ette siis ole eläneet koiran kanssa normaalia elämää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
sain sellasen syyttelyn niskaani ettei ole tosikaan, kuinka joku kehtaa???

-tässä teksti koiran "ostajalta"
eli se siis pelkää lähes kaikkkee. ette ole antaneet sen pentuna kokea tarpeeksi ja nyt on pelokas koira ihmettelinkin miksi mieluummin toisitte koiran muualle ja möisitte ilman että saisi käydä katsomassa millanen on viime päivinä ollut niin paljon huijareita liikkellä(->olet huijari) että ihan suutuuttaa mikä on todellinen syy pois myyntiin .ihmettelen vainjos otat noin röyhkeän asenteen niin epäilen ettei koiralla ole kaikki hyvin.

*ostaja ehdokkaalla on 3h matka suuntaansa joten ehdotin että voidaan tulla vähän vastaankin jos haluaa(mutta kirjoitin että saa kyllä tulla tännekkin koiraa katsomaan)

-ai minulla on röyhkeä asenne jos olen kaiken kertonut ja ostaja ehdokas on kirjoittanut että taitavat saada uuden perheenjäsenen(tarkottaen meidän koiraa) ja antoi ymmärtää että haluaa meidän koiran ja varattiinkin. kun tuosta alle vrk päästä kyselin koska olisi tulossa koiraa katsomaan, niin alkoikin kyselee että miksi luovutte koirasta yms vaikka olin kertonut sen jo ilmoituksessa ja vielä teksiviestillä.

joten laitoin hänelle että miksi kyselee samoja asioita

-koska kuulemma on kysellyt niin montaa koiraa
-minä: käsitin että olette ostamassa tämän koiran , luitko ollenkaan ilmoitusta?

=johon sain hirveen syyttelyn


Etsimme kotia meidän 2v koiralle koska stressaantuu vieraista koirista /ihmisistä ja haluamme , että hän on onnellisempi. sillä itse asumme paikassa jossa ei millään pysty välttämään ulkoillessa vieraiden kohtaamista. Täällä asuu paljon ihmisiä lisäksi asumme sen tien varressa josta kulkee tuonne ns.pururadalle ihmiset puhumattakaan niistä jotka käyttää koiransa metsässä nekin menee meidän ohi. leikkipuistoon menevät ja sieltä tulevat kulkee myös sitä tietä mistä meidän pitää mennä päästäksemme metsään. metsässä käyttää ihmiset myös koiria niin että ajaa autolla meidän tien päähän ja lähtee siitä metsään.

koira on pennusta lähtien elänyt meillä ja kohdannut päivittäin ihmisiä ja koiria ja meillä on rampannut lasten kaverit joka päivä.

- yksi ostaja olisi halunnut hakea junalla tai bussilla koiran 3 tuntia matkan kesto johon totesin että ei välttämättä ole hyvä idea sillä on liian stressaavaa(vieraita ihmisiä hirveä lauma).

sain sellasen syyttelyn niskaani ettei ole tosi
 

Yhteistyössä