Ensisilmäyksellä (engl. How I Met Your Mother)

  • Viestiketjun aloittaja "Tarzan"
  • Ensimmäinen viesti
"Tarzan"
Olen nyt päässyt toiseen tuotantokauteen kyseisessä sarjassa. Olisin vain kysässyt paraneeko tuo sarja mitä pidemmälle mennään, kauhea urakka jos meinaan kaikki tuotantokaudet kattoa.

Onko se sen väärti.
 
Kuka tykkää mistäkin. Itselleni tuo sarja on top 10:ssä, mitä sarjoihin tulee. Eihän sitä oo pakko katsoa. Itse tykkään näyttelijöistä, sarjan musasta ja vitseistä. Olen huomannut, että käännökset ts.tekstitys ei tee oikeutta alkuperäiselle, joten englantia osaamaton tuskin saa juuri mitään sarjasta irti? Kausi 8 vissiin lempparini tähän mennessä.
 
"Tarzan"
[QUOTE="vieras.";29930362]Jos et tykkää, niin älä katso, ei siellä lopussa mitään palkintoa ole. Jos tykkäät, niin katso niin pitkään kuin tykkäät.[/QUOTE]

Oon tykänny, ajattelin vain että paraneeko kausi kaudelta. Kauhea savotta kattoa noi kaikki kuitenkin ja onko esim. 1 tuotantokaudessa kovakin ero tohon vikaan.
 
"Tarzan"
Kuka tykkää mistäkin. Itselleni tuo sarja on top 10:ssä, mitä sarjoihin tulee. Eihän sitä oo pakko katsoa. Itse tykkään näyttelijöistä, sarjan musasta ja vitseistä. Olen huomannut, että käännökset ts.tekstitys ei tee oikeutta alkuperäiselle, joten englantia osaamaton tuskin saa juuri mitään sarjasta irti? Kausi 8 vissiin lempparini tähän mennessä.
Ite toivon, että huumori voisi mennä loppua kohden rankemmaksi, meneekö se ?
 
Minuun tuo sarja kolahti, mutta siinä vaiheessa kun tajusin, ettei tedistä ja robinista tulekaan ikinä paria, niin jotenkin en jaksanut enää katsoa (tajusin/myönsin tämän vasta vikalla kaudella). Olisin halunnut, että ympyrä olisi sulkeutunut.
 
vierasa
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29930378:
Minuun tuo sarja kolahti, mutta siinä vaiheessa kun tajusin, ettei tedistä ja robinista tulekaan ikinä paria, niin jotenkin en jaksanut enää katsoa (tajusin/myönsin tämän vasta vikalla kaudella). Olisin halunnut, että ympyrä olisi sulkeutunut.
SPOILER VAROITUS!!












Kannattaa ehkä sittekin katsoa loppuun asti, jos tuo oli syy miksi lopetit...
 
"Tarzan"
Noh noh, hyvään nettietikettiin kuuluu laittaa spoiler varotus, hyi hyi. Mutta kyllä mä ton jo hiffasin vaikka meen vasta toista tuotantokautta. Hyvä sarja siinä mielessä, että jos ei mitään muuta keksi niin voi aina pari jaksoa siipasta menemään, eikä tarvii niin kovasti keskittyä edes.
 
vierasa
[QUOTE="Tarzan";29930376]Ite toivon, että huumori voisi mennä loppua kohden rankemmaksi, meneekö se ?[/QUOTE]

Ei. Sarja pysyy kovin samantyylisenä loppuun asti. Ehkä muuttuu hieman lähemmäksi draamasarjaa, siinä tapahtuu jonkun verran myös surullisia asioita.
 
vierasa
[QUOTE="Tarzan";29930389]Onkohan toi Al bundyn uus sarja mistään kotosin, mietin jos sitäki rupeis kattoo. Vaikutti kyl ihan shaibalta, mut ehkä ei ollu vain fiilikset kohillaan.[/QUOTE]

Mitä tarkotat? Moderni perhe vai?
 
vierasa
[QUOTE="Tarzan";29930398]Just se, ei ainakaan se eka jakso naurattanu yhtään. Noita hyviä hjyymörisarjoja ei vaan oo kauheesti, joten vois sille ehkä antaa mahkun kuitenkin.[/QUOTE]

Jos et ekasta jaksosta tykännyt niin et sitten varmaan tykkää koko sarjasta. Mä tykkäsin ekasta jaksosta ja tykkään edelleen sarjasta. Välillä on huonoja jaksoja, mutta hyvät jaksot on mun mielestä tosi hauskoja.
 
"vieras."
[QUOTE="Tarzan";29930374]Oon tykänny, ajattelin vain että paraneeko kausi kaudelta. Kauhea savotta kattoa noi kaikki kuitenkin ja onko esim. 1 tuotantokaudessa kovakin ero tohon vikaan.[/QUOTE]

En ymmärrä kysymystä. Sehän on siis viihdettä, jonka parissa on tarkoitus viihtyä ja jos viihtyy, niin kai sitä silloin toivoo, että sitä kestää mahdollisimman pitkään eikä se silloin tunnu miltään "kauhealta savotalta".
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
"Tarzan"
[QUOTE="vieras.";29930411]En ymmärrä kysymystä. Sehän on siis viihdettä, jonka parissa on tarkoitus viihtyä ja jos viihtyy, niin kai sitä silloin toivoo, että sitä kestää mahdollisimman pitkään eikä se silloin tunnu miltään "kauhealta savotalta".[/QUOTE]

No ei se saa ruveta toistaa itseään ja mennä huonommaksi. Tähän asti olen viihtynyt oikein mainiosti.
 
tiskiina
Kyllä se minusta sinne kaudet 4-6 paranee ja loppu onki sitte taas vähä vaihtelevan tasoista, minä kun en tykkää Barneystä parisuhdeihmisenä ;) onneks se ei ihan lopuks semmoseksi jää. Mukavaa ajantappoahan tuo sarja on vaikkei juonellisesti paras mahdollinen.
 
vierasa
[QUOTE="Tarzan";29930413]No ei se saa ruveta toistaa itseään ja mennä huonommaksi. Tähän asti olen viihtynyt oikein mainiosti.[/QUOTE]

Mun mielestä kyseinen sarja kyllä jossain vaiheessa alkoi toistamaan itseään aika paljon.
 
"Tarzan"
Mun mielestä kyseinen sarja kyllä jossain vaiheessa alkoi toistamaan itseään aika paljon.
Sitä just pelkään et ideat loppuu ja samat läpät toistuu jaksosta toiseen. Kuitenkin ois ihan mukava katella loppuratkasut. Frendit nyt meni mun mielestä täysin draamaksi loppua kohden, pelkkää spiidaamista, ei ollu huumorisarjasta enää tietoakaan. Ainoa mikä muistutti hjyymörisarjasta oli yleisön tekonaurumyräkkä jota heitettiin mitä ihmeellisimmissä kohdissa, joku pikkasen virnisti niin kauhee repeeminen.
 
öigxcg
Mun mielestäni noissa pitkissä sarjoissa on se hyvä puoli, että niihin muodostuu ajan myötä "sisäpiirivitsejä" (kuten Frendien "We were on a break!"), joihin viitataan vielä monen vuoden päästäkin. Sama juttu HIMYMin kanssa. Tykkäsin, tosin en viimeisestä jaksosta.
 

Yhteistyössä