Edistääkö naisen orgasmi raskaaksi tuloa?

  • Viestiketjun aloittaja "keops"
  • Ensimmäinen viesti
"gen"
tutkimusten mukaan silloin jos mies tulee eka, ja sitten nainen, niin kohdunsuu hörppää siemennestettä orgasmissa sisäänsä, että hieman paremmat mahdollisuudet on raskaaksitulemiseen
 
mom -85
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että en ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia ja silti olen tullut 1,5 kuukauden sisään raskaaksi. Ja vielä kaksi kertaa! Itse mietin tuota myös kummankin raskauden yrittämisen kohdalla, mutta kyllä se naisen ja miehen yhteys ja heidän hedelmällisyytensä ovat ne tekijät, jotka saavat tai eivät saa raskaaksi.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22830566]Se voi edesauttaa hedelmöittymistä.

Nainen on muuten ainoa eläin maailmassa, jolla on elin vain pelkkää mielihyvää varten. Ihanaa olla nainen! ;)[/QUOTE]

On toinenkin funktio. Tuottaa valkovuotoa keskustelunavaukseksi.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22902543]Edistävätkö vihanneket terveyttä? Eivät edistä. Olen 50-vuotias ja täysin terve![/QUOTE]

Ei ole täysin tervettä ihmistä. On vain alidiagnostiikkaa ja huonosti tutkittuja potilaita.
 
[QUOTE="gen";22830553]tutkimusten mukaan silloin jos mies tulee eka, ja sitten nainen, niin kohdunsuu hörppää siemennestettä orgasmissa sisäänsä, että hieman paremmat mahdollisuudet on raskaaksitulemiseen[/QUOTE]

Näin.
Eli EDESAUTTAA raskaaksi tulemista mutta ei sitä orgasmia siihen tarvita.
 

Yhteistyössä