elämä lapsiperheessä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Millaista on elämä lapsi perheesdä jossa useampi lapsi? Onko parisuhdeaikaa tarpeeksi? Meillä 4 lasta nuorin kohta 2 ja vanhin 10. Miehen mielestä liian vähän seksiä. Harrastamme sitä kitenki n. 3-5kertaa viikossa aina kun mahdollista. Miten muilla järjestyy
 
vierailija
Millaista on elämä lapsi perheesdä jossa useampi lapsi? Onko parisuhdeaikaa tarpeeksi? Meillä 4 lasta nuorin kohta 2 ja vanhin 10. Miehen mielestä liian vähän seksiä. Harrastamme sitä kitenki n. 3-5kertaa viikossa aina kun mahdollista. Miten muilla järjestyy
YH:na olen niin seksihommat hoituu ihan mukavasti yksinään, ei kuulu sellaista lätinää ja ähkinääkään että sitä siis on päivittäin. Muuten en kerkeä tavata edes kavereitani kuin ehkä kesälomalla ohimenne, puhumattakaan että pääsisi tutustumaan uusiin ihmisiin.
 
vierailija
Jaa'a. Meillä kaksi 2 v ja odotan loppu metreillä. Meillä ollut seksiä vaihtelevasti mut toi teidä määrä kuullostaa kyllä ihan riittävältä musta. Onhan parisuhde muutakin kun seksiä. Jutteleppas ukolles siihen sävyyn, et kaikki perheelliset ei saa edes noin paljoa viikossa.
 
Viiviä
Miten ihmeessä 3-5krt viikossa lapsiperheessä on miehesi mielestä liian vähän?! Se on paljon tuolla lapsimäärällä tuossa elämäntilanteessa!
Meillä 2-ja 4-vuotiaat, seksiä vaihtelevasti 1-3krt viikossa.
 
vierailija
Se on tässä se ongelma et mies ei halua kuin muut lapsiperheet vaa että seksiä pitäs olla silloin kun siltä tuntuu ja silloin ku haluu. Meillä on riita seksielämän puutteesta viikottain
 
vierailija
Se on tässä se ongelma et mies ei halua kuin muut lapsiperheet vaa että seksiä pitäs olla silloin kun siltä tuntuu ja silloin ku haluu. Meillä on riita seksielämän puutteesta viikottain
No sen verran kommentoin, että ei todellavoi puhua seksielämän puutteesta, jos lapsiperheessä sitä on kaiken tohinan keskellä 3-5 kertaa viikossa. Uskoisin että hyvin paljon enemmän kuin monella muulla. Ja vaikka muiden seksielämää miettisikään, niin kyllä se on niin että väkisin/ ilman haluja ei panna. Silloin se joka haluu enempi hoitaa vaikka ominkäsin puutteen. Eikä tuolla määrällä nyt järjetön puute pitäis ollakaan!
 
Millaista on elämä lapsi perheesdä jossa useampi lapsi? Onko parisuhdeaikaa tarpeeksi? Meillä 4 lasta nuorin kohta 2 ja vanhin 10. Miehen mielestä liian vähän seksiä. Harrastamme sitä kitenki n. 3-5kertaa viikossa aina kun mahdollista. Miten muilla järjestyy
Se riippuu siitä, millaisesta elämästä kukin nauttii.
Yhden unelma on aina toisen painajainen ja vice versa.
minulle sopi suuri perhe, lapsia 9 (enempikin olisi ollut hyvä) ja se vain kultivoi kahdenkeskisen ajan. Seksittä en ole elänyt kuin lyhyen aikaa mieheni kuoltua Sellainen ei sovi minulle.
 
vierailija
Sillähän tässä mielipidettä kyselen että onko minun päässä vika. Olen yrittänyt saada miehen tajuamaan että seksiä ob silloin kun on mahdollista ei välttämättä aina kun haluaa
 

Yhteistyössä