Esto facebookissa

  • Viestiketjun aloittaja sairas ex
  • Ensimmäinen viesti
sairas ex
Jos estän jonkun henkilön ottamasta minuun kontaktia/näkemästä minua lainkaan, poistuuko hän myös niin etten saa haettua häntä? vai onko hänkin laittanut eston minulle?

mielenterveys-ongelmainen ex 10vuoden takaa oli lähettänyt kaveripyynnön, latoin eston samantien, näin jo painajaisia viime yönä... Hui! Nyt kun katsoin haulla, ei hän ilmestynyt tuloksiin.
 
ap
en päässyt katsomaan hänen seinäänsä, mutta profiilikuvan kautta pääsin kuviin, jossa oli vain siis profiili-kuva, siinä oli kirjoitellut erään hlön kanssa, olisin yrittänyt katsoa onko kirjoittaneet lisää että oisin mahdollisesti hänen asumisensa saanut selville, muuten juttujen perusteella tuntuu kärsivän edelleen vakavasta mielenterveys- ja päihdeongelmasta. Olin jo ajatellut hänen kuolleen, mutta täytyy vieläkin jatkaa pelkäämistä :(
Siks hitossa pitäis nähdä tekstejä!
 
"joku"
Moi! haluisin tietää että jos laitan yhdelle tutulle joka "kiusaa" nii saako se tietää että laitoin sille estot?
Riippuu ihan siitä tunnetteko samoja ihmisiä ja etsiikö hän ylipäätään sinua naamakirjasta. Jos hän kiusaa sinua livenä, mutta ei voisi olla facebook-profiilistasi vähäänkään kiinnostunut, niin tuskin tulee edes tarkistaneeksi oletko koko naamakirjassa.
 
Jos teillä on yhteisiä tuttuja niin voi tajuta. Esim. jos sä tykkäät tän yhteisen tutun tilapäivityksestä, niin tälle estetylle näkyy että 1 tykkää, mutta kun hän katsoo että kuka, niin siellä lukee että "ei kukaan tykkää tästä". Nim. minut on blokattu:D.
 
Ja jos poistat eston, niin et voi vuorokauteen laittaa uudestaan. Ja jos estätä jonkun kaverin, niin tämä kaveri myös poistuu kavereistasi. ELi sitten kun haluat poistaa eston, sinun on lisättävä hänet uudestaan kaveriksi, jos näin haluat.
 
Mää tarviin helppii :(
Estin mun kaverin vahingos feces ja ny haluisin sen takas mun kamuks eikä se onnistu enkä nää meijä yhteisii kuvii enkä muuta :( miten saan oikeesti ne estot pois ??! en edes enää nää sitä ku kirjotan hakuun sen nimen :(( miten saan ne pois :((pliis vastatkaa ? :(
 
"tietämätön"
osaatteko vastata juttuihin liittyen toisen kaverin estämiseen facebookissa? miten on jos jonkun kaverin estää/joku kaveri estää, nii näkeekö kaveri sivuasi ollenkaan vai näkeekö estetty kaveri jutut jotka on kirjoitettu ennen estoa? entä voiko estosta huolimatta ottaa chatissä tai viestillä yhteyttä? entä jos on yhteisiä kavereita ja kommentoi tai tykkää yhteisien kavereiden tiloista niin näkeekö näitä estetty tai jos on estetty?
kiitos vastauksista, en oikeen tiedä mistä näitä olisi voinut kysyä. jos tiedätte paremman paikan nii neuvot otan mielelläni vastaan
 
"vieras"
Jos jonkun estää niin se einää enää mitään sinun juttuja, etkä sinä hänen. Ei vanhoja eikä uusia. Ei myöskään pysty hakemaan profiiliasi ollenkaan enää. Eikä tietenkään voi lähetellä viestejä eikä chattailla. Esto estää kokonaan profiilisia näkymisen. Siitä en tiedä näkeekö jos tykkäät toisten tiloista tai kommentoit, en usko kuitenkaan :)
 
???
Jos estää jonkun, se näkyy omis yksityisyysasetuksis estetyt henkilöt ja sovellukset osas. Jos se estetty taas menee kattoo omii yksityisyysasetuksiaan ni näkyyk se estäjän nimi siäl?
 
"abc"
Olen estänyt inhottavia viestejä laittaneen henkilön facebookissa. Minulle jäi hänen laittamansa viestit omaan viestikansioon, mutta poistin ne sitten. Jääkö estetylle henkilölle ne viestit vai katoaako ne?
 
vierailija
Hei tämä on tosi vanha ketju mutta kysyisin, että näkeekö tämä estetty tyyppi yhteisiin ryhmiin kirjoittamani kommentit? Jos olen aloittanut jonkun keskustelun tällaisessa ryhmässä, näkeekö hän ollenkaan tätä keskustelua? Vai pystyykö hän todella näkemään muiden vastaukset mutta ei aloitustani??
 

Yhteistyössä