Esitelkää lyhyesti palstan vakkarit uudelle palstalaiselle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mut näistä mitä nyt onbtäs illal ollu.

Päätön=kiva sinkkumies. Tykkää autoista.
Peyote=Ikäkriusissä, käy neljääkymmentä. On aina oikeassa ja jos joku on erimieltä se vetäsee itkupotkut.
On kateellinen tyyppi.
 
vierailija
Av:lainen haluaa päästä vähän jyvälle, joten voisiko joku kuvailla lyhyesti.
AivanSama on palstan ainoa musta mamukriitikko. Milanna85 on hyvännäkönen vironvenäläinen joka tykkää shoppailla ja palstan hyeenat on sille kateellisia a)ulkonäöstä ja b)massista. Sit on Ciervo, eteerinen kaunotar jonka jutut on useimmiten ihan pimeitä. Äkäinen Majuri ottaa aamumömmöt ja sanoo kaikkeen aha.
 
vierailija
No nyt oitää kyl muuttaa toi yks nikki. Hyi suvakko, on rumaa valehdella vieraille.:coffee:
AivanSama (nainen, joka omaa lähes erinomaisen maalaisjärjen - aivan sama mistä asiasta on kyse)
 
vierailija
AivanSama on palstan ainoa musta mamukriitikko. Milanna85 on hyvännäkönen vironvenäläinen joka tykkää shoppailla ja palstan hyeenat on sille kateellisia a)ulkonäöstä ja b)massista. Sit on Ciervo, eteerinen kaunotar jonka jutut on useimmiten ihan pimeitä. Äkäinen Majuri ottaa aamumömmöt ja sanoo kaikkeen aha.
Eiks Milanna ollut Tuksun kaveri? Ja Echo uskovainen (?). Jollain vakkarilla oli harmaantunut röökimummo profiilikuvana ja olin ihan järkyttynyt, kun sain tietää ettei henkilö ole oikeasti eläkeläinen. :ROFLMAO:
T: joskus täällä palstaillut av-pakolainen
 
vierailija
Echo - salaliittoteorioista intoutunut uskovainen.

Rätti Väsynyt - harmiton mies, joka käy raxissa ja ihailee naisten takapuolia kirppareilla.

Ciervo - aina samaa mieltä kuin hänen bestis .... ->

Pin - yhdessä he ovat kaksi palstan "rentoa äitiä"

Peyote - outo tyyppi, joka tuntuu olevan aina oikeassa.

Majuri - syö lääkkeitä, toteaa aha ja linkittää kulutetun torilla - animaation kaikkialle.

P@ula (harmaa kylläkin) - hihhuli joka linkittää ihan aiheen vierestä linkkejä ja sepustaa sivutolkulla kakkaa.
 
p@ula
Tervehdys vaan minultakin. En halua arvostella täällä ketään, enkä tunne vakkareita. Harmaana olen siksi, että en halua yhtään yksäriä ottaa vastaan enkä kirjoittaa. Jos jotakin asiaa ei uskalla kirjoittaa, niin on sitten hiljaa. Mut mun juttuja ei välttämättä joku ymmärrä, jos sanon, et raskaus on naiselle luonnollisin olotila. Onhan se:)

Mut on niin monta muuta asiaa, josta täytyisi tietää enemmän:
http://vanha.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1395946247/0#0

Lue kirja Petoksen siemenet, niin tiedät sopivati. Jos et sitä ole lukenut, et voi ymmärtää mun juttuja. Aika pelottava tulevaisuus on, jos sitä et kirjastosta löydä...
 
p@ula
Tiedän, että täällä on paljon tyyppejä, jotka eivät koskaan avaa mitään linkkejä. Sellaisen kanssa ei tietenkään keskustelua synny asioista, jotka ovat olennaisia keskustelussa, kuten tämä liitty edelliseen: vaahdotusaine aiheuttaa aftoja ja sitä on monissa apteekkivalmisteissa - ja seassa on muutakin kuin hammastahnaa ja shampoota, tällä hetkellä 220 eri tuotetta:
http://spc.nam.fi/indox/nam/humspc.jsp?query=natriumlauryylisulfaatti+&start=1

Minkä takia sitä ei poisteta kokonaan niistä lääkkeistä? Crohn-diagnoosissa löydös on just aftat suolistossa. Ei sen toteamiseen tarvitse juottaa ihmiselle tyhjennysainetta, joka voi pilata munuaiset ja aiheuttaa myös rakkoja iholle (siis suolistoonkin!). Käyttöturvallisuustiedotteet voi lukea netistä, ihan itse. Tutkimukset eivät ole hoitoa, mutta diagnostiikka on suurta businessta. Ruoan pilaamisessa ei ole mitään raaa: esim possunlihasta on löytynyt Roaccutanea ja kefalosporiinit aiheuttavat crohni tautia - eläimiä on jo kauan lääkitty sillä ja jäämiä täytyy olla. Luomulihaa täytyisi saada sairaaloissakin, koska siinä sitä ei ole. Ihan vaan täsmennyksenä tuolle arvostelijalle kerron. Jokin vastuu täytyy olla lukijallakin. En minkään lue kaikkia viestejä, enkä edes joka viikko:)
 
p@ula
p@ula
Av:lainen haluaa päästä vähän jyvälle, joten voisiko joku kuvailla lyhyesti.
Jyvälle?
Peitattuja jyviä ei pidä nauttia eikä ergotamiinia:
http://www.saunalahti.fi/arnoldus/ergotism.html

Niistä tulee toraa:-D

Eiku vakavasti: huomasin heti, että monet mahavaivaiset käyttivät jotain migreenilääkettä, mutta nehän on odottavilta äideiltä kielletty kokonaan. Ei niitä kannata mummojenkaan silti syödä, miksi muidenkaan? Mulla ei ole ollut vuosikausiin mitään valmistetta käytössä, ei edes vitamiinia, kun iho ja maha ei niitä siedä ollenkaan. Muuten kyllä voin oikein hyvin ja soisin saman olon muillekin:)
 
p@ula
Mulle tuli bannit karppaussivulle niin, etten pystynyt lukemaan muiden viestejä. Se oli heti sen jälkeen, kun kerroin eräälle tuntemattomalle Tojonille, mitä ei kannata syödä, siis ne hiivauutteet ja muut hydrolysaatit, joita teollisessa ruoassa on. No, enpä tiedä, saako muutkaan kertoa, mutta ihan esimerkkinä vaan ja varmasti meitä muitakin on, jotka selviävät ilman lääkkeitä. Kilpailu vaan on niin kovaa, et ei haluta kaikkien tietävän noin yksinkertaista asiaa - ja todellakin tiedän, että ei ne ihmiset kerro muille, vaan jättävät hissukseen ostamatta tuotteet, joista se vaiva tulee. Koska olennaisin sana täytyy jättää sanomatta - hakukoneiden takia - ei ole ihme, jos väärinkäsityksiä sattuu - siis molemmissa päissä;-)

http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?p=509737&sid=6013cfaf8609bf9f6bb249a2f74ec24e#p509737

Noi on sentään tooosi vanhoja juttuja ja suurin osa on poistettu. Minähän ne tiedän, mitä mun kirjoittamista on poistettu ja siitä voin tietysti tehdä johtopäätöksiä. Jos jotakin todella haluat kertoa, täytyy olla omat kotisivut asialle. Niitä tosin ne robotit kiertävät eli sulkevat ulkopuolelle. Ihan tiedoksi vaan, jos joku ei ole asiaa tullut ajatelleeksi. ...ja niitä samoja aineita on nykyään limukoissakin:-(
 
p@ul@
Tiedän, että täällä on paljon tyyppejä, jotka eivät koskaan avaa mitään linkkejä. Sellaisen kanssa ei tietenkään keskustelua synny asioista, jotka ovat olennaisia keskustelussa, kuten tämä liitty edelliseen: vaahdotusaine aiheuttaa aftoja ja sitä on monissa apteekkivalmisteissa - ja seassa on muutakin kuin hammastahnaa ja shampoota, tällä hetkellä 220 eri tuotetta:
http://spc.nam.fi/indox/nam/humspc.jsp?query=natriumlauryylisulfaatti+&start=1

Minkä takia sitä ei poisteta kokonaan niistä lääkkeistä? Crohn-diagnoosissa löydös on just aftat suolistossa. Ei sen toteamiseen tarvitse juottaa ihmiselle tyhjennysainetta, joka voi pilata munuaiset ja aiheuttaa myös rakkoja iholle (siis suolistoonkin!). Käyttöturvallisuustiedotteet voi lukea netistä, ihan itse. Tutkimukset eivät ole hoitoa, mutta diagnostiikka on suurta businessta. Ruoan pilaamisessa ei ole mitään raaa: esim possunlihasta on löytynyt Roaccutanea ja kefalosporiinit aiheuttavat crohni tautia - eläimiä on jo kauan lääkitty sillä ja jäämiä täytyy olla. Luomulihaa täytyisi saada sairaaloissakin, koska siinä sitä ei ole. Ihan vaan täsmennyksenä tuolle arvostelijalle kerron. Jokin vastuu täytyy olla lukijallakin. En minkään lue kaikkia viestejä, enkä edes joka viikko:)
 
vierailija
Jyvälle?
Peitattuja jyviä ei pidä nauttia eikä ergotamiinia:
http://www.saunalahti.fi/arnoldus/ergotism.html

Niistä tulee toraa:-D

Eiku vakavasti: huomasin heti, että monet mahavaivaiset käyttivät jotain migreenilääkettä, mutta nehän on odottavilta äideiltä kielletty kokonaan. Ei niitä kannata mummojenkaan silti syödä, miksi muidenkaan? Mulla ei ole ollut vuosikausiin mitään valmistetta käytössä, ei edes vitamiinia, kun iho ja maha ei niitä siedä ollenkaan. Muuten kyllä voin oikein hyvin ja soisin saman olon muillekin:)
(y)
 

Yhteistyössä