GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

meidän muksut on Eeka ja Ava.. Molemmat on täällä mainittu outoina. Toivottavasti positiivisessa mielessä kuitenki. Tarkoituksella ollaan valittu erikoisemmat, mutta kirjoitusasultaan ja lausumiseltaan suomalaiset nimet.
 
Mä en kyllä tykkää, että mun ystäväni levittävät minun lapseni nimiä täällä. Joku tässä ketjussa on laittanut lapseni nimen ja toisen lapseni toisen nimen. Ja tasan varmasti on joku ystävä, koska kukaan kaveri ei tiedä toisia nimiä. Ja olet vielä niin tyhmä, että pistit ne samaan vastaukseen ja vielä mainitsit, että et viitsinyt edes koko ketjua lukea. Luuletko, etten tajuaisi kuka olet. Mitä ihmettä saat siitä, että levität tietoja???!!! Näitä typeryksiä kun on aina, jotka kopioivat sitten nimiä. Jotenkin noloa on olla Suomen toinen X-Y, mutta eihän se tietysti minun nolouttani ole, vaan kopioijan.

En olisi pahoittanut mieltäni, jos et olisi paljastanut tuntevasi meidän perhettämme eli jos olisit sivullisena anonyyminä maininnut lapseni etunimen.

Eipä tunnu kivalta.
 
fiiinu, serkkulikalla niin kaunis nimi :heart:
toinen tiedän yhden naisen jonka nimi on zilah. oletteko ottaneet huomioon jos ovat erimaassa kastettuja, silloin ei välttämättä löydy suomenväestörekisterikeskuksesta nimeä, koska tiedän zilah:ia ei löydy väestörekisteristä, silti tunnen sen nimisen ihmisen
 
\

Netta on tosi yleinen nimi, eikä Tessakaan mikään harvinainen oo.
Ei se aina ole ollut. Varmaan kirjoittaja tarkoittikin sen niin, että kyseisenä ajankohtana jolloin hänen lapsensa ovat syntyneet, niin nimet ovat olleet harvinaisia...

Ei tuo Mariia-nimi nyt ihan jokaisella ole vielä tälläkään hetkellä.

Eikä tästä nyt niin kauan ole, kun nämä nimet tulivat kalenteriin. Joten ei ne nyt niin yleisiä ole olleet kirjoittajan ilmoittamishetkellä. Jonkinlainen raja-arvo on ylitettävä, että nimen saa kalenteriin. Och samma på svenska :D
 

Yhteistyössä