en tiedä pitäisikö olla imareltu vai itkeä.. Lidl ja henkkareiden kysyminen

Tällä kertaa jäi kassalle "holiton " (ilm. siinä on kuitenkin tippa alkoholia!) glögi ja kesällä yksi lonkero :D

On jotenkin koomista, kun minua nuorempi tyyppi ilmoittaa ettei voi myydä kun ei löydy henkilöllisyystodistusta! etenkin jos olen ilman meikkiä, ihan räjähtäneen näköisenä joku parkatakki niskassa ja penskat mukana..

:ROFLMAO::alien:
 
Viimeksi muokattu:
Mä yritin tarjousladosta viime talvena röökiä miehelle ja sain sit juosta oikein autolle hakemaan oman lompsan henkkareineen kun ei yli nelikymppisenä tuu mieleenkään että moisia pitää mukanaan raahata.

Ja joo-o, joku parikymppinen typy oli asialla.
 
  • Tykkää
Reactions: Supernatural
Jos ap. näyttää avatariltaan, ei papereita todellakaan tarvitsisi minulle näyttää, sen verran kulahtanut olemus. (Tämä oli kai kohteliaisuus, koska nuorena pitäminen ei sitä ollut).

Miten Supernaturalin kunnia/itsetunto kärsii tuosta paperien kysymisestä? Ja miksi?
 
On se ärsyä!

Ei tästä ole ku n. kuukaus ku tulin rehveiltä ja olisin halunnu ostaa tupakkia kaupasta - eivät myyneet. Oma moka - ei ollu mitää henkkareita mukana.
Siinä kassalla mun takana jonottanut herrasmies kysäisi kassalta, että eikö tässä nyt päästäisi johonkin sopuratkaisuun. Olin kyllä otettu. Ihkusti tehty tältä tuntemattomalta herrasmieheltä.:love:

Jouduin sitten hakea kotoa henkkarit ja mennä uusiks kauppaan.

Enää ei tarvitse ostella - lopetin!:)
 
Jos ap. näyttää avatariltaan, ei papereita todellakaan tarvitsisi minulle näyttää, sen verran kulahtanut olemus. (Tämä oli kai kohteliaisuus, koska nuorena pitäminen ei sitä ollut).

Miten Supernaturalin kunnia/itsetunto kärsii tuosta paperien kysymisestä? Ja miksi?
Missä kaupassa oot kassana?:)
 
No en missään, yritin vain samaistua naisten väliseen vuorovaikutukseen - ilmeisesti huonolla menestyksellä.
Aaws.:love:

Alle kolmekymppisen näköisiltä/oloisilta kysytään nykyään henkkarit. Eikä kassat ole mitään hyviä välttämättä arvioimaan ikää oikein.

Saattaa se oikeasti hänmästyttää, naurattaa tai ärsyttääkin, jos se juoma tai röökit jää kassalle.
Ja tietenkin se saattaa joidenkin mielestä olla imartelevaakin.:)
 
vierailija
Nuoret myyjät vain haluaa päteä, ei ne teitä alaikäisiksi luule. Näytätte heidän silmissä ikäisiltänne, mutta heillä on valta. Lälläslää.
Kaupankassat ovat muutoin yksi yhteiskunnan vähiten arvostettuja työntekijäryhmiä, joten luonnollisesti haluavat käyttää sen vähän heille suodun vallan täysimittaisesti pönkittämään itsetuntoaan.

Tulee mieleen entinen Neuvostoliitto, missä myyjät olivat isoja herroja, kun viime kädessä päättivät esim. sen, saako kansalainen ostaa tunnin jonotuksen jälkeen sen viimeisen hyllystä löytyvän makkaranpätkän.
 
vierailija22
Mä en ymmärrä miksi joillekin on niin vaikeaa kuljettaa henkkareita mukana. Kyllä niitä voidaan vaatia jos korttiostokset on yli 50€. Itsellä on aina ajokortti mukana kukkarossa. Silloin kun mulla ei ollut vielä ajokorttia niin mulla oli henkilökortti.
 
95%Lidl-asiakas
Lidlissä on erinomaisen hyvä palvelu. Se varmaan on pakottanut muutkin kurssittamaan myyjänsä asiakaspalveluhenkisiksi.

Ei kai siellä viihdy myyjä, joka on totinen torvensoittaja. Ei hän sovellu muuallekaan.

Älkääkä nillittäkö jos myyjä noudattaa lakia!!! Jos mikä tahansa liike kärähtää alaikäisille myynnistä, niin siitä ei hyvää seuraa.

Koettakaa nyt vähän ajatella, kakarat
 

Yhteistyössä