Gallup mitä päällä,mitä syöt/juot,mitä kuuntelet,mikä mieliala ?

Pitkästä aikaa tälläinen kysely :)
Mie aloitan :)
Päällä on alusvaatteet, liilat sukat, vaaleat kapeat farkut, harmaa pitkähelmainen kuvio t-paita ja punainen neuletakki. Hiukset auki ja koruina kihla-vihkisormukset ja horoskooppiriipus,ei meikkiä.

kahvia oli kupissa:coffee: ja päärynää kulhossa,kohta vettä ja ehkä vihreää teetä.

Kamelot soi koneessa. :love:

Mieliala on loistava,on saanut nukuttua ja kivut helpottuneet,pääsee taas harratamaan liikuntaa.
On syysloma menossa. Muutenkin kaikki hyvin. :):love:
 
  • Tykkää
Reactions: endis
Rosestriptease
Päällä on työvaatteet ( turkoosi kimono jonka alla turkoosi melkeen perseen peittävä mekko, jalassa mustat korkokengät, pitsiset semmoiset ), justiinsa söin raindown persikkarahkan ja join vähän uskollinen ystävä - teetä ja mieliala on tylsistynyt/apea, ei oo kivaa, kun ei oo asiakkaita. Hiljasta kun hautuumaalla. Onse mukavaa olla Kalliossa stripparina. :D -Rose
 
Mitä päällä:
- pitkähihainen paita, salihousut, sukat ja slogit

Mitä syön:
- Kultakauraa (100% kauraleipä, jossa ei ole vehnää) teen kanssa, myöhemmin illalla kanawokkia

Mitä kuuntelen:
- Radio Rockia

Mikä mieliala:
- Ahdistunut, luen pitkää englanninkielistä, erittäin vaikeaselkoista, sepustusta, josta pitäisi jotain osatakin :)
 
Mitä päällä:
- pitkähihainen paita, salihousut, sukat ja slogit

Mitä syön:
- kultakauraa teen kanssa, myöhemmin illalla kanawokkia

Mitä kuuntelen:
- Radio Rockia

Mikä mieliala:
- Ahdistunut, luen pitkää englanninkielistä, erittäin vaikeaselkoista, sepustusta, josta pitäisi jotain osatakin :)
Halaus ahdistuksesta. Etköhän sie jotain osaa tosta sepustuksesta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: endis
Noi sun leivät kuulostaa hyvältä. Olisko ohjetta niihin ? :)
Niihin ei oo tarkkaa ohjetta. Ne voi kai tehdä millä vaan jauholla, pitää vaan sen verran kokeilla että tietää ettei tee liian kovaa tai ihan vetistä taikinaa. Laitan taikinaan kananmunaa, vettä ja juustoraastetta. Ja jauhon sekaan psylliumia ja leivinjauhetta. Ne on siis hiivattomia.
(Yks tuttu on hiivaton-sokeriton niin olen alkanut kokeilla)
Jauhoina mulla oli nyt tattarijauhoo, riisijauhoo, hirssihiutaleita ja kaurahiutaleita.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päällä on työvaatteet ( turkoosi kimono jonka alla turkoosi melkeen perseen peittävä mekko, jalassa mustat korkokengät, pitsiset semmoiset ), justiinsa söin raindown persikkarahkan ja join vähän uskollinen ystävä - teetä ja mieliala on tylsistynyt/apea, ei oo kivaa, kun ei oo asiakkaita. Hiljasta kun hautuumaalla. Onse mukavaa olla Kalliossa stripparina. :D -Rose
Kuuntele musiikkia ja hetkuttele vähän :)
 
Päällä on työvaatteet ( turkoosi kimono jonka alla turkoosi melkeen perseen peittävä mekko, jalassa mustat korkokengät, pitsiset semmoiset ), justiinsa söin raindown persikkarahkan ja join vähän uskollinen ystävä - teetä ja mieliala on tylsistynyt/apea, ei oo kivaa, kun ei oo asiakkaita. Hiljasta kun hautuumaalla. Onse mukavaa olla Kalliossa stripparina. :D -Rose
Ootko oikeesti?:alien: Jännää.
 
Niihin ei oo tarkkaa ohjetta. Ne voi kai tehdä millä vaan jauholla, pitää vaan sen verran kokeilla että tietää ettei tee liian kovaa tai ihan vetistä taikinaa. Laitan taikinaan kananmunaa, vettä ja juustoraastetta. Ja jauhon sekaan psylliumia ja leivinjauhetta. Ne on siis hiivattomia.
(Yks tuttu on hiivaton-sokeriton niin olen alkanut kokeilla)
Jauhoina mulla oli nyt tattarijauhoo, riisijauhoo, hirssihiutaleita ja kaurahiutaleita.
Ok,kuulostaa hyvältä. Mä oon vältelly valkeita jauhoja ja hiivataikinoita,niin tuollaista olis ihana kokeilla. Kiitti :)Mitens paistoaika ja uunin lämpötila ?
 
Suosittelen siemenleipää.

Muotiksi (kuten jauhelihapihveihinkin) käy hyvin Tupperwaren 1 tai 2 litran kannun kansi (sellainen, jossa on reikä kannen keskellä). Pellilliselle tulee n. 8-10 leipää/pihviä.

1 dl (50 g) auringonkukansiemeniä
1 dl (50 g) seesaminsiemeniä
yhteensä 1 dl (70 g) manteleita ja hasselpähkinöitä
--> voi varioida siemeniä miten tahtoo

2,5 dl vettä
2-3 rkl sokerijuurikaskuitua
2 tl Psylliumia (esim. FiberHusk)
2 munaa

2,5 dl juustoraastetta
2 tl leivinjauhetta

Paistetaan 225 asteisessa uunissa 15-20 min.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Nyt vaihtui Kamelot Amberian Dawniin. :)
Ihania ohjeita,kiitos.
Voiko muuten tuota sokerijuurikaskuitua korvata millään ?
 
Päällä ihan normi vaatteet. No housuina on sellaiset metroseksuaali metrohousut (kevyttoppaa kun palelee)
Uunissa on tulossa ranskikset ja mureke. Itse syön ranskisten sijaan eilisen myskikurpitsan jämät ja vähän kesäkurpitsaa (uunissa valmistettuja molemmat)
Lasiin laitan raanavettä
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päällä kotiasu: yöpaita, pehmeät löysät housut, kahdet villasukat, aamutakki ja rannelämmittimet.

En syö nyt mitään. Tossa vieressä on vesipullo. Söin äsken kikhernepataa pastan kanssa.

Kuuntelen oman nuhanenän tuhinaa.

On melko apea ja voimaton mieli. En jaksa opintoja. Haluaisin vain päästä heti työelämään. Pitäis varmaan jättää tää koulu kesken ja hakea nopea ammatti. Mutta kaikki koulutukset on jo alkanut. Ja en halua jättää kämppistä oman onnen nojaan. Se joutuisi hankkimaan tähän ventovieraita asumaan, jos mä joudun muuttamaan pois tästä opiskelijakämpästä. Raha-asiatkin huolettaa.

En tiedä, mitä tehdä. En voi jäädä nykyiseen kouluun, koska opinnot ei vain etene. En jaksa alani kilpailua ja stressiä. Plääh! :( No, kohta lentopalloa. Toivottavasti ehdin illaksi saunaan.
 
Päällä kotiasu: yöpaita, pehmeät löysät housut, kahdet villasukat, aamutakki ja rannelämmittimet.

En syö nyt mitään. Tossa vieressä on vesipullo. Söin äsken kikhernepataa pastan kanssa.

Kuuntelen oman nuhanenän tuhinaa.

On melko apea ja voimaton mieli. En jaksa opintoja. Haluaisin vain päästä heti työelämään. Pitäis varmaan jättää tää koulu kesken ja hakea nopea ammatti. Mutta kaikki koulutukset on jo alkanut. Ja en halua jättää kämppistä oman onnen nojaan. Se joutuisi hankkimaan tähän ventovieraita asumaan, jos mä joudun muuttamaan pois tästä opiskelijakämpästä. Raha-asiatkin huolettaa.

En tiedä, mitä tehdä. En voi jäädä nykyiseen kouluun, koska opinnot ei vain etene. En jaksa alani kilpailua ja stressiä. Plääh! :( No, kohta lentopalloa. Toivottavasti ehdin illaksi saunaan.
Halaukset, mitä tulee kikhernepataan ?
Tsemppiä, kyllä kaikki järjestyy viellä. :)Hyvää lentopalloa, sauna rentouttaa,joten toivottavasti ehdit. (y)
 
Halaukset, mitä tulee kikhernepataan ?
Tsemppiä, kyllä kaikki järjestyy viellä. :)Hyvää lentopalloa, sauna rentouttaa,joten toivottavasti ehdit. (y)
Resepti löytyi GoGreenin sivuilta. Googleta "afrikkalainen kikhernepata". Löytyy varmaan sillä. Siinä on kikherneitä, sipulia, maapähkinävoita, cashew-pähkinöitä ja tomaattimurskaa. Hyvin pelkistetty, mutta syötävää.

Toivottavasti järjestyy. Jos pääsisin tohon yhteen koulutukseen, mulla olis vuoden kuluttua ammatti mukavasta stressittömästä työstä, missä ei tarvitse esittää pirteää ja ylisosiaalista hymyilevää olentoa. Palkkakin ihan kohtuullinen, semmonen 1800-2000. Ja sitten vois tehä sitä työtä jonkin aikaa ja pistää elämänsä kuntoon, keskittyä terveyteen ja ehkä sitten joskus vanhempana hakea takas yliopistoon, jos vielä kiinnostaa.
 
  • Tykkää
Reactions: endis
Resepti löytyi GoGreenin sivuilta. Googleta "afrikkalainen kikhernepata". Löytyy varmaan sillä. Siinä on kikherneitä, sipulia, maapähkinävoita, cashew-pähkinöitä ja tomaattimurskaa. Hyvin pelkistetty, mutta syötävää.

Toivottavasti järjestyy. Jos pääsisin tohon yhteen koulutukseen, mulla olis vuoden kuluttua ammatti mukavasta stressittömästä työstä, missä ei tarvitse esittää pirteää ja ylisosiaalista hymyilevää olentoa. Palkkakin ihan kohtuullinen, semmonen 1800-2000. Ja sitten vois tehä sitä työtä jonkin aikaa ja pistää elämänsä kuntoon, keskittyä terveyteen ja ehkä sitten joskus vanhempana hakea takas yliopistoon, jos vielä kiinnostaa.
Pitää kahtoo tuo ohje. Kiitos. :)
Olispa hyvä jos pääsisit tuohon koulutukseen, hyvältä kuulostaa. :)
 
vierailija
Leggarit, sukat, villasukat, pitkä t-paita ja pitkä neuletakki. Ja tietty alusvaatteet. Kupissa hetki sitten vihreää teetä, kuuntelen lasten laulua. Syön varmaan eilistä kana-linssi pataa.
Hieman ahistaa ja masentaa, pitäisi jaksaa tehdä muutama isompi koulu juttu pois alta, mutta motivaatio hukassa.
 
Suosittelen siemenleipää.

Muotiksi (kuten jauhelihapihveihinkin) käy hyvin Tupperwaren 1 tai 2 litran kannun kansi (sellainen, jossa on reikä kannen keskellä). Pellilliselle tulee n. 8-10 leipää/pihviä.

1 dl (50 g) auringonkukansiemeniä
1 dl (50 g) seesaminsiemeniä
yhteensä 1 dl (70 g) manteleita ja hasselpähkinöitä
--> voi varioida siemeniä miten tahtoo

2,5 dl vettä
2-3 rkl sokerijuurikaskuitua
2 tl Psylliumia (esim. FiberHusk)
2 munaa

2,5 dl juustoraastetta
2 tl leivinjauhetta

Paistetaan 225 asteisessa uunissa 15-20 min.
Mä oon tehnyt joskus "hampparisämpylöitä" niin että käytän jauhona jauhettua kurpitsansiementä. Tietysti yksi möttönen on vain yksi sämpylän puolikas. Niistä tulee hassuja vihreitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja endis
Leggarit, sukat, villasukat, pitkä t-paita ja pitkä neuletakki. Ja tietty alusvaatteet. Kupissa hetki sitten vihreää teetä, kuuntelen lasten laulua. Syön varmaan eilistä kana-linssi pataa.
Hieman ahistaa ja masentaa, pitäisi jaksaa tehdä muutama isompi koulu juttu pois alta, mutta motivaatio hukassa.
Halaukset sinne, toivottavasti saat motivaatiota tehdä tarvittavat jutut. Kana-linssipata kuulostaa herkulliselta.
 

Yhteistyössä