


MTV.fi tavoitti Dannyn kohun jälkeen, mutta hän ei halunnut kommentoida asiaa enempää.
http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/danny-hehkuttaa-erika-vikmania-apu-lehdessa-han-on-fiksu-likka-ylioppilas/6106186
 
jatkuu vaan
Näin Danny ja Erika Vikman kommentoivat suhdehuhuja televisiossa – "Ystävyys on koko ajan syventynyt"
Studio55.fi > Vapaalla Julkaistu 07.10.2016 09:14

Danny ja Erika Vikman kommentoivat suhdehuhuja


Danny ja hallitseva tangokuningatar Erika Vikman kommentoivat välillään velloneita suhdehuhuja perjantaiaamuna Studio55.fi-lähetyksessä.

Huhut Dannyn ja Erika Vikmanin lämpimistä väleistä kiihtyivät pari viikkoa sitten Seiskan julkaistua kuvia, joissa he näyttivät viihtyvän erityisen läheisissä väleissä Rodoksella. Miten on: seurustelevatko he vai eivät?

– Sanotaanko näin, että tässä elämäntilanteessa, kun työni on näin hurjaa vauhtia ja menemistä, niin oikeastaan työ on ainut asia, kenen kanssa tällä hetkellä seurustelen. Dannyn kanssa olemme tutustuneet yli vuosi sitten, ja siitä syntyi oikein hyvä ystävyys, ja se ystävyys on koko ajan syventynyt, Erika sanoi lähetyksessä.

– On tärkeää, että ympärillä on ihmisiä, joilta saa myös sitä henkistä tukea. Ja koen, että Dannyltä olen saanut henkistä tukea, Erika jatkoi.
http://www.studio55.fi/vapaalla/article/nain-danny-ja-erika-vikman-kommentoivat-suhdehuhuja-televisiossa/6108046
 
vierailija
Ei jumankauta... :sick: Mitä ton äijän päässä liikkuu? Tai yläpäässä ei näköjään mitään. Tai sitten todellakin on vai kyse molemminpuolisesta hyväksikäytöstä. Mutta tyttöparka joutuu maksamaan siitä vielä kovan hinnan. Tulevaisuudessa se tullaan tuntemaan vain nuorena "lumppuna" joka pani vanhoja gubbeja päästäkseen huipulle... Mutta tapa se on tuokin ja suuressa maailmassa ilmeisesti aika yleistä ja hyväksyttävääkin. Mutta oksettavaa mun silmissä... Mietin, että vaikka mä olen jo yli 4-kymppinen ja mun pitäs tuon samaisen äijän kanssa panna päästäkseni uralla eteenpäin, niin ei tulis mitään... Ei vaan pystyis, eikä kykenis...
 
vierailija
Jestas, kyllä on taas melkoista spekulointia täällä. Tunnen Erikan ja voin sataprosenttisella varmuudella sanoa että Erikan ja Dannyn välillä ei ole mitään romantiikkaa ja/tai kummankaan puoleista hyväksikäyttöä. :D Rauhoittukaa, ihmiset.
 
vierailija
Jestas, kyllä on taas melkoista spekulointia täällä. Tunnen Erikan ja voin sataprosenttisella varmuudella sanoa että Erikan ja Dannyn välillä ei ole mitään romantiikkaa ja/tai kummankaan puoleista hyväksikäyttöä. :D Rauhoittukaa, ihmiset.
"Sympaattinen laulaja alkaa mietiskellä, kun tulee puhe Erikasta. Sitten mies räväyttää:

– Olemme tunteneet Erikan kanssa puolentoista vuoden ajan. Hän on iloinen, energinen ja kyvykäs artisti. Viihdymme hyvin yhdessä. Ja kyllä, suhde on olemassa, Danny tunnustaa."

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005010270.html
 
vierailija Nenne
Minä uskon Tapsan sanaan, että Erika kantaa Dannyn eteen tohvelit. Se nyt on jokaiselle selvää, että suhde tuolla ikäerolla (about 50 v.) ei ole terveellä pohjalla.
 
vierailija
En edes viitsi lukea aikaisempia viestejä, uskon että pelkkää haukkumista ja varmaan joku luulee naisen etsivän isääkin vaikka eiköhän hänellä sellainen ole jo omasta takaa.
Molemmat aikuisia ihmisiä, ikäerosta huolimatta. Saavat vapaasti olla ystäviä, seurustella, tai ihan mitä vaan. Ei kuulu muille.
 

Yhteistyössä