Essence kosmetiikkasarja, joko joku ehtiny testaamaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tullut hiljan Suomeen ja vissiin enemmän nuorisolle suunnattu, mut entäs esim. ripsarit? Onko ihan pa*kaa vai yltääkö "edes" Lumenen tasolle? Mulla herkät silmät ja tällä hetkellä taitaa tuo Lumenen sensitive ripsari olla ainut, mikä markettimeikeistä sopii.
 
No mun kokemus niistä.on huono! Ripsarit ,luomivärit kajaalit meikkivoide kaikki ollu turhia ostoksia... en tiiä.onko joillekin hyvä mut mun pärstään ne ei sovi. Esim luomiväri varisee pian pois,meikkivoide pysy sit ollenkaan jne... en suosittele
 
vierailija
Itesellä vain positiivisia kokemuksia ko merkistä! Ennen Suomeen rantautumista ostelin Essenceä Saksasta netin kautta, ja nyt kun nuo ovat Suomessa, on ollut vaan kiva oikeasti hypistellä tuotteita ennen ostopäätöksen tekemistä. Edelleen ostan osan Essencen tuotteista Saksasta koska 20-50% halvemmat hinnat ja suurempi valikoima. Olen vuosien aikana pettynyt vain yksittäisiin kivipuutereihin ja meikkivoiteisiin, ja nekin lähinnä sen takia kun eivät olleet riittävän vaaleita omalle ihonsävylle.

Suosittelen ehdottomasti ripsivärejä, mono-luomivärejä, kulmakarva geelejä ja -kyniä, huultenrajauskyniä, poskipunia, kynsienhoitotuotteita (öljyt, lakat, viilat, nail art yms.) ja ehdottomasti HUULITUOTTEET (punat, kiillot, velvet ja glossy stixit yms) ja KYNSILAKAT!! Kaksi viimeistä ovat myös ammattilaisten suuressa suosiossa ;) ja siis en ole mitenkään ko yrityksen palveluksessa tai palkkalistoilla, oon kaikille tutuille myös ylistäny näitä tuotteita siitä lähtien kun löysin meikkauselämäni parhaimman ripsivärin parilla kolikolla, kun olin ensin kaksket vuotta haaskannut rahaa parinkympin maypellinneihin yms.

Hinta-laatu-suhde, eläinkokeettomuus, pigmenttisyys, trendi-tuotteita ja klassikoita. Siinäpä syy miksi valitsen Essencen ja kierrän lumenet ja rimmelit kaukaa. Nyt pitäisi vaan saada vielä Catrice ja Make Up Revolution Suomeen myös :D :D :D
 
vierailija7888999
No mun kokemus niistä.on huono! Ripsarit ,luomivärit kajaalit meikkivoide kaikki ollu turhia ostoksia... en tiiä.onko joillekin hyvä mut mun pärstään ne ei sovi. Esim luomiväri varisee pian pois,meikkivoide pysy sit ollenkaan jne... en suosittele
Ei aina ole kyse tuotteiden huonoudesta, vaan siitä että niitä ei osata käyttää oikein tai valitaan vääriä tuotteita väärälle iholle.
Luomivärihän lähtee kyllä pois ilman kunnollista pohjustusta ja jos se ihan varisee, sitä on tod.näk laitettu ihan liian paksusti.
Meikkivoiteessa myös pohjustus on tärkeää eli kosteusvoide,primer ja iholle sopiva meikkivoide.
 
Joo mä tiedän kyllä noi perus meikki jutut :D mut itellä kummasti esim lorealin luomiväri pysyy ihan hyvin mut essentialin ei. Ite en tunne ketään joka kehuis tuota merkkiä,pettymyksiä ollu lähinnä mun piireis mut ehkä joku tykkää ja toinen ei
 
Tullut hiljan Suomeen ja vissiin enemmän nuorisolle suunnattu, mut entäs esim. ripsarit? Onko ihan pa*kaa vai yltääkö "edes" Lumenen tasolle? Mulla herkät silmät ja tällä hetkellä taitaa tuo Lumenen sensitive ripsari olla ainut, mikä markettimeikeistä sopii.
Mä oon tykänny tosi paljon essence tuotteista kyllä. Ripsarin oon yhden vasta koeajanu, se oli sellanen musta puteli jossa turkoosia kumimaista koristelua :) nimeähän en tietysti muista mutta se on huippu!

KYNSILAKAT parhaita, itte hamstrannu jo lähes koko sarjan värit :LOL:

Ja kuten aiemmin mainittu myös HUULIPUNAT on tosi hyviä.

Meikkivoiteista on hyvä se all about matt.

Ja kyllä mulla pysyy luomivärit yms hyvin.
 
Käytän pohjana rasvaa ja primeriä. Ja kyllä ne imeytyy hyvän ajan. Mut myös meikki sävyt on aaaaivan liian tummia mulle tost sarjast,samaan ongelmaan törmään toki monessa muussakin tuotteessa.noh mut mun naamaan ei tää merkki käy ... yks hyvä tuote mitä tiiän täst sarjast on se valkonen tökötti mitä laitetaan ripsarin alle :)

Kynsilakkoja en oo koittanu ku oahemmin kynsiä oo :D
 
  • Tykkää
Reactions: n@miska

Yhteistyössä