FitFarm - kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja fatso
  • Ensimmäinen viesti
"Hopping"
Aamupalana kaupapuuroa, mehukeittoa, raejuustoa. Lounaana lihaa/kalaa/kanaa 100g, kasviksia ja raejuustoa tai kananmunan valkuaista. Välipala rahkaa ja marjoja. Päivällinen sama kuin lounas, mutta raejuuston tilalla pasta/riisi/peruna, eli siinä tulee päivän hiilariannos. Illalla rahka/raejuusto, mehukeitto, vehnälese. 2l pitää juoda vettä ja päivän aikana 4 x kalaöljytabletti ja mol. aterioilla 5g oliiviöljyä. On mielestäni helppo noudattaa, mutta syön muutenkin aika samaan tapaan...ainut, että tietty en niin nipota, vaan voin herkutellakin ja ottaa vaikka leivän keiton kaveriksi. Niin ja nuo lounaat voi tietenkin valmistaa eri tavalla, eli kasvikset voi vaikka heittää soppaan tai pastakastikeen sekaan. Ei tartte raakana aina syödä.
 
"vieras"
Minä olen ollut Liten laihduttajissa ja olen kyllä tyytyväinen! Ruokavaliota oli helppo noudattaa ja sallituista raaka-aineista sai tehtyä vaikka minkälaisia aterioita, mielikuvitus vaan rajana! 10 viikossa minulta lähti 11kg!!

Suosittelen kyllä ihan kaikille. Nytkin olen mukana gfg:ssä jotta sain joulun kilot heti sulatettua ettei vahingossakaan taas ajaudu kielletyille poluille =)
 
On ihan normaalia ruokia, eli sikäli on helppo noudattaa. Myös annoskoot olivat ihan megasuuret, joten nälkää en joutunut kärsimään.

Mutta kyllä se aamupala kieltämättä alkoi tökkimää, kun olin jo 3 kk syönyt joka aamu sitä saakelin kaurapuuroa, mehukeitoa ja raejuustoa. Lopetin noin vuosi sitten, enkä ole kaurapuuroa sen jälkeen edes haistanut :D
 
"Kati"
Ilmottauduin ja maksoin. En kokenut hyväksi.
Maksettuasi saat tulostaa netistä A4, missä kerrotaan mitä saa syödä.
Lisäksi saat yhden salitreeniohjelman ja kahvakuulaohjelman. Mitään henkilökohtaista ohjelmaa et saa, se on kaikille sama.

Olen alkanut aktiivisesti seuraamaan KUNTOPLUS-sivustoa. Monipuolisesti kaikkea mahdollista. Kehonrakennusta en siis halua harrastaa, joten tuolla sivustolla perus- ja aktiiviliikkujalle kaikkea kivaa.
 
"hui"
Mainoksesta saa väärän käsityksen superdieetin sisällöstä: saa vain tulostaa ohjeita, jotka kaikille samat. Eikä niissä ole sen ihmeellisempää, mitä et netistä/lehdistä löytäisi ilmaiseksikin. Suoraan sanottuna hyvä rahastuskeino heille ja vaikuttaa myös hyvin paljon FAST:n sponsoroimalta. Henkilökohtaisiin PT-tunteihin en sen sijaan osaa ottaa kantaa.
 

Yhteistyössä