Facebook näyttää milloin olet ollut paikalla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Osaisikos joku sanoa, saako Facebookissa pois sitä toimintoa, että kaverisi näkee montako minuuttia sitten olet ollut paikalla? Ahdistaa, kun tietää, että joku seuraa siellä käyntejäsi..
 
vierailija
Kiitos vastauksesta! Mietin vain, että tuo offline-tilako takaa sen, ettei muut näe sinun olevan paikalla? Muillako on sitten online, joilla näkyy nimensä perässä ne minuutit milloin ovat olleet paikalla? Entä jos heillä on keskustelu käytössä? Hekö eivät näe minun olevan paikalla ellei minulla ole keskustelu käytössä?
 
Kiitos vastauksesta! Mietin vain, että tuo offline-tilako takaa sen, ettei muut näe sinun olevan paikalla? Muillako on sitten online, joilla näkyy nimensä perässä ne minuutit milloin ovat olleet paikalla? Entä jos heillä on keskustelu käytössä? Hekö eivät näe minun olevan paikalla ellei minulla ole keskustelu käytössä?
Kyllä sen pitäis näin olla. Et näy siellä keskusteluikkunassa, kun olet offline-tilassa, joten kukaan ei tiedä milloin olet paikalla
 
vierailija
Tulee vastaus reilusti myöhässä mutta jos joku nyt eksyy tänne tätä lukemaan niinkuin itsekin tein. Ei meinaan pidä paikkansa. Ei toimi tuo noin. Kokeiltu on ja vaikka kuinka laittaa offline tilaan niin näkyy silti kaverilla koska olin viimeksi paikalla. Testattu on :(
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/494125-opetusviraston-tietotekniikan-epaselvyydet-laajenivat-kymmenella-ollut-tyohon

Jospa niillä on erilaiset vempaimet?
 
vierailija
Tulee vastaus reilusti myöhässä mutta jos joku nyt eksyy tänne tätä lukemaan niinkuin itsekin tein. Ei meinaan pidä paikkansa. Ei toimi tuo noin. Kokeiltu on ja vaikka kuinka laittaa offline tilaan niin näkyy silti kaverilla koska olin viimeksi paikalla. Testattu on :(
No näinhän se valitettavasti on. Facebook haluaa pakottaa sinut sosiaaliseksi silloinkin, kun et sosiaalisella tuulella olisi.
 

Yhteistyössä