Ei jumalauta menee hermot

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sipilä nyhtää pientuloisilta ja työssäkäyviltä joka ainoan irti lähtevän euron, mutta omalle porukalle vain syydetään lisää rahaa (jo valmiiksi korkeisiin palkkoihin)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015112520719050_uu.shtml

Oikeasti, kuinka kauan suomalaiset suostuvat tähän hyväksikäyttöön?
Itse olen menettänyt työhaluni kokonaan, ei vain kiinnosta enää raataa niska limassa ja maksaa jonkun idioottilauman rahantuhlausta.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama ja Nuri
vierailijannnn
Ei ihan linjassa ole tuo. Mutta ei ole sekään että suomessa makaa liuta täysin työkykyisiä ihmisiä kotona ja syljeskelee kattoon kun mikään työ ei tunnu olevan hänen korkeuden arvolleen kovinkaan mieluisa. Luen heidät ihan samaan kastiin kun nämä ökyilijät. Olkoonkin että heidän tulot on "minimaaliset" niin yhtä kaikki, kun heitä on paljon niin nämä yhden immeisen palkankorotukset ei tunnu missään....

Mulla on palanut hermot siipeilijöihin. Piste.
 
vierailija
Ei ihan linjassa ole tuo. Mutta ei ole sekään että suomessa makaa liuta täysin työkykyisiä ihmisiä kotona ja syljeskelee kattoon kun mikään työ ei tunnu olevan hänen korkeuden arvolleen kovinkaan mieluisa. Luen heidät ihan samaan kastiin kun nämä ökyilijät. Olkoonkin että heidän tulot on "minimaaliset" niin yhtä kaikki, kun heitä on paljon niin nämä yhden immeisen palkankorotukset ei tunnu missään....

Mulla on palanut hermot siipeilijöihin. Piste.
Itse oikeasti suunnittelen siirtymistä "siipeilijöiden" leiriin. Palkastani jää verojen jälkeen nipinnapin sen verran, että mitään tukia ei saa. Sillä sitten kitkutellaan ja nyt kaavaillaan siihenkin pudotuksia. Samaan aikaan rahaa syydetään poliitikkojen omiin taskuihin ja maahanmuuttajien kustannuksiin. Mitä järkeä minunkaan raahustaa sinne töihin, kun saman saa tekemättä mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Hämmöstyttää ja vihastuttaa, niin törkeää tuo on. Ei toki Suomen suurin ongelma tällä hetkellä, mutta kertoo paljon siitä ylenkatseesta, mikä Sipilällä ja kumppaneilla on tavallisia kansalaisia kohtaan. Kansalaisilta otetaan kaikki mahdollinen ja jauhetaan puheissa "yhteisistä talkoista" ja "yhteen hiileen puhaltamisesta", ja sitten omiin pusseihin haalitaan lisäeuroja joka välissä.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Sipilä on kyllä sellanen omaan pussiin vetäjä, että mun mielestä käsittämätöntä, miten se vitun apina edes kehtaa.

Niinkauan vokeista ei ollut ongelmaa, kun omassa kylässä kaikki oli hyvin. Sen jälkeen kun Kempeleellä raiskataan oman kylän tyttö, niin vokeista onkin seurannut kaikenlaista seksuaalista häiriköintiä ja nyt pidetään kriisikokouksia ja puidaan, että pitäisköhän turvapaikanhakijan tekemien rikosten sittenkin vaikuttaa turvapaikan saamiseen. Tähän asti ei kiinnostanut paskan vertaa.

Nyt se nyhtää suomalaisilta työntekijöiltä viimeisetkin edut, vapaat, lomarahat, sairasajalta maksettavan palkan ja kaiken mahdollisen muun ja samaan aikaan makselee omille avustajilleen ihan helvetillisiä palkkoja ja nostelee niitä. Vittu mikä äijä. Kyllä sillä pokkaa ainakin riittää.
Eikö sitä ääliötä saa millään potkittua palliltaan?
 
vierailija
Sipilä on kyllä sellanen omaan pussiin vetäjä, että mun mielestä käsittämätöntä, miten se vitun apina edes kehtaa.

Niinkauan vokeista ei ollut ongelmaa, kun omassa kylässä kaikki oli hyvin. Sen jälkeen kun Kempeleellä raiskataan oman kylän tyttö, niin vokeista onkin seurannut kaikenlaista seksuaalista häiriköintiä ja nyt pidetään kriisikokouksia ja puidaan, että pitäisköhän turvapaikanhakijan tekemien rikosten sittenkin vaikuttaa turvapaikan saamiseen. Tähän asti ei kiinnostanut paskan vertaa.

Nyt se nyhtää suomalaisilta työntekijöiltä viimeisetkin edut, vapaat, lomarahat, sairasajalta maksettavan palkan ja kaiken mahdollisen muun ja samaan aikaan makselee omille avustajilleen ihan helvetillisiä palkkoja ja nostelee niitä. Vittu mikä äijä. Kyllä sillä pokkaa ainakin riittää.
Eikö sitä ääliötä saa millään potkittua palliltaan?
En käsitä, miten mies kehtaa. Jättäisi edes nuo kliseiset höpinät siitä, miten ihan kaikki nyt osallistuvat talkoisiin pois, kun eivät nyt näköjään kaikki osallistu.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Törkeää!!!! Ettäs kehtaa. Eikö ukolla ole mitään häpyä. Nyt pitäisi kaikkien suomalaisten mennä yleislakkoon, jotta tähän touhuun saadaan jotain järkeä.

Oma palkkani ei ole noussut 10 vuoteen ja nyt YT:t päällä. Eipä ole kohta enää mitään työmotivaatiota, eikä työnhakuhalujakaan.
 
vierailija
Törkeää!!!! Ettäs kehtaa. Eikö ukolla ole mitään häpyä. Nyt pitäisi kaikkien suomalaisten mennä yleislakkoon, jotta tähän touhuun saadaan jotain järkeä.

Oma palkkani ei ole noussut 10 vuoteen ja nyt YT:t päällä. Eipä ole kohta enää mitään työmotivaatiota, eikä työnhakuhalujakaan.
Itse olen myös tuon suurlakon kannalla. Koko yhteiskunta seis, kunnes tämä hulluus loppuu. Maksakoon sipilä,mstubb ja soini omista pusseistaan aiheuttamansa kustannukset.
 

Yhteistyössä