En ole nukkunut tänä vuonna vielä lainkaan.

  • Viestiketjun aloittaja :-(
  • Ensimmäinen viesti
:-(
Minä vain makaan yöt valveilla sängyssä pystymättä nukkumaan yhtään. Jo monen vuoden ajan olen nukkunut hyvin vähän, korkeinaan pari tuntia yössä ja ennen joulua nukuin ehkä vain 15 minuuttia, tänä vuonna en ole enää pystynyt nukkumaan yhtään.
 
vierailija
Minä vain makaan yöt valveilla sängyssä pystymättä nukkumaan yhtään. Jo monen vuoden ajan olen nukkunut hyvin vähän, korkeinaan pari tuntia yössä ja ennen joulua nukuin ehkä vain 15 minuuttia, tänä vuonna en ole enää pystynyt nukkumaan yhtään.
Olen 7 vuotta syönyt 1/3 mirtazapiinia 1/3 tablettia jokaikinen yö. En tunne syyllisyyttä asiasta, pakko ihmisen on nukkua. Annos pysynyt samana kokoajan. Suosittelen vaikeaan unettomuuteen.
 
Unettomuuteen pitää löytää syy sen aihettajaan, lääkkeet monesti vie kierrettä pahemmaksi. Aikoinaan käytin kolmea uni/nukahtamislääkettä (yhtä kerrallaan toki). Ns. bentsojen kanssa toleranssit kasvoi, sillä yhdellä en muista mikä oli niin vei tolokun pois kokonaan. Ihan pilvessä oli valveillakin.

Itselläni se syy oli ero, siis suomeksi sanottuna valtava vitutus koko ajan. Hyviä ne nukkumislääkkeet on kun mikään muu ei tehoa mutta vain lyhyen aikaa. Sanotaan näin että ei päivittäiseen käyttöön.
Monet niistä kehittää riippuvuuden hyvinkin nopesti.
 

Yhteistyössä