G: Ammattisi, koulutuksesi ja palkkasi?

  • Viestiketjun aloittaja DonnaG
  • Ensimmäinen viesti
it-alan opiskelija
[QUOTE="poikia3";23644965]it-alan asiantuntija tehtävissä työskentelen, koulutukseltani olen yo-merkonomi ja datanomi, bruttopalkka n. 4500.[/QUOTE]

IT-alalla on hyvät palkat. Minä opiskelen IT-alalla. Valmistumista ja hyvää palkkaa odotellessa. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja sossun täti;23645509:
No miksi vastaat tähän ketjuun, jos et kuitenkaan halua vastata?
Vastasinhan. Ei kai missään sanottu, että euromäärä pitää kertoa tai ei muuten vastaus ei ole kelvollinen. (Ja kun sua nyt noin jumalattomasti kiinnostaa mun palkkani, niin OAJ:n sivuilta näet sen kyllä.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sossun täti;23645574:
Niin, ei sua huvittanut, mutta luitko otsikon? Jos se nyt on niin salaperäistä (taas kerran), niin miksi vaivautua edes vastaamaan?
Vastasin kaikkiin kohtiin. Ja mikä tässä on muka salaperäistä - jokainen kiinnostunut pystyy asian tarkistamaan halutessaan. Mulle vain raha ei ole sillä tavalla merkityksellinen asia, että välittäisin asiasta hirmuisesti puhua.

Lopetan tämän keskustelun omalta osaltani tähän.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja sossun täti;23645547:
Ei kiinnosta, mutta älä täällä sitten taas hetken päästä ihmettele miksi sinua pidetään hankalana.
Jos yhtään olen perillä näistä jutuista niin eihän nuolla tiedoilla edes sun palkkaa saa selville, se kun on eri riippuen koulutasosta jossa oot opena.
 

Yhteistyössä