Ehdottakaa kestävää maasturia!

Hinta ei saa olla tähtitieteellinen ja turha ehdottaa mitään mikä liittyy esim. relluihin (y)

Mulla on mielessä tasan 2 4-vetoista automallia, joista vain toinen on virallinen maasturi, joten olen avoin uusille ehdokkaille :love:
Ja suhtaudun suurella varauksella kaikkiin 2000-lukua vanhempiin autoihin.
En hae statusta, vaan kestävyyttä, luotettavuutta, varmuutta :sneaky:
 
No ei oo "oikea" maasturi mutta XC ysikymppinen Volvo ei oo jättänyt mua kertaakaan pulaan vaikka neliveto meni rikki enkä oo joutanut korjaamaan. Mittarissa yli puoli miljoonaa kilsaa mutta tuntuu silti "uudelta".
 
Hinta ei saa olla tähtitieteellinen ja turha ehdottaa mitään mikä liittyy esim. relluihin (y)

Mulla on mielessä tasan 2 4-vetoista automallia, joista vain toinen on virallinen maasturi, joten olen avoin uusille ehdokkaille :love:
Ja suhtaudun suurella varauksella kaikkiin 2000-lukua vanhempiin autoihin.
En hae statusta, vaan kestävyyttä, luotettavuutta, varmuutta :sneaky:
Hintahaarukka? Käyttötarve - todelliset maasto-olot vai luminen töihinlähtö talviaamuina?
 
VOLVOX
No ei oo "oikea" maasturi mutta XC ysikymppinen Volvo ei oo jättänyt mua kertaakaan pulaan vaikka neliveto meni rikki enkä oo joutanut korjaamaan. Mittarissa yli puoli miljoonaa kilsaa mutta tuntuu silti "uudelta".
Mulla meni se hajalle 250tkm paikkeilla. Silti tyytyväinen XC90 kärryyni, on vm 2000 puolivälin paikkeilla. Muuten on pitäny uusia vaan norm kuluvia osia.

Korjaa ihmeessä ennen talvea. Mutkaisilla sorateillä kesäkelilläkin huomasi hyvin, kuinka vakaa se on 4vetoisena, kun etuvetoisena oli tietty ajonvakautuskin epäkunnossa.

Suosittelen!
 
chrysler
Hinta ei saa olla tähtitieteellinen ja turha ehdottaa mitään mikä liittyy esim. relluihin (y)

Mulla on mielessä tasan 2 4-vetoista automallia, joista vain toinen on virallinen maasturi, joten olen avoin uusille ehdokkaille :love:
Ja suhtaudun suurella varauksella kaikkiin 2000-lukua vanhempiin autoihin.
En hae statusta, vaan kestävyyttä, luotettavuutta, varmuutta :sneaky:
Meillä on suunnitelmissa hankkia 7-paikkainen Dodge Journey, toki uutenahan niitä ei saa enää ostettua vaan vastaava malli löytyy Fiat-merkkisenä jos uuden haluaa. Mutta meillä ollaan oltu tyytyväisiä Chrysler-konsernin autoihin, ainakin nämä nykyiset on kestäneet hyvin melkein 10 vuotta ilman ihmeempiä vikoja.
 

Yhteistyössä