Ex mies...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ex miehen mielestä on muka tungettelevaa ja epäkohteliasta jos laitan viestiä sille.
Meillä useampi yhteinen lapsi ja asiaa lapsista tulee jokapäivä. Laitan viestiä heti kun muistan jotain.
Nyt ex mies sanoi ettei halua viestejä yöllä ja ei asiaa nyt voi päivittäin olla useamman kerran.
Ite päätti lähteä toisen naisen matkaan muutama kuukausi sitten niin mielestäni lasten asiat kuuluu sillekin. Näkee kyllä lapsia useasti ja ottaa joka viikonloppu.
Mutta en kuulemma saisi kokoajan laittaa viestiä. Itse en tätä ymmärrä.
Kuinka useasti te kerrotte lasten asioista exälle?
 
vierailija
kertoisitko esimerkkejä, että mistä asioista laitat viestiä.
ei kai lapsilla ole ongelmia tai selvitystä vaativia asioita yötä päivää.
ei yöllä viestitellä, päivällä jos on asioita joita täytyy vanhempien selvitellä.
tai on joku todella hieno juttu lapselle tapahtunut, niin siitä voi viestittää.

muuten sitten kuulumiset kerrotaan kun vanhempi hakee lapsen ja jos joka viikonloppu ottaa lapset, niin siinä saa kuulla kuulumiset ja varmasti lapsetkin kertovat mitä ovat tehneet.

olen itse eronnut ja muistan tuon alkuajan olon, kun kaikki otti päähän, tuosta tekstistä sai kuvan, että laitat viestiä asioista, joista ei tarvitsisi viestiä, koska haluat häiritä eksän elämää.
rauhoita yöt nyt ainakin, ellei joku lapsista joudu yöllä sairaalaan tai ole vakavasti loukkaantunut tai vastaavaa

tuo kaikki jää pois kun saat erotyön tehtyä ja oman elämäsi kasaan.
siinä menee aikaa, mutta kyllä siinä vielä onnistut.
 
vierailija
MIehelle ei ylipäätään pidä ilmoitellla turhista asioista. Oltiin erottu tai ei. Ei todellakaan tarvitse soittaa tai laittaa viestiä työpäivän aikana, että "Jeminan kaveri oli tänään päiväkodeissa sanonutt sille, että sillä on kiva pipo. Kotiin tullessa Jemina oli hieman väsy."
 
vierailija
MIehelle ei ylipäätään pidä ilmoitellla turhista asioista. Oltiin erottu tai ei. Ei todellakaan tarvitse soittaa tai laittaa viestiä työpäivän aikana, että "Jeminan kaveri oli tänään päiväkodeissa sanonutt sille, että sillä on kiva pipo. Kotiin tullessa Jemina oli hieman väsy."
Mitä??! Eiks niitä "Jenni-Petteri teki kakan pottaan!!!" -kuvaviestejä kuulukaan laittaa?
 

Yhteistyössä