En ole edes pullea, ja silti tuollaset hamsteripussit leuassa ja leukapielissä "pehmeää". Mitä teen?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja mikä vaivaa kun, 26.03.2013.

1. Pitääkö laihduttaa ihan superlaihaksi, häipyykö ne sitten? Vai auttaako joku kasvojumppa oikeasti?

Vai onko se sitten mentävä veotsen alle/ näihin ihme bodytite plaa plaa hoitoihin?

Kuvissa oon ihan vanhan naisen näköinen, kun leuan tienoo on tuollanen rupsahtanut.

2. jepss

jepss Vieras

no kuinka paljon sulla on ikää? kyllähän se naama rupsahtaa monella kun alkaa vanhenemaan.

3. "muuan"

"muuan" Vieras

Turvotusta?

Mulle tuli monta vuotta sitten kortisonikuurin aikaan tosi pahat pussit kasvojen alaosaan. Samat kohdat pullistuu sit nykyisinkin entistä helpommin.

4. Aloittaja tässä; ja niin, onhan se myönnettävä että ikääkin alkaa olla se 39 :) Mutta haluaisin SILTI noista pussukoista eroon! Tilasin sellaisen kasvojumppaohjeen, saa nyt sitten nähdä onko siitä mitään iloa. Tai sitten 40 v. lahjaksi kasvojenkohotus ;) Sitä kuitenkaan tuskin oikeasti uskaltaisin tehdä...

5. hhhhh

hhhhh Vieras

ei auta mikkää jos ei luurangoksi halua mut sit voikin leukanahka roikkua?

6. juliaa

juliaa Vieras

mä just käytän kortisonikuihketta, ensi kertaa elämässä ja mulle tullut kuvatunlainen leuka. Voiko tosiaan jouhtua tosta suihkeesta? Avamys , 4 suihkausta päivässä on tuo kortisoni.

7. "laita"

"laita" Vieras

8. AV

AV Vieras

Mulle tehtiin FaceTite eilen hamsteripusseihin Helsingissä. Lisää kokemuksestani voitte lukea blogistani. Sieltä löytyy myös ennen ja jälkeen kuvia, joita päivitän vielä lisää paranemisen edetessä.
    http://allyoudoforthebeauty.blogspot.fi/

9. "..."

"..." Vieras

Poltatko? Valitettavasti ikä alkaa tehdä tehtäväänsä :( kollageeni häviää ihosta ja se alkaa roikkumaan. Tupakointi nopeuttaa tuota prosessia.

10. Vkvovovo

Vkvovovo Vieras

Kiitä geenejäs, joillain ei roiku mikään vielä viiskymppisenäkään...

11. painovoima tekee tehtävänsä

Jaa tämä sivu