”Ei tuollaista vartaloa ole skandinaavin mahdollista saavuttaa”

  • Viestiketjun aloittaja Vierailija111
  • Ensimmäinen viesti
Vierailija111
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005040637.html

Öööö, siis mitä. Kun katsoo tuolla jutussa olevaa kuvaa niin aika tasapaksulta näyttää tuo Martinan hehkuttama kroppa. Vatsan seutu yhtä suoraa pökkelöä, vaikka hoikka toki on. Ei ole kunnon lantiota enkä näe tuota vartaloa sellaisena etteikö siihen voisi suomalainenkin nainen päästä. Kyllä ne on melko toisenlaisia vartaloita joita suomalaisen on vaikea tavoitella.

Mä tiedän monia ihan tavallisia suomalaisia hoikkia naisia joilla on kurvikkaampi kroppa kuin tuolla Sephoralla. Ja tiedän lukuisia naisia jotka ovat paljon kauniimpia kuin hän. Ei mua tuo ihonväri tuossa haittaa vaan se, että valitaan voittajaksi se joka ei ole edes kaunis eikä kroppa ole mitenkään erikoinen. Kilpailijoissa olisi ollut paljon parempiakin vaihtoehtoja.

Onhan noita kauniita mustaihoisia naisia, mutta tuo uusi Miss Helsinki ei ole kaunis.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mä en nyt tajua. Eihän mun nähdäkseni voittajan ihonväriä ole nähty ongelmana, vaan se, että hän on usean mielestä ruma. Kelly oli myös tummaihoinen ja hän oli kasvoiltaan suht nätti, joten tällaista bolemiikkia ei noussut.
Mitä tulee näiden kummankin naisen vartaloon, niin ne ovat teini- ikäisen pojan kroppia, jossa on tissit ja jalkoväliin laitettu vagina. Ja kyllä, minä pidän enemmän sellaisista Kardashianmaisista naisen vartaloista, mutta kyllä tuo pikkupojan kroppakin näyttää ihan ok:lle.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Jos ei oo mahollista saavuttaa niin ei oo mahollista. Martina tietää tasan varmaan mistä se puhuu. Ihan samalla lailla ei oo mahollista tulla valkosella niin ruskeeks vaikka olis mikä mestari tahansa auringon otossa ja olis aina auringossa.
 
Sun läski ja heikko kroppa ei mikään kaunis oo. Naamasta puhumattakaan mut pokkaa riittää arvostella vaikka mikä ruma otus ite on.
Jos ehdointahdoin haluaa muiden arvosteltavaksi, niin silloin pitää se kestää.
Sensijaan sä tunnut olevan sitämieltä, että niidenkin ulkonäköä saa arvostella, jotka eivät edes ole itseään laittaneet asemaan, jossa toivoo muiden arvostelevan ulkonäköään ja sen lisäksi olet sitä mieltä, että lihavilla ja rumilla ei saa olla mielipiteitä?
Pahimman luokan rasismia.

((( Ei siis sillä, että ajattelisin Elenan olevan läski tai heikkokroppainen, vaan ihan noin yleisesti hämmennyn kommentoijan yksinkertaisuutta ja kykenemättömyyttä ajatella )))
 
Sun läski ja heikko kroppa ei mikään kaunis oo. Naamasta puhumattakaan mut pokkaa riittää arvostella vaikka mikä ruma otus ite on.
ollaanpa sitä nyt liikkeellä väärällä jalalla...hiekkaa pimpissä vaiko kivesten välissä? no ei se mittää, kaivappa ne pois ennenkun hiertää nahan rikki *ojentaa lumilapion* :)
mun itseasiassa pitää nostaa painoa, että alkais oikeella numerolla ...lääkärin mukaan on kuulema hivenen liian alhaalla..ja lihaksia vahvistan jo kuntosalilla, mutta kiitos huolenpidosta muru:love:
 
vierailija
http://www.idealista.fi/martina/2017/01/onko-maailmalla-todella-nain-paha/

"Tummaihoinen nainen on mielestäni ihan uskomattoman kaunis ja ei tuollaista vartaloa ole skandinaavin mahdollista koskaan edes kovalla työllä saavuttaa.

Tämä maailma on täynnä eri värisiä, eri kielisiä ja eri kulttuureista. Kaikilla on samat oikeudet.





Onneksi asiasta paljon ympärillä puhuttaessa suurin osa on Sephoran tukena ja me todella taistellaan tämän asian puolesta.

Tää ei voi olla mahdollista tässä maailman tilanteessa ja vuonna 2017.

Sephora on upea naisen alku, niin ulkoa kuin myös sisältä.

Hänellä on vielä paljon hyviä asioita edessä."


"Hyvä Martina!

Tässä on yksinkertaisesti kyse siitä, että Miss Helsinki on kauneuskilpailu.

Tässä tapauksessa ihan selkeästi näki, ettei kaunein voittanut. Joku muu asia vaikutti selvästi tuomareihin. Ihmiset kokivat tämä valinnan oikeusmurhaksi.

Upeita tummaihoisia naisia on paljon kauneuskilpailuissa, tässä tapauksessa voittajan piirteet poikkeavat niin paljon eurooppalaisten kauneuskäsityksestä, että seuraus nyt on sitten tämä.

Ei riitä, että on hyvä vartalo, kokonaisuus ratkaisee. Jos kuvitellaan voittaja ihan identtisen näköiseksi muuten, paitsi ihonväri, ei olisi varmaan päässyt edes loppukilpailuun, tuntui että pääsi ns. kiintiövärillisenä.

Onnea voittajalle ja kestämistä, on tämä kyllä kauhea tapaus kokonaisuudessaan, hän ei valinnut itseään voittajaksi, vika on tuomareissa, jotka eivät pystyneet näkemään, kuka on kaunein, kun näin paljon poikkeaa suurimman osan ihmisistä mielipide heidän näkemyksestään.

Tuntuu tosiaan, että kysymyksess oli käänteinen rasismi suomalaisia kilpailijoita kohtaan. Siitä nettiraivo."
 
vierailija
Jos ehdointahdoin haluaa muiden arvosteltavaksi, niin silloin pitää se kestää.
Sensijaan sä tunnut olevan sitämieltä, että niidenkin ulkonäköä saa arvostella, jotka eivät edes ole itseään laittaneet asemaan, jossa toivoo muiden arvostelevan ulkonäköään ja sen lisäksi olet sitä mieltä, että lihavilla ja rumilla ei saa olla mielipiteitä?
Pahimman luokan rasismia.

((( Ei siis sillä, että ajattelisin Elenan olevan läski tai heikkokroppainen, vaan ihan noin yleisesti hämmennyn kommentoijan yksinkertaisuutta ja kykenemättömyyttä ajatella )))
Ulkonäkö on sellanen että on parempi olla ite varmasti kauniimpi ennen kun alkaa avautumaan.
 
Ulkonäkö on sellanen että on parempi olla ite varmasti kauniimpi ennen kun alkaa avautumaan.
missäs ihmeessä sä olet minut nähnyt? kerroppa mulle minkä näkönen mä olen niin mietitään sitten yhessä osuuko oikeeseen.

Tällä palstalla on nimittäin tasan 1 ihminen jonka mä olen tavannut mustana kirjoittelevista jäsenistä ja ainakaan hänellä ei ollut valittamista. :)
 
vierailija
ollaanpa sitä nyt liikkeellä väärällä jalalla...hiekkaa pimpissä vaiko kivesten välissä? no ei se mittää, kaivappa ne pois ennenkun hiertää nahan rikki *ojentaa lumilapion* :)
mun itseasiassa pitää nostaa painoa, että alkais oikeella numerolla ...lääkärin mukaan on kuulema hivenen liian alhaalla..ja lihaksia vahvistan jo kuntosalilla, mutta kiitos huolenpidosta muru:love:
Sä oot laiha läski ja susta mitään oikeesti vahvaa ja pelottavaa tuu ikinä. Sulla on pitkä tie
 
Sä oot laiha läski ja susta mitään oikeesti vahvaa ja pelottavaa tuu ikinä. Sulla on pitkä tie
:confused:

itseasiassa mulla on kyllä erittäin vahvat jalat, mutta jatka toki...tähän saakka oot nyt kyllä vähän hakoteillä mutta anna tulla vaan niin katotaan :) Millanen nenä mulla on? entäs millaset hiukset mulla on? silmät? onks millaset korvat? ai niiin ja entä perse?? tissit? kerro nyt:rolleyes:
 
Ei tietenkään. Eikä vääräuskoisilla kuffareilla. Kantasuomalaisista nyt puhumattakaan! Jos on itsellä vaaleat hiukset ja siniset silmät niin ei todellakaan ole varaa sanoa ketään tummaihoista rumaksi!
jos sä puhut minusta edelleen, niin miten vaaleet mun hiukset on? :) entä minkä pituiset? onks mulla suorat vai kiharat? :eek:
 

Yhteistyössä