Gosu.... kuka tietää?

"Laura."
ää goSu on siis ihan ookoo paikka, mut en mä kyl nyt tiiä, et kantsiko mtn 8 vee sinne laittaa. goSussa on kyllä joskus vähän kiusaamista tms. mutta ei tule viruksia, ja ihan hyvä paikka. Kannattaa tosiaan kuitenkin seurailla pelaamista.
 
Gosuttaja
Ite oon gosussa, ja hyvä paikka on! :) Kaikesta asiattomasta on raportointi mahdollisuus jolloin moderaattorit saavat viestin. Ja kaikki on mukavia, että liittymään vaan! :)
 
lapsen äiti
Oma lapseni kävi ennen gosussa. Syy siihen miksi ei enää käy on sellainen että hänelle lähetettiin hyvin rumia viestejä.Hänet haukuttiin koska monen mielestä hänellä oli huono vaatemaku. siksi kävi niin että teimme yhteis päätöksen että hän ei käy enää siellä. mutta en sanoisi että kaikille käy niin
 
"Mamma"
(Pieni) 13-v tyttöni on myös ahkeragosulainen. Jos hänelle lähetetään ärsyttäviä viestejä, hän kertoo siitä minulle ja välillä kiusaajille voi tulla melko ärhäkkää postia... Tiedän jopa, mitkä vaatteet siellä ovat muotia. Niin paljon tyttöni siitä kertoo. Viruksia ei ole tullut ainakaan vielä neljään vuoteen.
 
GoSussa jo
Laita vaan, se on tosi turvallinen paikka. Siel on moderaattoritki. Vip maksaa, mut sitä ei oo pakko ottaa. Maksuton paikka, saa pukee, ja pelata, jutella yms. Oon Ropsu9.
 
hyvä vanhempi
mun tyttö ei ainakaan käy siellä kamalassa paikassa sielä kuulemma on ollut joku vanha mies joka on esiintynyt pienenä tyttönä ja miettikää sielä voi olla myös muita samanlaisia ihmisiä
 
hyvä vanhempi
sielä ei enää kuulemma ole mitään vaarallista nimittäin se on muuttunut aika paljon viime kerralla se oli hyvin vaarallinen paikka mutta nyt se on kuullemma turvallinen nimittäin siitä pystyy ilmottaa jos joku on lähetellyt jotain kamalia viestejä minun mielestä se onkin hyvä paikka ja anteeksi äskeisestä viestistä minun pienin lapsi (poika) hän meni kirjottelemaan koneelle kun menin käymään muualla joten minun mielestä se on turvallinen paikka pienille tytöille
 
en luota
tiedätte varmaan ne chathuoneet olen hyvin huolissani nimittäin minun lapselleni oli kuullemma joku sanonut että ootko koskaan tehnyt sitä ja kummankaa tekisit sitä mielummin tytön vai pojan ja sen jälkeen se lähti
 
Mansikka Marja
Oma esikoiseni(Tyttö!)On siellä,ja ostin tälle jopa 1kk jäsennyydenkin!Luotan Gosuuun kyllä täysin!Ei ole KOSKAAN tullut mitään virkuksia tms.
Pari kertaa tyttöni oli saanut TOSI inhottavan kiertoviestin,mutta näytti sen mulle,ja ilmotettiin ylläpidolle,ja koko tyyppi poistettiin koko paikasta,ja sen pääsy evättiin koko sivustolle!Tyttäreni täytti juuri 10.-vuotta,ja ei höpise muuta kuin gosu,gosu.ja gosu...Mutta ei se minua niinkään haittaa,mutta on tullut rajoitettua jo tämän paikan käyttöä,sillä eihän se muuten mistään muusta höpisisikään....Aurinkoista kesää kaikille,toivoo:Mansikka Marja !
 
mami33
todella asiallinen. yks moka gosul kävi, täl viikolla oli livahtanu kaalimato.comin mainos sivuille!!!


mut hyvä harjoitella nettikäyttäytymistä. jos et anna lapsen käyttää sinne oikeeta rahaa, tappiot huijauksissa on sit vaan mielipaha ja "leikkirahan" menetys. oppii ettei kaikkiin voi luottaa ja että kuka vain voi esiintyä ihan muuna mitä on. hyvä jos tuon oppii jo pienenä!!
 
"Vip"
Oon 11. ja oon sitä mieltä ettei gosuun kannata tehä mallia. Oon ollu siel ja siel on paljon seksuaalista häiritntää. Tarinoita kirjotellaan sellaisia ja sit on poikii jotka tunkee sinne ja sillei ...
 

Yhteistyössä