E-pillerit..mitä teillä käytössä

  • Viestiketjun aloittaja Pilleri
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minulla oli käytössä Minulet-pillerit.

Seurauksena ihan hirvittävä ruokahalun kasvu jonka seurauksena lihoin viisitoista kiloa vaikka taistelin jatkuvasti ruuanhimoa vastaan, jopa juuri syötyäni.
Myös kaameat masennusoireet joiden vuoksi melkein meni parisuhde ja oma henki, eikä lapsillakaan kivaa ollut todella lyhytpinnaisen äidin kanssa. kaikki oireet hävisivät kun lopetin pillerit, mutta kun pillerit aloitin, oireet hiipivät niin salakavalan hitaasti etten edes tajunnut minkään olevan pielessä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla yasminit oli käytössä. sitten rintoihini alkoi ilmestyä kasvaimia ja päättelin niiden johtuvan näist pillereistä ja lopetin. yksi patti katosi kokonaan lopetuksen jälkeen.
Mitä kasvaimia?
hyvälaatuisia sidekudoskasvaimia, fibroadenoomeja. löytyy googlettamalla. niitten yhtettyä e-pillereihin ei ole todistettu mutta luin kokemuksia ja itsekin mietin ja päädyin et pillereistä johtuisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:
Mulla oli meliane käytössä.Lopetin 3½vuoden käytön jälkeen ku itkin ja nauroin yhtä aikaa :LOL:
Vaikutti siis mielialaa laskevasti...Jotain masennustaki varmaan oli.

Muuten kyllä oli hyvät!
Voiskohan noissa Cerazeteissa olla samaa ainesta,kun tuntuu että masentaa joskus niin vietävästi :/ Ja joskus sekunnissa muutun hyvästä pahaksi/nauravasta äkäiseksi:D

Noi cerazettet ovat vain keltarauhashormoonia sisältäviä pillereitä. E- eli yhdistelmä pillereissä on keltarauhashormonia ja estrogeenia.
 
mulla on ollut harmonet ei mitää ongelmaaaa sit sain toisen lapsen lykättiin yasminit niistä on hirveet onkin finnejä pukkaaa hormoonit ja mieli ala ihan perseestå ja kokeilen uudestaan laastareita iho ei kestä mikä avuksi mitkä pillerit???????????entä se ehkäisy piikki
 
Ap
Just soitin neuvolaan,kun eilen oli ollu lääkäri neuvolassa.Th oli sitten ottanut mun pilleriasian puheeksi lekurille ja ennalta sovittiin,että tänään soitan ja kysyn lääkärin vastausta.Lääkäri oli kirjoittanut mulle Mercilon-reseptin.Niitä olen syönyt joskus 10 v sitten,menkat tuli sillä taukoviikolla säännöllisesti ja sopivat muutenkin ku nyrkki silmään,mutta nyt pelkään jo ennakkoon,että jos ne Mercilonit eivät enää sovikaan mulle...nooh,ens viikolla käyn hakemassa reseptin ja rupeen niitä syömään heti ku Cerazetet loppuu reilun parin vkon päästä:)
 
vieras
Mulla kans Femoden pillerit käytössä,tosin vasta toinen kk alkamassa. Ei niin minkäänlaisia huonoja puolia oo ollu! Terveydenhoitaja suositteli niitä kun ovat kuulemma niin vähä hormooniset tapaukset..
 
pilleristi
Ensin oli Melianet ja ne ei sopinu mulle ollenkaan. Olin kuin joku raivohärkä.. Sain ihmeellisiä raivokohtauksia ja itkin pienistäkin asioista.

Nyt käytössä Yasmin-pillerit ja oon ollut tosi tyytyväinen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Miulla ollut varmaan 10v Diane Novat. Sopii ku nenä päähän... siis hyvin. Ei sivuvaikutuksia, finnit pysyy aisoissa. Plussaa vielä halpa hinta! Noin 4,70? 3kk satsi!!!
Mulla maksaa Diane Novat 11,60?/3kk,ja tossa on kelan alennus mukana.Mutta ovat silti paljon halvemmat kuin esim.Femodenit jotka maksoi n.12 euroa/1kk.
 
neiti
mulla ollu n.3v melianet, ei oo ollu ongelmia syön kolme liuskaa ja pidän sitten tauon,menkat kestää n.5 päivää. kivut hävinny ja seksihalut on entisellään. mut se on niin henk.kohtast mitkä kenellekin sopii...
 

Yhteistyössä