G:Kokisitko miehesi seksuaalisesti haluttavaksi, jos hän olisi ''kaljamahainen'' ja pälvikalju?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pälvikaljua hänellä ei ole, vaan ihan normaalia kaljua - kai tiedät eron normaalin kaljuuntumisen ja pälvikaljun välillä?

Ja vatsaakin on hieman kertynyt vuosien mittaan, ei kylläkään kaljasta.

Ja väliin haluan häntä seksuaalisesti, toisin ei ne halut ole enää niin jatkuvia kuin silloin nuorena. Uskon iällä olevan tässä merkitystä.
 
vierailija
Pälvikaljua hänellä ei ole, vaan ihan normaalia kaljua - kai tiedät eron normaalin kaljuuntumisen ja pälvikaljun välillä?

Ja vatsaakin on hieman kertynyt vuosien mittaan, ei kylläkään kaljasta.

Ja väliin haluan häntä seksuaalisesti, toisin ei ne halut ole enää niin jatkuvia kuin silloin nuorena. Uskon iällä olevan tässä merkitystä.


Mikä on ''normaali'' kaljuuntuminen?
 
Kaljuuntuminen on viehättävää, kunhan ajelee koko tukan pois. Pidän kaljuista miehistä.
Kaljamaha, ei mulla mitään kaljamahaa vastaan ole. Toisinaan toivoisin, että sillä olis sen kasipäkin sijaan pieni kaljapömppö. Miksi en kokisi miestäni seksuaalisesti haluttavaksi jos sillä olisi kaljamaha? Seksuaalinen haluttavuus lähtee mulla ihan jostain muusta kuin mahasta. Ja ei, tämä ei silti tarkoita sitä, että viisveisaisin miehen ulkonäöstä. Olen vähän turhankin tarkka mitä tulee ulkonäköön.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tällä sivulla kerrotaan pälvikaljun ja normaalin miestyypin kaljuuntumisen ero: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kalju

Minusta miehen seksikkyys tulee ihan jostain muualta kuin ulkonäöstä. Se tulee miehen sanoista ja siitä, mitä miehen päässä liikkuu, ulkonäöstä viis veisaan. Tyhmä mies ei ole koskaan seksikäs, vaikka näyttäisi millaiselta adonikselta tahansa.
 
vierailija
Nimenomaan. Yleensä miehen haluttavuus säilyy oli miehen ulkonäkö mikä tahansa. Jos sen sijaan naisen ulkonäkö rapistuu, muuttuu tämä nainen miesten silmissä epähaluttavaksi.
 
vierailija


Mikä on ''normaali'' kaljuuntuminen?
Iän mukanaan tuomaa kaljuuntumista, missä ei hiukset kasva takaisin. Tavallisesti siinä lähtee hiukset harvenemaan joko otsalta ylöspäin tai päälaelle rupeaa tulemaan aukkoa, joka vähitellen suurenee. Pälvikaljussahan on läikkiä, mitkä saattavat hyppiä paikasta toiseen, hiukset tulevat takaisin siihen aikaisemmin kaljuna olleeseen paikkaan ja sitten lähtevät toisesta. Tosin pahoissa tapauksissa ne eivät palaa. Ja pälvikalju voi ihan yhtälailla iskeä naiseen.
 
Miehessä on muutakin kun maha ja tukka.

Entä jos nainen kaljuuntuu? Muuttuuko hän sitten seksuaalisesti epäkiihottavaksi, jota ei voi haluta?

Kaikki me muutumme iän myötä ja tämä on niin tätä aikaa, että kaikkien pitäisi vaan näyttää aina nuorilta ja timmeiltä, jos näytät muulta, saat luvan lopettaa seksielämäsi tyystin.
 
vierailija
Minäkin pidän kaljuista miehistä! :p

Ja jos maha ei ole kaljalla hankittu, niin ei vaikuta kyllä minun halukkuuteeni. Minä en pidä alkoholia suuresti käyttävistä miehistä.
 
vierailija
Noloa oikeesti käyttää tota pälvikalju-nimitystä miestyyppisestä kaljuuntumisesta.

En pidä kaljuuntumista epäviehättävänä mutta kaljamahaa pidän. Tai ihan mitä tahansa isoa mahaa.
Noloo sanoa läskiä mahaa "kaljamahaksi", mitä jos sen kantaja on absolutisti? Miksi jaat mielikuvaa, että pömppömahaiset ovat kaljottelijoita? Todella loukaavaa ja NOLOA.
 
vierailija
Kalju on haluttavan näköinen vain, jos on Vin Diesel.


Kokonaisuudessaan mies on haluttava vain miellyttävän luonteensa, hiustensa ja komeiden kasvojensa vuoksi. Miinusta saa jos on lihonut kasvoista.
 
ap.
Sekoitan tätä soppaa lisää. Eli tarkoitin tässä kaikkia kaljuuntuneita miehiä, oli kaljuuntumisen syy mikä tahansa. ps. En tiennyt pälvikaljuuden olevan vain yksi kaljuntumisen muoto ja sairaus. Nyt tiedän.

Minä en pidä länttimäisestä tai ohimoilta ohenevasta kaljuuntumisesta miehellä. Toivon kaljuuntuvan miehen ajavan itsensä mielummin kokonaan kaljuksi. Esim. pikku britaniamainen kaljuus on kamalinta mitä osaan kuvitella.



ps. Kyllä olen itse ylipainoinen nainen, mutta en silti pidä yllä olevan kuvan tapaisista kaljuista miehistä, vaikka olisin hoikka.
 
Puoliskollani on iso, ihana ja pehmeä kaljavatsa! Kuin herkullinen tyyny! Omnom! :X3: Ja kyllä, koen hänet seksuaalisesti todella haluttavaksi. Ja kaljuuntumiseen vastaa parhaiten Freud Marx Engels & Jung:

"mutta enhän minä tukkaan
toki rakastunukaan
enkä piittaa, vaikka näkisin sun kaljuuntuvan

sillä aion sua rakastaa aina"
 

Yhteistyössä