fat killer

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
Sarkasmi
Voi kuinka rakastankaan ihmisiä joiden on pakko osallistua keskusteluun jollain näsäviisaalla kommentilla joka ei auta ketään. Kiitos LoveStreet. Kiitos paljon. <3
 
Sarkasmi
etten ihan syyllistyis omaan valitukseeni; Itseäkin kiinnostaisi. Sitkeet kellukkeet on tullu vatsan alueelle, vaikkei mitään radikaalia olekaan. Jonkinsortin aineenvaihdunnan nopeuttaja tai rasvanestäjä olis ihan mukava niin ei tarvis vedellä kokoajan jotain pelkkiä porkkanoita rasvan lisääntymisen estämiseks. :)

Bongasinpa vaan siis tuon samaisen esitteen. Uskottavuutta vie kyllä pois se, että koko esitteessä ei puhuta mitään sivuvaikutuksista, tai kenelle tuo sopii ja ei sovi. Ei mainita mitään purkin kokoa grammoissa eikä pillereiden määrää. Ja sopivasti suostuvat myymään vain kaksi purkkia kerrallaan, ettei oston hinta tuu niin kalliiks että kukaan ei vaivaudu nostaan meteliä aiheesta ostettuaan kymmenen purkkia.

Epäilen että humpuukia.. Rasvanpolttajiahan saa kyllä lääkäristä.. mutta niillä on sivuvaikutuksensa eikä ne ole pitkäaikaiseen käyttöön. Mutta ehkä sellaisesta voisi alkup. viestin perustaja kysellä lääkäristä.. siis näin niinkun vinkkinä :) Itse en kai kehtaa mennä kysymään kun ei ole niin hälyttävää hätää. (Tai no.. se sama noin 10kg extraa... joten ei sen takia kai viitsi lääkäriin mennä alkuperänen postaajakaan, mutta .. vinkki kumminkin :))
 
"Jaana"
Itse tuotteen turvallisuudesta ei ole mitään takeita. Toimitusehtojen mukaan (nettisivulla) tuotteen tilaamalla sitoutuu kuukausittaiseen tuotetoimitukseen, joita ei voi palauttaa. Voi kuulemma ilmoittaa jos ei enää halua lisätoimituksia, mutta mitään yhteystietoja ko. firmasta ei ole. Osoitteena postilokero. En kyllä itse uskaltaisi lähteä kokeilemaan, voi tulla yllättävän kalliiksi. Puhumattakaan mahdollisista terveyshaitoista.
 
"Noora"
kokeili ystäväni vaihdossa ollessaan ja tiputti kys.pillereillä about 15kg 3kk:ssa. Sivuvaikutuksena sanoi aluksi olevan huonovointisuutta mutta sanoi sen menneen noin viikossa ohi.
Kilothan tuollaisten pillereiden jälkeen tulee helposti takaisin, joten varmaan vaatii vähän omaa aktiivisuuttakin.
 
"vierastaja"
Voi kuinka rakastankaan ihmisiä joiden on pakko osallistua keskusteluun jollain näsäviisaalla kommentilla joka ei auta ketään. Kiitos LoveStreet. Kiitos paljon. <3
Voi kuinka rakastankaan ihmisiä jotka tulevat hakemaan palstalta hyväksyntää jonkun turhakkeen ostamiseen sen sijaan että nostaisivat läskin perseensä ja lähtisivät lenkille....

Johan sen nyt järkikin sanoo ettei tuommoiset toimi!
 
kopoma-d
[QUOTE="Jaana";22226773]Itse tuotteen turvallisuudesta ei ole mitään takeita. Toimitusehtojen mukaan (nettisivulla) tuotteen tilaamalla sitoutuu kuukausittaiseen tuotetoimitukseen, joita ei voi palauttaa. Voi kuulemma ilmoittaa jos ei enää halua lisätoimituksia, mutta mitään yhteystietoja ko. firmasta ei ole. Osoitteena postilokero. En kyllä itse uskaltaisi lähteä kokeilemaan, voi tulla yllättävän kalliiksi. Puhumattakaan mahdollisista terveyshaitoista.[/QUOTE]

mistä saisin peruttua ko. pillereiden tilauksen(tulin katumapäälle)
 
"vieras"
Mistä Jaana sinulla on noin hyvät tiedot fat killeristä. Nämä tuotteet lähettää herba vital eikä fat killer ja irtisanomisen tehdään herba vitalille numeroon 02-8441150 tai sähköpostilla mailin@herbavital.fi. Peruutus pitää tehdä tiettyyn päivään mennessä eikä sitoudu jatkotilaukseen peruutusken jälkeen, mutta lasku pitää olla maksettuna ennekuin peruutus astuu voimaan. Olen siksi paljon tilannut tuotteita herbavitalin kautta ja vielä ei ole ollut ongelmia. Ja tuotteessa on tieto mitä ne sisältää, että kannattee ehkä lukea paremmin ennen kuin menee tälläistä kirjoittaan. Olen tänään aloittanut ite tämän fat kuurin, joten kokemuksia ei vielä ole.
 
"alkup."
Harvinaista et osuin samaan aikaan kun joku tän nosti. En ole vielä ite tilannu, mut käyttökokemuksia sais mielellään laittaa tänne! Mulla paino junnannu samassa jo kuukausia vaikka päivittäin kuntoilen ja kalorimäärät siin 600 tienoilla..
 
"lion"
Jepouu!
Ei kannata ostaa,ei tutkittu tuote.
Jos palautat aloituspakkauksen,posti veloittaa 6,95 euroa,koska
ko.firmalla ei asiakas palautus systeemia.
Peruutin koko tilauksen sp,toimi ainakin.
 
"Laura"
Joo, mä olen kokeillut tätä fat killer-tabletteja, niin voin sanoa, että EI KANNATA kokeilla.. Olen syönyt niitä tabletteja jo 8 viikkoa niin en ole laihtunut ollenkaan.. Vaaka näyttää samalta, kuin kaksi viikkoa sitten.
Liikun paljon, syön terveellisesti, mutta en silti laihdu tuon avulla ollenkaan...
 
soili.savolainen
En usko mihinkään, mutta tämä kapseli tuntuu toimivan! Ei ole nälkä: ei himo ruokaaan, ei mikään. Ei nälkä, ei jano! Suosittelen ! Aion laihduttaa tällä 30 kiloo! Nautitaan! S
 
"Mintz"
Itse tilasin myös, eikä kyllä tee niin paljon makeaa mieli eikä tule syötyä niin paljoa? Olen todella skeptinen kaikkea kohtaan, mutta ehkä tässä onkin jotain ideaa...
 
moirakas
Turhaa Joo, mä olen kokeillut tätä fat killer-tabletteja, niin voin sanoa, että EI KANNATA kokeilla.. Olen syönyt niitä tabletteja jo 6 viikkoa niin en ole laihtunut ollenkaan
 
"minävaan"
tilasin tuotteen ja kokeilin. harrastin liikuntaa samalla pari kertaa viikossa tunnin verran ja oon nyt pudottanu 13kg ja tuotteen ostamisesta on aikaa 2kk :) kyllä kannattaa tilata! käyn myös säännöllisesti verikokeissa kovan laihduttamiseni takia ja maksa-arvoni ovat normaalit, joten pillerit eivät niitä ole nostaneet. Suosittelen tuotetta kaikille ketkä haluavat päästä liikakiloista eroon :) Olen myös samalla syönyt parina iltana viikossa sipsejä ym roskaruokaa ja paino silti pudonnut. Kannatan Fat Killeriä!
 
hiilariton
[QUOTE="alkup.";22384228]Harvinaista et osuin samaan aikaan kun joku tän nosti. En ole vielä ite tilannu, mut käyttökokemuksia sais mielellään laittaa tänne! Mulla paino junnannu samassa jo kuukausia vaikka päivittäin kuntoilen ja kalorimäärät siin 600 tienoilla..[/QUOTE]

Vanha ketju mutta kommentoinpa silti että 600 kaloria päivässä on liian vähän..
Paljon parempi tapa laihtua on hiilihydraattien vähentäminen. Suomeksi; ÄLÄ SYÖ leipää, pastaa, riisiä, sokeria. SYÖ kasviksia, lihaa, juustoa..
 
"Sofku"
Olen syönyt näitä pillereitä puolitoista kuukautta ja nyt alkaa kilot lähtemään! Soitin alkuvaiheessa herbal vitalille ja kysyin vähän näistä ja silloin kertoivat että jotkut ihmiset reagoi näihin vasta kahden kuukauden päästä... Kaikille kestää eri aika ennen kuin pillerit alkaa vaikuttaa!

Aion tilata lisää! =)
 

Yhteistyössä